Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla esikoisesta kun oli rakenneultra, niin meinasin pyörtyä siihen pedille..näkö jo meni, kunnes mies tajus et kaikki ei oo ok ja mut käännettiin kyljelleen et aloin tokeneen. Johtu silloin kyl enemmän huonosta asennosta, kun meni tunti aikaakin ja tos vaihees ei oltu vielä saatu ees huonoja uutisia..pelottavammaks huomisen tekee, jos oikeesti joudun yksin sinne..tarvisin mieheni mun tueks.

Paljon tsemppiä Suski huomiseen! Nyt toivotaan että sieltä tulee vain hyviä uutisia! <3

Tsemppiä Suski & Hope! :happy:
Täällä myös jännätään, miten mä selviän? Varmaan pyörryn jo matkalle! Meillä ar- ultra myös huomenna, onneksi heti aamulla! Mua ei auta yhtään, että miestäkin jännittää ihan syötävästi! :woot:

Sormet ja varpaat ristissä, että saadaan kaikki hyviä uutisia! :)

Älkää nyt niihin ultriin pyötykö, jää sit paremmin mielee. :winko_O

Kaikille onnea niihin ja hyviä tuloksia:p:Heartpink

Mua jännitti älyttömästi tuo ulra siinä vaiheessa ku olin siinä tuolis ja otti sen ultran kätee ja laitto mahalle,mahanpäältä totes että huono näkyvyys ku kohtu taaksepäin,mut näky siitä kumminki se pikkuin ja ne ihanat sykkeet.:Heartpink Alakautta pysty jo vähän mittailla pikkusen pituutta ja arvioida noita viikkoja uusiks.
Mut sis joo mua itte kävi jännittää se et onko sillä sykettä ja kaikki ok. Mulla rv 8+3nyt.

Tsemppiä tänään ultraan meneville!
Täälläpäin paha olo ja unettomuus jatkuu. Yöllä herään nälkään/ pahaan oloon vaikka illalla olisin syönyt kunnolla, unikin on sellaista koiranunta. Toivon, että helpottaa jossain vaiheessa. Tänäänkin olen noussut klo 4.00 ja odottelen että työvuoro alkaa...
Sen verran helpotusta olen saanut että lääkäri määräsi primperan reseptin ja niitä olen muutaman ottanut ja saanut aamupalan alas, joten täällä ne auttaa. Lääkkeen lapussa ei ollut mainintaa raskauteen kohdistuvista haittavaikutuksusta, mutta ei ollut suoranaisesti että sopivatkaan. Yritän ottaa niitä mahdollisimman harvoin, jos niissä kuitenkin on jotain...
Onneksi on helmikuu, tämä aika matelee, ultraan ei ole vielä tullut aikaa, sitä odotellaan. Voimia kaikille oman olotilan kanssa!

Peukkuja ultraan menijöille!! :)

Mä näin illalla lenkillä sattumalta vanhaa kaveria ja turistiin kuulumisia, no kappas siellä onkin laskettu aika heinäkuussa. Olipa kiva kuulla, jospa saisin vähän vertaistukea sieltäkin sit. Ei olla juurikaan oltu tekemisissä aikoihin, mutta tämä vois olla kiva yhdistävä juttu pitkästä aikaa :) En kertonut hänelle kyllä vielä, että odotan, mutta utelin kyllä kovasti masujuttuja :wink
Ja samalla selvis, et hän oli saanu ekalla neuvolakerralla jo ultran, kun oli jäänyt höpötyksiltä aikaa, niin neuvolatäti oli kysynyt kurkistetaanko sinne vatsaan vielä!! :P Ilmeisesti siis täällä ultralaitteet löytyy kyllä neuvolastakin! Jihaa, toiveikkaana ens viikkoa odotellen! :)

Täällä 9+0 poksuu tänään :)

Vanhoja kavereita on kyllä aina mukava nähdä. Ja jotenkin sitä on ihanaa vaihtaa kuulumisia, kun ollut hetki välissä. :)

Täälläkin käyty tänään ar-ultrassa! Pikkuinen papu 9mm sieltä löytyi ja sydänkin läpätti <3 Vastasi viikkoja, nyt siis 7+1. Ensi viikolla sitten eka neuvola.
Onnittelut muillekin hyvistä ultrakuulumisista ja vielä on lisää tänään odotettavissa :)

Onnea Ruska! Ja tsemppiä muillekin ultraan menijöille :)

Pitäisköhän sittenkin käydä siellä ar-ultrassa... Olis kiva saada vähän varmuutta tähän, vai kuuntelisko ne jo ekassa neuvolassa sydänääniä? Mulla neuvola viikon päästä, silloin mentäis viikolla 8.

Meidän äiti oli nähnyt unta, jossa mulla oli kaks pientä tyttövauvaa. Myös yks kaveri on "pelotellut" kaksosilla :grin Saas nähdä montako siellä sitten on.. :grin

Mulla oli neuvola viikolla 8, ei suostunut terkka kuuntelemaan kun jos ei kuulukaan niin ei turhaan huolestuta. Mutta sekin niin riippuu neuvolasta ja terkasta

Minullakin oli neuvola rv8 ja sanoi, että suostuu kuuntelemaan vasta, kun viikkoja on 10+, että sillon pitäisi alkaa kuulua :)

Okei, no täytyy siis vielä harkita ehkä sitä ar-ultraa :)

Nyt on kyllä taas sellaista kiukutusta ilmassa, ettei ole tosikaan! Eikä siihen edes ole oikein syytä o_O

Työvuoromme tulee AINA kahden viikon jaksoissa, paitsi tietenkin nyt sitten tuli kolmen viikon pätkänä. Ja enhän minä ollut ultra-aikaani ilmoittanut, kun kuvittelin, ettei sillä tiedolla vielä kukaan mitään tee.. No tänään sitten sain soitella, onneksi sille mukavamalle työnantajalle, että tartteisin 23.2. aamun vapaaksi. Onneksi hän otti asian ihan hyvin ja sanoi, että järjestetään. Sitten selailin muutenkin työvuoroja - 20.2. kevyt kahden asiakkaan vuoro, ensin toisella klo 8.45-13.45 ja sen jälkeen toiselle 14-18 o_O Jotenkin tuntuu niin kaukaiselle tuollaisenkin vuoron teko tällä hetkellä, kun kipeää tekee ja kaurahiutaleiden kurottelu ylähyllyltä on ylivoimaista.

Puhumattakaan tästä turhautumisesta! Neljän seinän sisällä, mitään jaksa/pysty tekemään. Tänään pitäisi lähteä näkemään kaveria keskustaan, mutta saa nähdä.. Toisaalta ajattelin, että lähden - saapahan hetkeksi ehkä muuta ajateltavaa ja sitten voi itkeä illan taas kotona kipujaan. Tiskiä olisi, pyykkiä olisi pestävänä, suihkussa pitäisi käydä..

Ääh. Anteeksi kamala avautuminen!

Takaisin