^ Niin no, niitä valmennuksiakin on varmasti hyvin erilaisia, kun muutenkin käytännöt tuntuu suuresti vaihtelevan paikkakunnittain!
Mä olen nyt liian systemaattinen taas. Olen kauheettomat listat väsännyt tarvikkeista, mitä pitää hankkia vauvalle ja itselleen ja kotiin.
Ja nyt sitten aloin väsäämään jo listaa tavaroista, joita tarvitaan mukaan synnytykseen ja sairaalaan... eli mitä pakata sairaalakassiin. Toinen lista mitä itselle, ja toinen vauvalle.
Mies sanoi että mä olen liiankin perfektionisti, aina kaiken maailman listoja tekemässä ja asioita suunnittelemassa etukäteen...
Mä olen nyt liian systemaattinen taas. Olen kauheettomat listat väsännyt tarvikkeista, mitä pitää hankkia vauvalle ja itselleen ja kotiin.
Ja nyt sitten aloin väsäämään jo listaa tavaroista, joita tarvitaan mukaan synnytykseen ja sairaalaan... eli mitä pakata sairaalakassiin. Toinen lista mitä itselle, ja toinen vauvalle.
Mies sanoi että mä olen liiankin perfektionisti, aina kaiken maailman listoja tekemässä ja asioita suunnittelemassa etukäteen...

, joten yritän venyttää osteluja siten, että ne tulisivat vasta sitten sinne. Ei viitsi tähän nykyiseen kaksioon ostella mitään, kun muutenkin paikat pursuaa tavaraa. :) Sinne uuteen sitten mahtuukin paremmin, ja muutenkin hommaan vaan ne kaikkein tärkeimmät tavarat aluksi, ja ostelen sitten sitä mukaa muita, kun huomaa että niitä tarvitaan.