Helmikuun höpötyksiä

Eniten mua jännittää ehkä siksi, että poju on viimeaikoina ruvennut lähes poikkeuksetta joka kerta huutamaan täyttä kurkkua kun isin syliin "joutuu "... Näen, kuinka asia harmittaa miestäni. Ennen niillä oli aina niin kivaa yhdessä, paljon hauskemmat jutut ku mulla ja pojalla... Nyt en edes vessaan tai syömään pääse ilman että poika huutaa ja itkee, jos siis isänsä sylissä on. :sad001 onko kellään muulla samaa? Poika on välillä vierastanut jo 2,5 kk iästä lähtien, Voikohan liittyä siihen... Me ollaan pojan kanssa kahdestaan melkein aina, miehellä on pitkät työpäivät ja meillä käy vieraita tai itse käydään jossain yleensä kerran viikossa.
 
Luin Justiina tuosta asiasta ihan vasta jostain että, sekin tais olla vaan joku ohi menevä vaihe että ei pitäs olla mitään hätää sen kans.. :) Jaksamisia kuitenki sinne!
 
Kiitos tsempeistä Piitu, musta tuntuu että vauva-aika on yhtä vaihtuvaa vaihetta :D esim. Neljän kuukauden yöhulinat taitaa olla meillä jätkällä menossa, ikää tosin 3,5 kk... Tosi levottomia yöt, viime yönä taisi olla yksi 2 h unipätkä ja sen jälkeen herättiinkin 0,5-1 h välein. Tätä jatkunut nyt noin viikon. Ainahan tuo lapsi on ollut levoton nukkuja, mutta nyt jotenkin taas entistä levottomampi. Oli varmaan pari viikkoa jo silleen, että että ei herännyt syömään kuin 2-3 kertaa yössä, nyt heräilee muuten vaan eikä malta oikein syödäkään.. Huh huh, ollaan me äidit välillä melko koneita!
 
Meillä esikoinen ei rauhoittunut isänsä syliin varmaan ensimmäiseen 5kuukauteen.. ja oli muillakin hankaluuksia saada häntä rauhottuun. Äiti oli ykkönen. Nyt kun mies oli pitkään kotona (palasi vasta eilen töihin) niin kuopus tutustui hyvin isäänsä ja hymyili hänelle enemmän kuin mulle ja nukahti helposti hänen syliinsä. Kyllä sekin varmasti vaikuttaa kenen kanssa vauva eniten viettää aikaansa. Mut iän myötä semmone taas häviää, sit tulee jotain muuta :wink ja se ei rajoitu pelkkään vauva-aikaan, se jatkuu läpi lapsen elämän, vaiheet ehkä pitenee hieman :D
 
Siis jos joku on hankalampaa kuin vauvan sormenkynsien leikkaus niin se on varpaankynsien leikkaus !!! :eek: niissä pikku räpylöissä kun on jo jonkin verran voimaa ja ne ei hetkeäkään pysy paikoillaan :D
 
Ronja89 juu en ees yritä leikata niitä ellei neiti ole ihan umpiunessa. Ne kun potkii silloinkin kun uni on liian kevyttä.
 
Niin ja miksi ne pikkunyrkit pitää tunkea suuhun aina just silloin, kun leikataan niitä kynsiä tai puetaan bodya päälle? :D

Seuraavalle vauvalle en kyllä näytäkään tuttia, nimim. Koko v***n yön tuttia takas suuhun tunkenut äiti. Että tällaista tänään :D
 
Sinänsä ihan kiva että neiti ei tuttia syö. Eipähä tarvii sitä valmiiksi levottomissa öissä takasi laitella :D Toki kyllähän se muutamissa hetkissä kovasti helpottas. :D
 
Takaisin
Top