Heips vaa, eiköhän se juu ole aika siirtyä tammikuulta tälle kuulle :)
Mulla ei vielä oo ollu mitään omituisia mielitekoa, paitsi että halua syödä KOKO ajan
Enempi suolaista tekee mieli, makeet on jääny aika sivurooliin. Hapankorput on ehkä nyt top 1:senä.
masc tuolla tammikuun tarinoissa mietti vauvakutsujen järkkäämistä. Joo, mä oon ihan oikeesti aatellu semmoset järkätä ehkäpä toukokuussa. Ajatus lähti siis siitä, että koska elämä muuttuu kiireisemmäksi ja tuntuu jo nytkin välillä liian hoppuiselta, että ei ehdi nähdä tarpeeksi ihmisiä. Eli hyvät ystävät + sisko, äiti ja anoppi kasaan ja hyvää ruokaa sekä yhdessäoloa. Meillä nimittäin käynnistyy tänä vuonna myös rakennusprojekti, joten ylimääräinen aika on todella kortilla! Ajattelin toteuttaa sen siten, että päätän sopivan päivän (joka sopii äidille, sikolle ja anopille) ja lähetän s-postilla kutsut ystäville. Eli tulee ken pystyy, kaikki ei kuitenkaan aina pääse.
Jenska9 pohti, kertoako raskaudesta töissä. Mä kyllä kans kertoisin, koska uskon, että silti helpottaa tilannetta ja menoista sopimista, kun pomot tietävät. Vaikkeivat olisikaan niin lapsimyönteisiä, niin so what, eipä se niille juuri kuulukaan.
Mulla on huomenna aamulla kaupungin järkkäämä ensisynnyttäjien jonkinlainen ryhmäfyssarikäynti(?). Enpä paljoo tiedä, mitä odottaa, mut menenpä katsomaan, kun neuvolasta kehottivat. AI NIIN, mä sain postissa tänään tilaamani kotidoplerin ja pitihän sitä heti testata. Meinashan siinä hermo pettää alkuun, kun en kuullut muuta kuin kohinaa. Mutta sitten alavatsalta alkoi kuulua vaimeaa sydämensykettä, kun oikein tarkkaan kohinan seasta kuunteli. Mieskin tuli todistamaan tilannetta, kun oli kotiofficella duunissa. Voi, siellä se meidän rakas kasvaa