Helmikuisten höpinät

Tänään mullakin ollut aika paljon parempi syömäpäivä kuin tosi moni muu. Niin hyvä että ihan unohdin edes olla raskaana.
 
Onko muilla ollut mahakipuja? Jos istahtaa nopeasti että perse mäjähtää penkkiin sattuu mahaan ja tänään oli koko illan jäätävät vatsakivut levossa hellitti mutta liike oli yhtä tuskaa
 
Onko muilla ollut mahakipuja? Jos istahtaa nopeasti että perse mäjähtää penkkiin sattuu mahaan ja tänään oli koko illan jäätävät vatsakivut levossa hellitti mutta liike oli yhtä tuskaa

Mulla kiristää alavatsaa ja tulee kipupiikkejä, jos tekee äkillisiä liikkeitä tai nostan töissä pieniä lapsia :dead:
 
Mullakin repäisykipuja aika herkästi. Aivastaminen on kamalaa! Mutta vielä ei lirahda samalla housuun, joten oltava ihan tyytyväinen nyt tähän :hilarious:
 
Moi tulin vaan kertomaan että se kuume sitten laski melkein yhtä nopeasti kuin nousikin. Yli viikon sitä kesti, eikä ne päivystyksessä osanneet mitään siitä sanoa. Ja se verinen vuoto on aika niukkaa, ehkei tarvitse olla huolissaan. Enpä paljoa jaksanut tänne kirjoitella, mitä sen pari kertaa kävin sympatiaa kerjäämässä. Ja kiitos saamastani sympatiasta!:Heartred

Mulla ei kyllä oo juuri yhtään etoava olo verrattuna ekaan raskauteen. Siksi mun on vaikea edes uskoa olevani raskaana. Muutamia ruoka-aine ällötyksiä mutta sekin voi olla psykologista. Viikon päästä vasta eka ultra, toivotaan että kaikki hyvin ja ei tarvitse sitä raskauspahoinvointia kestää.
 
Oireita ei juurikaan ole, kaikki vähäisetkin etomiset kadonnut. Väsymystä on ollut, mutta eilen ei oikein ollut sitäkään. Varhaisultran jälkeen oli muutama päivä rusehtavaa tuhrua, jonka siis huomasi vain pyyhkiessä, joten kovasti epäilyttää, että näinkö siellä enää ketään kasvaa, vaikka torstaina siis sydän kyllä löi. Tuskaisaa tämä epätietoisuudessa oleminen ja jotenkin ei yhtää osaa rentoutua ja olla luottavaisin mielin.

Perjantaina ois eka neuvolakäynti. Pitää siellä koittaa kertoa näistä peloista, jos vaikka saisi vielä uuden ultran ennen nt-ultraa.
 
Repäisykipuja ja harkkasupparinkaltaisia jo liikkeellä täälläkin. Ei ihan hyvää nuo jälkimmäiset nyt jatkoon tiedä, mutta mikäs teet.
 
Mulla myös repäisykipuja jos äkisti vaihtaa asentoa/yskäsee/aivastaa. Ja välillä muitakin vatsakipuja, mutta enempi taitaa olla suolistoperäisiä jumiutuneesta vatsasta johtuen:meh:
 
Tää helle alkaa kyllä jo turhauttaa. Mulla ei aiemmin ollut mitään pahoinvointia/yökötyksiä, mutta nyt helteen mukana on tullut sekin. Varsinkin maski naamassa kuumassa kaupassa kaikkien hajujen ympärillä on ollut tuskaista. Hajuaisti on kyllä uskomattoman herkällä. :hungover:
 
Mulla vaan vuoto jatkuu ja mahaakin kipristelee. Alkaa usko loppumaan tän raskauden suhteen. Torstaihin asti pitäs jaksaa odottaa ekaa ultraa.
 
Heippa helmikuiset! Vihdoin ollaan niin pitkällä, että mäkin uskallan mukaan kirjoittelemaan. Tosin alkukesä helteineen on ollut niin huonovointista aikaa et muutamana päivänä on pitänyt keskittyä ihan vaan elossa pysymiseen eikä musta olis kovin hilpeää kirjoitteluseuraa ollut. Oon kyllä todella pettynyt jos ei olo ihan lähiviikkoina ala kohenemaan. Tällä viikolla aamupäivät on olleet jo ihan jees, mutta illalla ei ole enää mitään asiaa koko keittiöön, kun kaikki haisee ja oksettaa, sitä pahemmin mitä väsyneempi olen. Onneksi mies on vielä jaksanut tehdä mulle valmiita annoksia niin ettei tarvi mennä nälkäisenä nukkumaan.
 
Vikat kaksi viikkoa olen kytännyt lämpömittaria kuin mummo naapuria ja nyt kun aamu valkenee huimat viisi astetta viileämpänä, uskon et tästä tulee hyvä päivä! :dance011Tai oikeastihan olin jo viideltä hereillä ja kuvittelin, et olisin vielä jatkanut unia, mut eihän se nälkäisenä onnistu…

Jos kelit kerran viilenee, täytyykin tänään tutkia, että vieläkö housut menee sujuvasti jalkaan vai täytyykö etsiä tilavampia tilalle. Tai ainakin kaivella arkistoista pari hiuslenksua käden ulottuville.

Lomalla kun kerran olen, ei suurempia suunnitelmia ole, mutta joku lyhyt päiväretki olisi kiva tehdä, missä pääsisi vähän uusiin maisemiin ja saisi hyvää ruokaakin. Ja jätskin. :)
 
Kesken meni.
Poistun täältä. hyvää ja onnistunutta loppuraskautta teille kaikille. :Heartred Toivottavasti mahdollisimman moni teistä saa pitää pikkuisensa.
 
Kesken meni.
Poistun täältä. hyvää ja onnistunutta loppuraskautta teille kaikille. :Heartred Toivottavasti mahdollisimman moni teistä saa pitää pikkuisensa.
Voi surkeus, voimia. :Heartred
 
Täytyy todeta, että kyllä sillä ulkolämpötilalla todella on vaikutusta pahoinvointiin. Eilinen meni tosi kivasti ja jaksoin pitkästä aikaa illalla kylvettää esikoisen, lukea satuja ja olla muutenkin illalla vielä skarppina.

Ja housut mahtuu myös hyvin, mikä ei järjellä ajatellen ole mikään ylläri, kun vasta viime viikolla kun syöminen sujui melko huonosti, puhelimen dieettiappi onnitteli mua 7 v sitten asetetun ikuisuuspainotavoitteen lähestymisestä… :laughing002 Tällä hetkellä tilanne lienee vielä pari kiloa alle lähtöpainon, mutta kovasti korjautumassa. On se vaan ihanaa kun pystyy syömään vatsansa täyteen ilman et tarvii joka suupalat jälkeen kuulostella, et vieläkö kannattaa haukata lisää.
 
Takaisin
Top