Ei oo myöskään herkkua supistella, mahdollisesti synnyttää näissä helteissä. Inhimmillisin aika sietää kesä on keskiraskaudesta. Mutt kovinkaan usein sitä tärpin ajankohtaa ei pysty päättämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jahas mä oon tänne helmikuisiin jo ehtinyt kotiutua, mutta tänään varhaisultrassa la siirtyi maaliskuun 1pv. Onpas hankala päivä. Oonko mä nyt sitten kahdessa ryhmässä höpisemässä :)
Nyt oli toki vasta 6+0,joten ehkä odotan parin viikon päästä olevaa neuvolan ultraa vielä. Ehkä oikeasti tarkempi päivä määräytyy vasta nt-ultrassa.. Hankalasti just tossa välimaastossa pomppii. Tosin oli kumpi tahansa, ensi synnyttäjänä oikea päivä on varmaan lopulta maaliskuun puolella..
Paitsi tumma suklaa on terveellistä pieninä määrinä :) . Mulla on 70% levy kaapissa. Ja välillä ostan myös raakasuklaata.Mulla nyt aika normaali olotila, keitin just kahvitkin monen päivän tauon jälkeen ja söin pienen palan suklaata, wau Ei tullut oksu olo Mut toisaalta suklaan suurkuluttajana hyvä jos ei nyt raskausaikana niin maistuiskaan Eihän se mitään terveellistä ole…