Helmikuisia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ainut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin eilen vilkasee H&M mamma-osastolla ihan huvin vuoks; ja hyi hemmetti!! miks niitten pitää ollaa noin rumia sielä?? mulla on 40€ lahjajortti sinne ni aattelin et säästän jos sieltä ostais muutaman paidan ja housut sit syksyllä... Mut onneks siel on noita normi paitoja mitkä on sellasta löysää mallia jotka on ok.
Oliks ne nyt Vilalla vai Vero Modalla ku oli pari kivaa paitaa kyl,mut ne sit kans makso vähän enemmän ku sen 10€.
Pakko kyl mennä ostaa parit ritsikat..ällöö olla kokoajan noi yhet urheilurintsikat päällä :/

Siny: Onneks tosiaan on kesä ni pärjää noilla mekoilla sit ;)

Kide: mulla on nyt menossa 5+3. Oon vaan niin turvoksissa et kaikki paidat ahistaa...näytän sellaselta läskimahalta :( Ja sen kropan saa sit takasin kyllä ;)

ainut: No juh, sit ky saa sitä rahaa pistää haisee ku on loppu metrit menossa x) meilläki spoivasti tuo ukko elokuun alusta lähtien sit työtön..loistava ajoitus sanoisinko :P
Ku oltiin viime viikolla Lontoossa mutsin kanssa ni se osti sellaset pienet Converse-töppöset <3 Nyt tulevalla lapsella ja tulevalla äipällä on Converset :D ja mies INHOO Converseja! Hahaa!! :P voi voi

Plussasin sunnuntai-iltana haalean plussan (menkat 1-2pvää myöhässä, kierto 28-29pvää ). Maanantai aamuna uusi testi jolloin selkeä plussa :) Pillerit lopetin huhtikuun alussa, joten vasta 2yk. Tänään olisi 4+4 .
Itse olen 26,täytän 27 syksyllä ja mies 28 täyttää tänä vuonna 29. Esikoinen olisi tulossa.
Ainot oireet on ajoittainen nipistely alavatsalla, ja itkuherkkyys ( itken erittäin harvoin normaalisti , mutta nyt on pala kurkussa vähän väliä :) )

Hei!! Täällä testattiin eilen plussa :love017
Eli ite oon 26 ja mies 38, ja toinen olisi tulossa. Esikoinen nyt 9,5kk eli ikäeroa tulee olemaan n.1,5vuotta eli sopiva.

Täällä arvasin et olen raskaana kun mulle tuli poskiontelotulehdus. ennen en ole sitä sairastanut,mut viimeksikin kun tulin raskaaksi niin sairastin sen 3-4 kertaa raskauden aikana. Väsymystä, ärtyneisyyttä ja hikoilua ollut lisäksi.

Ja laskettu aika olisi 6.2.2014 :happy093

Heippa vähän uskaltaisin jo tulla kurkistelemaan tänne :) Eli siis tänään tein plussan kotitestillä ja kävin terkkarissa antamassa veritestin. Viime viikolla tuli pari haaleaa plussaa, mutta kai sitä pitää pikku hiljaa jo ruveta uskomaan, että jotain tapahtuu :) Hirveä mietintä on koko ajan päällä, että onko nyt oikeasti sielä joku pieni "katkarapu" vai onko tuulimuna.
Elikkäs olen 19 vuotias ja ensimmäistä odotan. Mulla on sillain nyt vähän huono tilanne, kun tuli jätkäkaverin kanssa ero juuri. En ole kertonut raskaudesta vielä kuin eräälle ystävälleni. Miten asian esittäisin exälleni... Noh kaikki ajallaan ja toivottavasti se pieni ihme sielä kasvaa hyvin ja terveenä <3
Eli laskurin mukaan LA olisi 3.2.2014 :)

Heips!
Täältä ilmoittautuu yksi helmimasu mukaan. Eilen plussasin ja LA olis 8.2. Täytän elokuussa 28 ja mun mies täyttää 30 vuotta. Meillä on yksi poika, joka on syntynyt 2012. Ikäeroa tulee noin reilu 1v10kk. Meille on tulossa yllätysvauva, mutta toivottu sellainen. Meidän oli tarkoitus alkaa yrittämään vasta heinäkuussa. Näin kävi :happy11

Unohdin kirjoittaa äskeseen viestiin, että ei mitään oireita. Menkat vaan viikon myöhässä. :) Tai voihan olla, että onkin, mutta en vaa ole hoksannut niitä. Elävästi muistissa edellisen raskauden selkäkivut ja närästyksen, niin niihin verrattuna ei vielä tunnu missään. Mammavaatteita tuskin ostan hirveästi. Vanhat ovat tallella. Suosittelen kaikille huutonettiä. Niitä äitiysvaatteita pidetään niin vähän aikaa. Itte ostin joitakin uutena ja sit sain kavereilta lainaan. Loput mitä odotusvaatteita tarvitsin, niin huusin netistä. Imetysvaatteita tietty kantsii olla vähän reilummin. :)

Moikka!

Minä myös varovasti uskaltaudun liittyä mukaan helmikuisiin. Eli siis tiistaina tuli plussattua ja laskettu aika olis näillä näkymin 1.2. Toinen lapsi olisi kyseessä ensimmäinen on syntynyt 9/11. Itse täytän heinäkuussa 25 ja mies on 28.

Täälläkin uusi ilmoittautuu :)
Plussattu tänä aamuna ja nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin loppuun asti :)
Olen 32v ja mies 39v. Hänelle tämä on ensimmäinen, mutta minulla on jo kolme vuotias poika.
Yritystä takana kuusi kuukautta, jonka aikana yksi keskeytynyt keskenmeno, joka huomattiin varhaisultrassa.
Yhdet menkat ehti välissä tulla ja sitten uusi plussa :)
Viikkoja olisi laskurin mukaan 4+2 ja La 12.2 mutta nämä selviää tarkemmin sitten myöhemmin.
Jokunen tuttu ttäällä jo onkin tuolta raskaaksi 2013 ryhmästä ja eiköhän tämäkin ryhmä ehdi kasvaa ja vilkastua kovasti tässä kesäkuun aikana,kun uusia plussia helmikuisiin satelee vielä :)

Kiva kun porukka kasvaa pikku hiljaa. Lämpimästi tervetuloa kaikki plussanneet :)

Ihanaa Nyytti!! Aika uskomatonta et sulla tärppäs uudestään näin pian! Hieno juttu :) Tervetuloa!

Täällä ilmoittautuu tänään plussannut. :) En tosin ihan satavarmaksi vielä usko, koska menkkoihin olisi vielä vko aikaa, mutta raskaustesti (Clearblue digital) näytti tekstin: Raskaana 1-2. Laskurin mukaan olisi nyt 3+1 ja laskettu aika siis 20.2.2014 :) Varmistustestin teen vkon päästä. Oireita on kyllä. :)

Mia82: oho! sulla kyl sit tooooosi vahvat raskaushormonit jos jo noin aikasin näyttää :o Paljon onnea vaan ja tervetuloa! :D

_chilly: joo, ihmeteltiin asiaa isännän kanssa, mutta kai se on silti uskottava. :) Kolmonen siis tulossa, edelliset on 4- ja 2-vuotiaat pojat. Tyttö ois sit toiveissa. Saa nähä onko miehessä sekatyömiehen vikaa :D

Hihii, niimpä vaan taas vaisto ties ja plussa pärähti tänään tikkuun!
Toista lasta ootellaan siis, ensimmäinen on nyt 10kk.
Lasketusta ajasta ei oo kyllä tarkkaa tietoa kun kierrot ollu synnytyksen jälkeen mitäsattuu. Mutta maanantaina soittelemaan mammaneukkulaan aikaa :)

Uusi helmikuinen ilmoittautuu varovasti mukaan, laskurin mukaan la 1.2 :) Meidän poika on syntynyt 3/12 eli jos kaikki menee parhain päin tulee lapsukaisille ikäeroa reilu 1v 10kk. Itse täytän elokuussa 29, mies on 30.

Tervehdys minultakin,
plussasin viime perjantaina kahden tikun voimin. Uskottava kai se on.
Laskettu aika laskurin mukaan 6.helmikuuta. Neljäs lapsi tulossa ja itse jo siis 38 v. Eikä mistään iltatähdestä puhuta kun vielä ois tarkotus toi viideskin ehtiä. Kotona tepastelee yks vuotias ja pari isompaa kaveria. mutta joo siirryn tuonne facen puolelle heti kun olen sukulaisille ilmoitellut (ne kaverit kun näkee ne ryhmät mihin kuuluu...) ja joku luonut helmimasu 2014 -ryhmän. Se on jotekin niin paljon kätevämpi kuin tämä vau.fi foorumi. Oloja ei oo vielä ollut, niitä odotellessa.

Acelya eikös se niin ole, että jos facen ryhmän luo salaiseksi niin sitä ei muut näe? Mä oon nimittäin esikoisen tommosessa ryhmässä ja siitä ei tiedä kuin asianomaiset :) Mä kanssa täällä alan odottelemaan koska raskausoireet alkaa, tosin nyt vasta niiin alussa, laskurin mukaan 4+2 että tuskin vielä mitään tulee...

Mulla ongelmia tehdä sitä ryhmää salaiseksi ilman että lisään kaveria sinne. Enkä mä nyt ketään kaveria voi lisätä. Outoa.

Takaisin