Helmikuiset synnärillä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tukaani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä murehdin äsken, että ei tää nyt ollukaan niin simppeli juttu mitä minun aiemmat synnytykset niin mies sanoi, että ne tulee ne vaikeudet hänen puolelta... ;) No eihän tässä ole mitään hätää, mutta jotenkin miellän että käynnistetty synnytys on rajumpi kuin luonnollisesti alkanut. Kerään nyt niitä voimia!

Mulla oli kans just tuo korkee vedenmeno esikoisesta.. Luulin valkovuodoksi sillon.. Tsemppiä, toivottavasti kuitenkin synnytys sujuisi hyvin ja lähtis etenemään tehokkaasti. :)

Nyt keräät voimia Happy et jaksat sitten. Ei se käynnistetty synnytys välttämättä oo sen pahempi kun luonnollisesti lähtenyt.

Happy, kaikkea se ikä teettää... :D Toisaalta sulla kun on ollut nopeuta synnytyksiä niin ehkä tää etenis rauhallisemmin? Tsemppiä ja koita saada nukuttua nyt.

Kohta tulee toinen annos antibioottia. Pyydän samalla kipulääkettä (vahvempaa kuin Panadol→se ei auttanut) ja nukahtamislääkkeen. Kaameeta myrkkyä tuo Cytotec! Tää supistus ei lakkaa :(

Mun supistukset ei koskaan piirtyny mihinkään... :) siks ne oikee uskonukka et synnytys vois ol käynnis!

Mullakaan ei piirtynyt kunnolla, hyvin loivia kohoumia tuli vaan. Kätilö kerto että joillakin jopa käyrä laskee supistuksen aikana!

Se on menoo sit ja kohta koittaa ihan uusi aika ku masun sisältö onki sylissä napittamassa :spitoutdummy:

Takaisin