Helmikuiset synnärillä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tukaani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alotettu eilen käynnistys verenpaineiden takia, cytotec tableteilla 40+4, alkutilanteessa 2cm auki, 2cm kanavaa jäljellä.
Sain ekan cyton 12.00, ja 10 asti oli supistellu hieman, 12-15 supisteli enemmän ja olin übertyytyväinen, kunnes ne alko hiipua. Tokan cytotecin sain 16.00 ja supistuksia näky enää vaan harvakseltaan. Kolmas tabletti 20.00 ja ei vieläkään. Puolilta öin vauvan sydänkäyrässä selkeesti liian korkee syke vauvalla, joten cytoista yöksi tauko.

Yöllä heräilin supistuksiiin ja ähisin ja puhisin lämpötyynyn kans, ja nyt on lievästi puolikuollut olo.

Lääkäri tulee katsomaan tilanteen kun vapautuu, tietäis onko alakerrassa tapahtunu mitään.

Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Tuntuu, ettei tämä koskaan tule ulos!

Täällä kasassa vielä. Hirvee päänsärky vaan kiusaa. Ja yö oli kauhee, selkää särki ihan törkeenä ja mikään ei auttanut. Muuteski heräilin koko ajan. Blaah..

Täällä kanssa ja verenpaine nousee silkasta ketutuksesta :) vielä ihan hyvät arvot välillä piikkaa 137/88 mutta näyttäisi olevan 120/85 suurimman osan aikaa, mua on tosiaan kiukuttanut urakalla viimepäivät ja miehen kanssa riitely ei ole juuri oloa parantanut mä niin toivoisin jo pääseväni puuhiin mutta mitään ennakoivaa oiretta ei ole missään nada. Mä voin käydä 3 tunnin kävelyllä ja se saa aikaiseksi 2 supistusta nekin vasta illalla nukkumaan mennessä, mun luottokortti ei enää kestä ostostelua pää kotona hengaamista eikä kroppa ravintoloita eikä tuo halvatun kävelykään tai fillarointi tee mitään eroa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Yks kärsimätön odottelija kans ilmottautuu. Nyt 39+2, ja alkaa jo NIIN kyrsii tää odottelu, ku tietää, et pahimmillaan voi mennä viel melkein kolme viikkoo, ja mitään tekemistä ei enää oo, mitään menoja minne mennä ja mitään ei voi ees syödä tän perkuleen radin takia :angry7. Tänään tosin heräsin jo viiden aikoihin kolmen tunnin yöunien jälkeen, ja heti kohta siitä alko pikkasen suppaileen, hyvin epäsäännöllisesti, mut kuitenki. Heti on paljo toiveikkaampi olo :rolleyes:.

Täällä kans yhdessä kasassa vielä :) 39+4 tänään ja eipä mulla mikään kiire oo :D oon varautunut jo ajat sitten että menee yliaikaseksi . Ainut mikä ottaa päähän niin jatkuva närästys :D

Minä myös olen vielä yhtenä kappaleena... nyt 40+5 menossa huoh! Päivät vielä jotenkin menee mut yöt on jäätäviä...en saa nukuttua sit millään :(

Takaisin