Helmikuiset synnärillä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tukaani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää kaipaan tänne sairaalaan yöpalaa;) ja kunnon sänkyt, siis nää on niiin hanurista!! Muutenkaa saa nukuttuu ni sit lisäks sänkyt!!! ÄÄÄÄRGGHH!!! Lonkat huutaa hoosiannaa!!!

Eiks siellä voi käydä jääkaapista hakee syömistä silloin kun huvittaa? Mulla puutu ja kramppas kans oikee jalka, etenkin pakara, mut vuorokaudessa alko helpottaa. Kannattaa pyytää särkylääkettä ja/tai lämpöpussii, että saa levättyä :)

Sairaalaan ehdittiin n. 8.30 (kai) ja poika syntyi klo 10.32. Kivunlievitystä sain Tens-laitteen ja ilokaasun muodossa. Pari tikkiä tuli. Olo hyvä, ei juuri kipuja. Streptokokkinäytteen tulos saatiin vasta kun poika oli syntynyt joten en ehtinyt saada ab-tippaa. Siksi ei päästä varmaan vielä tänään kotiin kun haluavat varmistaa ettei poika saanut infektiota.

Voisko sinne synnärille vaa mennä ja ilmottaa et "Hei mä tulin nyt. Aletaan synnyttää." Passais mulle paremmin ku hyvin... :) tolla ukollaki tuntuu kohta leviävän pää tähän oottamiseen :o
No vähän tolla tavalla mulla meni ekan kanssa. Toki siis synnytys oli itse käynnistynyt ja olin saliin päästessä jo täysin auki. Nyt tulin ajoissa ja oltiin vasta 5 cm auki

Wau, Mörri, ettepä ehtineet kauan sairaalassa vanhenemaan. Tosi vähillä kivunlievityksilläkin pärjäsit . Toivottavasti oli hyvä kokemus kaikin puolin. :)

Me siis tultiin Kysiin viiden aikaan. Olin käyrillä (vauvalla syke ja liikkeet Ok) ja lapsivesitesti positiivinen eli kotiin ei ollu enää asiaa. Streptohan oli mulla nega, mutta kun tää vesienmeno on alkanut eilen, oon antibioottitipassa. Olin vasta kahdelle sormelle auki ja kaulaa jäljellä 1cm joten sain yhden cytotecin yöksi "valmistamaan paikkoja". Hetken aikaa supisteli TOSI kivuliaasti, mutta ne loppui lyhyeen. Saan ehkä nukuttua. Mies lähti meille kotiin niin ei tyttöjen tarvii olla yksin. Tekee aamutallin ja tulee takaisin. Lääkäri päättää käynnistystavan aamulla sitten. Että ihan erilainen synnytys tulossa mitä ne minun aiemmat on olleet!

Toivottavasti Happy lähtee synnytys huomenna etenemään kunnolla (:

Tsemppiä! :) Multa ne ei ees ottanu sitä testii ja tää on neljäs siteellinen tota rusehtavaa vuotoo..soitin nii sain vastaukseks joo se on iha normaalii mee suihkuu ja koita kestää :)

Ihan luomua/spontaania oisin toivonut, mutta ei mahda mitään. Tuli tämmönen "korkee vedenmeno" vastaan eli Tirppa pitää saada ulos. Meijän kohtalon lapsi kun joutuu epäonnen päivänä syntymään. Minähän toivoin ystävänpäivää ;-)

Takaisin