Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taasen kierto on ollu joulukuisen keskenmenon jälkeen 26-28 päivää. Menkkojen mukaan laskettu aika olisi 10.2, mutta jokin ei täsmää, kun plussasin jo 29.5 ja digitesti näytti 3+ jo alle kolme viikkoa oletetusta ovulaatiosta.Mä plussasin tänään. 28 päivän kierrolla laskettuna ois 4+4 ja laskettu aika 11. helmikuuta. Epäilen kyllä että kierto on pidempi. Se ei ole vielä tasaantunut, kun imetän. Meillä on 1v 2kk ikäinen tyttö. Ikäeroa tulee siis vähän vaille 2 vuotta. Olen iloisesti yllättynyt siitä että plussasin näin äkkiä. :) Esikoista tehtiin pidempään.
Huomasin tiania tuosta Helmikuisten lista-keskustelusta, että ollaan saman ikäisiä toisen lapsen odottajia. Mulla on syksyllä 2 vee esikoinen. Ehditkö täyttää 38 odotuksen aikana? :)Me odotamme toista lasta, esikoinen täyttää syyskuun lopussa kolme vuotta. Reilun vuoden yritimme, taustalla viime heinäkuulta myös keskeytynyt keskenmeno. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Kovin on toivottu ja odotettu vauva!
Huomasin tiania tuosta Helmikuisten lista-keskustelusta, että ollaan saman ikäisiä toisen lapsen odottajia. Mulla on syksyllä 2 vee esikoinen. Ehditkö täyttää 38 odotuksen aikana? :)
Täytän itse myös kesällä 38.Ehdin, täytän 38 elokuussa
Heh, nyt vasta huomasin, että ensi vuosi on karkausvuosi. Syntyyköhän monta karkauspäivän lasta
Meillä la alkukuusta, ettei taida ainakaan meille tulla.
Mä kans oon selaillut netistä kaikkea vauvalle . En kuitenkaan uskalla tehdä hankintoja, ennen kuin kriittinen alku on ohi. Meillä ei ole mitään valmiina, ajattelin hankkia suurimman osan käytettynä. Turvakaukalo tulee toki uutena.