Helmien lista

täältä ilmoittautuu yksi lisää.
laskettuaika 26.2 ja paikka kättäri eka tulos ja ikää 20v
 
Tervetuloa rocks ja muutkin uudet. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne tuonne Helmivauvojen ihanaisiin odottajiin :) 
 
Heippa!
Tässä tulisi uusi odottaja helmikuun listalle. Eli laskettu aikani on 19.2., olen 34-vuotias, tuleva vauveli on toinen lapseni (Valtteri on jo 10-vuotias) ja Vesilahdesta olen (TAYS:ssa synnytän). [:)]
 
Heii.

Minä myös uutena.. Elikkäs laskettu aika olis 22.2.2010, oon 21v Hyvinkäältä ja ihan ensimmäinen lapsi olis tulossa [:)]
 
heipsan [:)]
itsellä eilen oli synttärit joten tuota ikää saisi nostaa vuodella noissa tiedoissa.
eli 24 nyt siis [:)]
 
Liityisin mukaan[:)] olen 22vuotias ja ensimmäistä odotan ja laskettu aika olisi 13.2 seinäjoen keskussairaalassa synnytän
 
Täällä kans yksi helmikuisen vauvan odottaja. Tullut kesästä asti luettua keskusteluita , mutta nyt sain tehtyä itselleni tunnuksenkin.

LA 18.2 / JuuliaN/ 23 / 1 / Vaasan keskussairaala
 
Meillä vaihtui masuasukin kanssa asuinpaikkakunta ja synnäri:
Lahti (PHKS)
Ai niin ja ikä on nyt 20
 
Hei!
Uusi tällä listalla [:)]. Laskettu aika 14.2. Toinen lapsi tulossa, olen 29-vuotias.Niin, ja synntys OYS:issa
 
Lämpöiset tervetulotoivotukset Helmelle helmien listalle kaikille, jotka vielä loppujännityksiin ehtivät mukaan [:D]

Meitä onkin aikamoisen pitkä lista jo kertynyt, tulkaahan kertomaan kuulumisia ja viimeisten viikkojen tuskastelua tuonne helmivauvojen ihanaiset odottajat- ketjuun!! [:)]
 
mun iän voi muuten muuttaa, vanhenin tänään taas vuoden eli siis nyt olis mittarissa 24v!!
sitä suurinta "synttärilahjaa" odotellessa... [:)]
 
Takaisin
Top