Helmien lista

mahtava juttu tää lista! mulla on parilla päivällä aikaistunu la, eli 4.2 ja olen oulusta eli synnytän oysissa :)
 
 
Mulle voi lisätä: uusi (ja juuri ja juuri Helmikuuhun osuva) LA 1.2.2010, ikä 26, 1. tulokas, asuinpaikka tällähetkellä vaikka suurpiirteisesti: ulkomaat.
 
Heips.. mun kotipaikkakuntaa vois muuttaa.. eli siis nykyään hyvinkää ja täällä varmaankin sitten myös synnytän..
 
Pitkästä aikaa aloin lueskelemaan foorumia, pisti oikein silmään tämä meidän lista, kun meillä on yksi ihanainen ihminen joka päivittää tuota listaa, niin se on selkeä ja siisti [:D]

ja kaikki on aina siinä yhdessä ensimmäisessä viestissä, ei tarvi lueskella koko viestiketjua läpi,

ihanata että joku viitsii ja jaksaa [;)]
 
heippa!

liittyisin helmi-odottajiin

elikkä 25v., odotan esikoista, laskettu aika 20.2., Helsinki ja kätilöopisto
 
Eh... Voi kiitos Vilperiinuska! Ei se päivitys nyt kovin paljoa vaadi, kun päivittäin täällä kuitenkin käyn hillumassa niin hetki siinä vain menee [:D], kiva kun on tekemistä!
 
Minäkin liityn listaan. Ensimmäistä odotan, laskettu aika on 19.2., kotipaikkakunta on Mäntsälä ja Hyvinkäällä synnytän. Aika helmee olla helmimamma [:D]
 
Hei vaan kaikille!

Uusi Helmi-odottaja ilmottautuu [:D]

Ensimmäistäni odottelen 33-vuoden iällä, laskettu aika on 6.2.2010 ja synnytyssairaalana EKKS.
 
Täällä myös helmivauvaa ootellaan.

Ikää minulla 19v ja ensimmäinen tulossa, la 8.2.2010. Lappeenrannassa asustellaan eli synnytyssairaalana EKKS.
 
Amaryllis, ajattelin vaan tuolta haaveilijoista poiketa täällä kertomassa sulle, että Hyvinkäällä on siistit tilat ja mukava henkilökunta. Olin siellä gynepotilaana samalla osastolla kuin synnyttäjätkin. Nyt ei asuta Hyvinkään sairaalan alueella, mutta toivon, että ehditään muuttaa takas ennen mahdollista synnytystä (kun vaan ensin raskautuisi!). [:)] Onnea matkaan!
 
Heippa! Mun tietoja voisi päivittää. Nykyinen asuinpaikka Riihimäki ja sairaalana Hämeenlinnan sairaala.
 
Tää on tosiaan hyvä, kun päivität samaan listaan. Kaikki ei kai ole ymmärtäneet, että omaa viestiään pystyy muokkaamaan. Kun olen katsonut muiden listoja, niin on todella sekavaa! Iso kiitos sulle!!!!
 
Silveri, kiitos tosi paljon tiedosta! Kiva kuulla hyvää palautetta, kun oon kuullut Hyvinkäästä päinvastaistakin, ja sen vuoksi harkinnut Tammisaarta. Sen verran mitä nyt olen ehtinyt Hyvinkäällä käymään, niin olen ollut kyllä täysin tyytyväinen henkilökuntaan ja Hyvinkää on alkanut tuntua ihan kotoisalta paikalta. Tsemppiä teille yritykseen!
 
Helmien listan ylläpitäjälle - kiitos listasta! Olin näköjään ikäni unohtanut laittaa (arka aihe ehkä... [:)]). Se on siis 29.
 
Hei vain!

liittyisin mielelläni myös helmi-odottajiin! [:)]
Olen 21v Hämeenlinnasta, ensimmäistä odotan. La 24.2. HML:n keskussairaala.
 
Haluaisin tietää onko kenelläkään mitään kokemusta sukulaisesta kuka on niin kateellinen raskaudestasi että ei osaa iloita vaan haukkuu koko ajan niin että koko elämänilo menee??  [:@]

Minun tapauksessa kyseessä on niin uskomattomalta kuin se kuulostaa oma äiti.. Tiedän hänen olevan sairas ihminen (alkoholisti josta seurannut jo jonkinmoista alkoholidementiaa). En ole asunut hänen kanssaan kuin ensimmäiset elinvuoteni, vaan olen onneksi päässyt sijaisperheeseen :) <3
Jokatapauksessa.. Äitini kanssa kun juttelen hän sanoo että kuinka hän häpeää kun olen vain lähihoitaja ja kuinka mieheni on surkimus koska laman takia sai potkut töistä (hän yrittää joka päivä hakea töitä ja nyt lähti kouluttautumaan lisää). Onko hän silloin täysi luuseri kun kerta yrittää parhaansa??? No sitten lisää tuulta siipien alle kun tulin raskaaksi.. Miten minä nyt sellaista kun ei ole edes kunnollista ammattia jne. Ja vielä lisää.. pomoni/entinen työnantajani antoi potkut siitä hyvästä että olen raskaana.. nyt rakas* äitini sitten vikisee että työttömille lapsia kuinka hän häpeää.. Koko "sikiöstä" ei voi puhua mistään ei voi iloita enkä enään jaksa edes puhua mistään kivasta hänelle kun aina teen jotain väärin!!!!! Voi ottaa niin päähän! Aina kaikki on vain huonosti huonosti ja väärin niin väärin. Kun tekisi mieli hyppiä onnesta ja nauraa ja muuta niin aina hän saa minut itkemään. [:@][:(]

Eroonkaan ei pääse kun on kuitenkin oma äiti.. Häistä joita vietetään ensi kesänä.. ei! Sekin oli niin halveksittavaa. Ei ole mun vika että on pilannut oman elämänsä viinalla! [:(][:(][:(][:(]
 
Voi Wiki...

Ei kuulosta kovin mukavalta kenenkään suusta saati sitten oman äidin.. :(
Itselläni ei tuollaisesta ole kokemusta. Ajattelinkin, että saattaisit löytää kohtalotovereita ja paremmin kommentteja joko tuolta yleisestä raskauskeskustelusta johon voit aloittaa oman aiheen tai jos haluat höpötellä meidän helmimammojen kanssa, niin sitten tuohon "helmimammojen ihanaiset odottajat" ketjuun voit kirjoitella. En tiedä miten aktiivisesti tätä meidän listaa luetaan, ettei kirjoituksesi jäisi aivan huomiotta..

Tsemppiä nyt kuitenkin, sukulaisiamme emme valitettavasti voi valita, onneksi harvojen kanssa on pakko olla tekemisissä jos ei ole pakko!!
 
Täällä liittyis taas uusi helmien listaan... [:)]
Laskettu aika on 8.2, ikää 22, ensimmäistä odottelen ja synnytys sairaala olis Salon aluesairaala.
 
Kiitos Sash79 =)
Eiköhän täällä kaikki järjesty.. :) Mielelläni jutustelen kokemuksia yms teidän kanssa :)
 
Takaisin
Top