Helmien lista

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2010' aloitti Sash79, 24 heinä 2009.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. rocks Aloittelija

täältä ilmoittautuu yksi lisää.
    laskettuaika 26.2 ja paikka kättäri eka tulos ja ikää 20v
  2. käyttäjä71 Peruskäyttäjä

Tervetuloa rocks ja muutkin uudet. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne tuonne Helmivauvojen ihanaisiin odottajiin :) 
  3. konstantiina Vieras

Heippa!
    Tässä tulisi uusi odottaja helmikuun listalle. Eli laskettu aikani on 19.2., olen 34-vuotias, tuleva vauveli on toinen lapseni (Valtteri on jo 10-vuotias) ja Vesilahdesta olen (TAYS:ssa synnytän). [:)]
  4. haidi Aloittelija

Heii.

Minä myös uutena.. Elikkäs laskettu aika olis 22.2.2010, oon 21v Hyvinkäältä ja ihan ensimmäinen lapsi olis tulossa [:)]
  5. corolla Tuttu foorumilla

Moi,
    mut vois siirtää päivälle 26.2
    kiits.
  6. darjiana Vieras

Oonkohan mie valehdellut taas paikkakuntani, kun asutaan siis Hollolassa, ei Lahdessa :)
  7. Hallitusxxx12 Vieras

heipsan [:)]
    itsellä eilen oli synttärit joten tuota ikää saisi nostaa vuodella noissa tiedoissa.
    eli 24 nyt siis [:)]
  8. viima Peruskäyttäjä

Liityisin mukaan[:)] olen 22vuotias ja ensimmäistä odotan ja laskettu aika olisi 13.2 seinäjoen keskussairaalassa synnytän
  9. Cataski Vieras

6.2 / cataski / 18 /1 / Pieksämäki (Mikkelin keskussairaala)
  10. JuuliaN Aloittelija

Täällä kans yksi helmikuisen vauvan odottaja. Tullut kesästä asti luettua keskusteluita , mutta nyt sain tehtyä itselleni tunnuksenkin.

LA 18.2 / JuuliaN/ 23 / 1 / Vaasan keskussairaala
  11. Nanna^^ Vieras

Meillä vaihtui masuasukin kanssa asuinpaikkakunta ja synnäri:
    Lahti (PHKS)
    Ai niin ja ikä on nyt 20
  12. Uku Vieras

Hei!
    Uusi tällä listalla [:)]. Laskettu aika 14.2. Toinen lapsi tulossa, olen 29-vuotias.Niin, ja synntys OYS:issa
  13. Kissa78 Vieras

Moro!

Laskettu aika on 12.2. ja Viialasta olen. Ikää on 31 vuotta. TAYSiin synnyttämään menossa.
  14. käyttäjä71 Peruskäyttäjä

Lämpöiset tervetulotoivotukset Helmelle helmien listalle kaikille, jotka vielä loppujännityksiin ehtivät mukaan [:D]

Meitä onkin aikamoisen pitkä lista jo kertynyt, tulkaahan kertomaan kuulumisia ja viimeisten viikkojen tuskastelua tuonne helmivauvojen ihanaiset odottajat- ketjuun!! [:)]
  15. hm86 Peruskäyttäjä

mun iän voi muuten muuttaa, vanhenin tänään taas vuoden eli siis nyt olis mittarissa 24v!!
    sitä suurinta "synttärilahjaa" odotellessa... [:)]
  16. sipster Peruskäyttäjä

onnittelut!

Jaa tämä sivu