Helmien lista

täällä yksi helmimamma.... laskettuaika olis 12.2.2010 [:D]
 
ja siis mikkeliinhän tässä pitäs sit mennä ku vauva alkaa tulostaan ilmottaa [:D] 
 
 
 
 
meillä muuttukin toi la 20.02.2010, en tiiä miks se muutettiin vaikka eros vaan yhellä päivällä [:D]
 
Täällä esikoista odotellaan.5 päivä laskettu aika.ikää 32 vee.synnäri EKKS/lappeenranta.[:)]
 
Tervehdys kaikille tasapuolisesti

Tällä esikoista odotellaan ikää 26v, la 25.2.2010. / Lappeenranta
 
hei.aha täälä tää oliki.. :) 19.2/Pikkuenkeli/20/ensimmäinen lapsi/Oys on synnytys sairaala
 
Hei kaikki!

Laitoin tällaisen viestin äsken tuonne toiseen ketjuun, mutta tämä taitaa olla aktiivisempi tällä hetkellä?

Eli liittyisin nyt minäkin joukkoon! Eli esikoista odotan, tai oikeastaan kahta, ja itsellä ikää 29 v. Laskettu aika on 1.2.2010. Tosin kaksoset kuulemma tulevat keskimäärin 3 viikkoa etuajassa, joten varmaan ehkä kuuluisin tuonne tammikuun puolelle.

Sellaista kyselisin, että kun itsellä nyt 16 viikkoa ja rapiat täynnä, niin on tullut ihme epärealistinen olo koko odotuksesta. Meinaan kun vauvoja ei vielä tunne (en ainakaan minä ole vielä tuntenut) eikä vatsa ole kovasti vielä kasvanut (vain sen verran, että housuista joutuu pitämään ylänappia auki) eikä mulla ole ollut edes oikein kunnollisia raskausoireitakaan (paitsi viime aikoina päänsärkyä ja tunteiden heilahtelua), että onkohan sitä nähnyt unta koko raskaudesta?! No olen tietysti 12-viikon kohdalla käynyt np-ultrassa ja molemmat siellä kölli tyytyväisinä, mutta silti! Ja välillä tulee kauhea epäilys siitä, että onkohan niillä nyt kuitenkaan kaikki kunnossa siellä.

Onko kellään muulla ollut tällaisia epäilyksiä/tuntemuksia?
 
Ai niin ja strategiset tiedot: 1.2.2010/helmiäippä/29/1 ja 2/Loppi (Hyvinkää)
 
Moon... :) Sulla sama laskettu aika kun mulla, siis 12.2 :) Tänään käynti neuvolassa ja kovasti tuntu pikkanen sydän tykyttävän :) Kyllä siinä kyynel vierähti silmään kun sen kuuli...
 
heippatirallaa!!
Täällä taasen yks helmiäippä ilmottautuu...
Elikkäs La on 20.2.10, Haiduli, 28.vee, eka vaavi, oulusta oon ja Oys:iin synnyttämään:)
Kiitoksie Sash79, kun oot tämmösen vaivautunu tekemään[:)] ja muutenkin kiva vaihtaa ajatuksia muiden helmimammojen kans, ku kaikilla sama tilanne, TSEMPPIÄ KAIKILLE![:D]
 
 
Sash79 laitatko päivityksen mun tietoihin.
Eli pari vkoa sitten tuli yllätys ekassa ultrassa, että laskettuaika siirtyi 24.2. -> 29.1. :) muut tiedot sentään pysyy ennallaan.. :)
 
Moi! Mulle vois vielä lisätä että Nokialla asutaan ja varmaankin TAYS:iin synnyttämään.
 
Takaisin
Top