waterlily85
Näppärä viestien naputtelija
Nyt on eka neuvola/ultra varattu..18.11 :) meidän paikkakunnalla onneksi ultrataan jo vkolla 8..muuten kyllä olisin varannut yksityiselle ar-ultran. .Jokos muut on soittaneet neuvolaan? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täällä eka ultra vasta viikolla 12 ja tässä pohdin pitäisikö varata aika ar-ultraan vai malttaako sinne viikolle 12 asti odotella 
Meillä on nyt torstaina isomman neuvola mietin tohdinko sanoa vielä vai odotanko myös muutamia viikkoja eteenpäin että ollaan jos ollaan turvallisemmilla vesillä
On tämä kyllä jännää kun esikoisen aikaan ei tosiaan mitään oireita ollut...nyt tuntuu vaikka mitä outoja tuntemuksia 

Yrityksestä tietävät läheiset ystävät ja sukulaiset, joten plussa uutisia odottelevat joskus lähiaikoina varmaan kuulevansa, saas nähdä pysyykö salassa sinne viikolle 12 asti
ennestään löytyy 5v tytär. Laskettu aika on luultavasti 9.7. jos kierto nyt olisi sama 28pv kuin ennen kapselin laittoa. Fiilis on että tällä kertaa huono olo ja purjoaminen alkaa hyvin aikaisin (tyttärestä alkoi oksentaminen rv5). Mutta nähtäväksi jää :) Hiukan jännittää kyllä nyt kun on työrintamalla niin kiire että miten tästä selvitään, jos kunto menee yhtä huonoksi kuin tytön odotuksessa.. 
testejä oon tässä viime viikon aikana tehny niin paljon etten muista koska varsinainen plussa tuli,välillä testit olleet negoja..ton ekan testin tein kyllä herkällä testillä ja loput sitten niillä mitkä pitäisi tehdä vasta menkkojen pois jäämisen jälkeen.Netin laskureiden mukaan laskettu pitäisi olla 6.7
Elikkäs olen 29v. uudeltamaalta. Ennestään minulla on maaliskuussa -13 syntynyt poika. Pikkusen jännittää miten tässä käy, enkä ole vielä raskaudesta kenellekkään kertonut, luulen että odotan vielä muutaman päivän ja siskolle viimeistään perjantaina kertoisin .. (lapsen isäkään ei asiasta vielä tiedä, tämä suhde on vähän monimutkainen juttu
onhan tässä ollut vähän sulettelemista,vähän yllätyksenä tuli,toivottuna kuitenkin..ja ihan siitä syystä ensin haluan itekseen käsitellä asiaa kun ei tätä meinaa uskoa.oireita mulla ei juurikaan ole,empä muuten olis osannu aavistaa raskautta ellei testi olis näyttänyt positiivista ja menkat jääneet pois.mietin tässä koskahan sitä uskaltais sen ekan neuvolan varata.