Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Velmu muistelisin et joku puhu et kohtu venyy tosi nopeesti jos on lyhyt aika edellisestä raskaudesta.. Mut huhhuh silti :o :D
 
Tervetuloa mannikka ja muut uudet. Kävin tänään ultrassa yksityisellä ja mulla makso 80€.
 
PikkuR olipas halpa :o just katoin et vähintää 150€.. Missä kävit?
 
Kävin semmosella pienellä yksityisellä. Kesällä keskenmenon jälkeen kävin terveystalolla ja siellä makso ultra 180€. Pikku ero!
 
Täälläkään ei enää koko mahaa voi vetää sisään. 4+6 nyt ja pien kumpu jää laihistaessa
 
No on eroa! Pitää yrittää kattella jos löytys halpa..
 
Mannikka: ainakin PKS seudulla se on 200-250 euroa. Soitin pariin eri paikkaan ja samaa hintaluokkaa kaikilla. Valitsin sit lääkärin, jonka hinta oli n.200 ja, joka kuulemma tekee mielellään noita ultria. Kaikki ei kuulemma tee (en tiedä miksi). Sain myös sopivan ajan työpäivän jälkeen, ettei tarvitse keksiä töissä selityksiä. Mun oma gyne on lomalla just kuukauden niin piti valita joku muu.. ps. jos joku tietää edullisempia, niin infoa otetaan vastaan
 
PikkuR muakin kinnostaa missä kävit etenkin jos se oli PKS seudulla. Kuulemma jo Lahdessakin selviää reilusti alle satasella, mutta täällä kaikki maksaa..
 
P-karjalasta pitäs löytää. En kyllä raaski yli 100€ ultraan mennä.. En kyllä käyny esikostakaan.
 
Siis kohtahan on jo ensi viikko ja eka ultra. Apuuva! Haloo onko siellä ketään? Aika sekavat fiilikset. Mutta taas mietintämyssy heitetään nurkkaan ja todetaan että enpä voi sitä tietää.

Tämän aamun ällöolosta selvisin tai sitä ei edes tullut kun napostelin pari suolakeksiä veden kanssa sängyssä.
Tulee muuten ihan julmettu jomotus aamulla jos on pidättänyt liian kauan. Kauan jomottelee vielä veskissä käynnin jälkeenki. Suukin oli niin kuiva että kieli oli kiinni kitalaesa melko tymäkästi.

Pikkuhousukauppaan. Haluan jotku ihanat löysät puuvillapöksyt :D pitsiset hienot hepeneet saa väistyä. Ei saa hiertää eikä tuntua mistään. Olen vissiin kiloja kerenny takamukseen ku kaikki ahdistaa :D
 
Ainnii. Täällä tosiaan ultrataan joka neuvolakäynnillä mikä särähtää kyllä korvaan ku kuuntelee että muilla on vain muutama hassu kerta :/

Itsellä siis omien laskujen mukaan sitte ois 7+6 ja nwukkutädin mukaan oltais siellä jossain viikolla ysi menossa kun kattovat siitä kiekosta. Eli aika aikasin pääsen ultraan kunnalliselle. Toisaalta siihen aikaisuuteen vaikuttaa mun pitkä kierto ja myöhäinen ovis... :) jännä on nähä mitä sieltä ens viikolla löytyy. Toivottavasti ollaan hyvissä voimissaan. Vaikka olen koittanut olla yltiö positiivinen niin kylläpä ne ajatukset alkaa rullailemaan kun ultra lähestyy. Pieni on jo niin rakas.

Tervetuloa uusille :)
 
Vielä ois viikko ar ultraan, ei millään jaksas oottaa. Tääl lapissa maksaa pienellä yksityisellä klinikalla 60 euroa ultra, kysyin samalla ku soitin...
Rv 6+0
 
Maanantaina olis uusinta ultra! Mä niin toivon että tuolla ollaan vielä elossa, mutta en mitenkään osaa ajatella positiivisesti asiaa noiden tiputteluvuotojen takia. Mies lupasi onneksi tulla mukaan ultraan ettei mun tarvi sitten hänelle kertoa, jos saan huonoja uutisia, kuulee sitten uutiset itse. Viikon verran on tässä nyt stressattu ja itketty, onneksi enää ei ole pitkä aika Maanantaihin! oonkohan muuten koskaan odottanut Maanantaina näin kovasti :laughing025
 
Mulla 3 viikkoa ar ultraan, naikkarilla tekevät kun siellä oltiin lapsettomuustutkimuksissa :)
 
Mannikka: ainakin PKS seudulla se on 200-250 euroa. Soitin pariin eri paikkaan ja samaa hintaluokkaa kaikilla. Valitsin sit lääkärin, jonka hinta oli n.200 ja, joka kuulemma tekee mielellään noita ultria. Kaikki ei kuulemma tee (en tiedä miksi). Sain myös sopivan ajan työpäivän jälkeen, ettei tarvitse keksiä töissä selityksiä. Mun oma gyne on lomalla just kuukauden niin piti valita joku muu.. ps. jos joku tietää edullisempia, niin infoa otetaan vastaan


Mä kun kävin esikoisesta yksityisellä pk-seudulla niin maksoi about 100 e. Se klinikka tais olla felicitas nimeltään. Nyt meen mehiläiselle ja maksaa kuulemma 100-120 e. Tää kylläkin Satakunnassa.
 
Saako muuten ar-ultrasta kelakorvauksen?
 
Onnea ja tervetuloa kaikille uusille! :)

Itsellä ollut nyt pari viikkoa niin kova pahoinvointi ettei ole kyennyt tekemään yhtään mitään :hungover:
 
Takaisin
Top