Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Taapero+raskaus miten te teette sen? Tultiin just reissusta ja oon tosi poikki. Mies meni jo tänään töihin. Ihan kamalaa oikeesti! Oon yhtä hormoonia koko akka menee vaan hermo kaikkeen vaik ei tekis mitään en halua et kukaan koskee muhun mut toi roikkuu silti. Oikeesti pelottaa miten tää menee kun oon kotona ton lapsen kaa. Tarviin oikeesti lomaa miehestä ja pojasta! Oon ollu yhden yön erossa niistä ja seki pääty ambulansilla sairaalaan kun lähdin km vuotamaan niin kovasti. Sit aikamoinen tunne ryöppy noussu tosta esikon raskaudesta ja noista km. Tänään kävin labrassa niin paasto sokeri on koholla nyt pelkään et mul on joku raskausdiabetes täs alkamassa kans kun neuvola jo taas maalas piruja seinille. Tarvisin aikaa oman pääni käsittelylle mut ei täs showssa voi mitään käsitellä. Tänäänki poika heränny 5 miehen kanssa ja sillon se hetki kun saan levätä niin laps karjuu tääl kun palosireeni. (Älkää ehdottako perhetyötä tai mitään muutakaan sellasta haluan vaan vertaistukea en vastauksia varsinaisesti.)
Muokattu viimeksi: