Heinäkuun helinät

Kipa, Mä sain mun ohjeet mun lapsettomuutta hoitavalta gyneltä. Mutta sit kun on eka lääkärin tarkastus niin silloin viimeistään, mut se pitäs kyllä nostaa aiemmin.
 
Ok, mulla on lääkärin tekemä ultra 9.8.(rv9+6), ehkä nostan ite jo aiemmin ja kysyn vahvistuksen tuolloin. Tarvis uus reseptikin saada,kun nykyiseenkään annostukseen ei resepti riitä :/
 
Pitää vissiin uskaltautua tännekin puolelle juttelemaan :) menkat myöhässä ja testi antaa haaleeta viivaa, niin eiköhän sieltä toinen oo tulossa. :) Esikoispoika nukkuu just tuossa vieressä, ollaan hellettä paossa mummolan alakerrassa, on vähän turhan kuuma!
 
Autossa hellettä paossa :wink esikoinen nukkunut kohta 2h ja minä selaan kännykkää. Ei valittamista :grin
 
Oi vitsi, eilen simmahti esikoinen jo 20:cat:0 niin katsoin tänä vuonna ekaa kertaa elokuvan! Mies teki porkkanaa ja dippiä sekä vesimelonia että viinirypäleitä naposteltavaksi kun olin suihkussa. Oli kyllä ihan pilalle hemmoteltu olo :rolleyes:
Toi on niin parasta kun saa ajan kanssa nauttia jostain, mikä ennen on ollu ihan itsestäänselvyys. :)
 
Mulla alkoi nyt vihdoin loma! Oujee!oon niin väsynyt töistä ja varmaan raskaudestakin että pitää vähän levätä ennen kuin loma fiilis tulee.

Stella, mulla on ens tiistaina eka neuvola. Rv8+4, edellisenä päivänä varhaisultra. Pitääkin täytellä ne esitietolomakkeet kun nyt tuli mieleen
 
Mulla on eka neuvola 14.8., sillon viikkoja 9+5. Ihan ikuisuus aikaa sinne, vaikka enemmän ootan sitä np ultraa joka joskus elokuun loppupuolella sitten varmaan ois.
Voiko nuilla viikoilla kuulua sydänääniä dopplerilla o_O Liekkö se täti suostuu ees kokeileen vielä..
 
31.7 on neuvola ja silloin taitaa olla 8 +0.Täti ois huolinu sinne jo aikaisemmin,mut halusin vasta lomalla mennä niin ei tarvitse vielä töissä tekosyitä keksiä.
 
Mulla neuvola kun 8+3 on menossa. Meidän neuvolassa sanoi että sydänääniä ei kuulu niiden doplerilla alle 10 raskausvikkoilla.
 
Mulla on maanantaina eka neuvola, kivaa kun ollaan molemmat miehen kanssa lomalla niin päästään yhdessä sinne :) onko joku muuten päässyt neuvolan kautta varhaisultraan sillä perusteella, että raskauden kestosta ei ole varmuutta?
 
Mie en oo vielä ees soittanu neuvolaan! Pitäs.. Ens viikolla joo. Täytyy varmqan lähteä autolla ajeleman johonkin ettei varmasti kukaan tuttu kuule. Oma äiti on kuitenki jossain ikkunan äärellä kos pihalle meen soittamaan.. :P
 
Mäkin tässä arvon, et soitanko neuvolasta ajan vasta varhaisultran jälkeen,mut se on vasta 9.8.niin tuntuu että on aika myöhään kun viikkoja kuitenkin jo 9+6,sit np-ultra venyy taas sen takia..mut toisaalta se on neuvolan ultra,jolla varmistetaan että onko raskaus oikeassa paikassa niin tuntuu turhalta mennä neuvolaan jos ei ole varmistettu! Vaikka kyllä se äidinvaisto kertoo että siellä ollaan..täytyy soittaa muutenkin ton kilpirauhasen takia niin täytyy kysyä, jos sais vaikka heti varhaisultran jälkeen ajan,kun olis vielä lomalla...
 
Miulla on eka neuvola 8.8 (rv 9+2), päivä varhais ultran jälkeen. Meillä eivät kuuntele sydänääniä kun vasta rv 12 jälkeen eikä tuolla ultrauslaitteita edes ole.
 
Vaihtelee näköjään käytännöt paljon.Täällä jo terkkari huolehti,kun menee sinne 8+0 asti eka käynti.Edellisestä oon käyny ekan kerran 7+6.Nt-ultran yhteyteen on merkattu ekat sydänäänet ja neuvolan puolesta vasta 12+.
 
Mulla on eka neuvola 14.8., sillon viikkoja 9+5. Ihan ikuisuus aikaa sinne, vaikka enemmän ootan sitä np ultraa joka joskus elokuun loppupuolella sitten varmaan ois.
Voiko nuilla viikoilla kuulua sydänääniä dopplerilla o_O Liekkö se täti suostuu ees kokeileen vielä..
Mulla kuului 9+6 dopplerilla kotona. Neuvolassa ei suostuttu dopleroimaan muistaakseni ennen nt ultraa. Siksi se doppler tulikin hankittua :)
 
Mulla on eka neuvola 6.8. ja silloin 10+5, esikoisestakin olin noin "myöhään". Meillä neuvolassa ultralaitteet ja viimeksi ultrasivat ekalla käynnillä.
 
Takaisin
Top