Heinäkuun helinät

Piti ihan kaivella edelliset äitiyskortit ja toisessa raskaudessa on näemmä ekassa neuvolassa 9+2 kuulunu äänet. Eli mulla on mahdollisuus!:smiley-bounce013
Ei mitään käryä millaset laitteet tuolla neuvolassa ees on, ku vaihdettiin viimekesänä muuton myötä lähimmälle terveysasemalle asiointi. Pojan kans käytiin 5v neuvola toukokuussa siellä ja tytöllä on sit 4v neuvola elokuun loppupuolella, sain saman terkkarin meille kaikille kun se pojan neuvolassa vaikutti niin mukavalta :happy:
 
Minulla on eka neuvola 2.8. Rv 9+0 tuolloin. Seuraavan viikon olenkin reissussa niin sille viikolle ei onnistunut ja labrat halutaan kuitenkin ottaa hyvissä ajoin. Odotan vaan, että saan kuulla sydänäänet. Meillä on tällä kertaa eri neuvola kun muutimme esikoisen ollessa vuoden vanha joten en tiedä, että kuunnellaanko tuolla käynnillä. Näillä viikoilla kuunneltiin edellisessä neuvolassa.
 
Moi mä en oo viel soitellu mut siis meil alko ma lapsettomuus tutkimukset tavallaan saatiin jatkoa nyt pitää sit katsoa kuinka edetään. Vähän klassikko. Meil on 1v8kk poika ja 9/17 ja 2/18 keskenmenot. 2/17 alkanu toisen vauvan yritys. Mulle on luvattu nkl varhausultra mun mieleni vuoksi koska noi kaks kokemusta oon ollu sairaalassa hoidossa. Jännittää ja pelottaa mut nyt jotenki hyvä mieli et tää vauva tulee meille kotiin. Ens viikol mennään kotiin niin pitää selvitellä näit juttui.:)
 
Nyt se tuli, ensimmäinen raskausajan vauvauni.
Tyttö se oli, oikeen pieni ja tummatukkanen. :dummy1::joyful:
Nuo kaks olemassa olevaa termiittiä on ollu syntymästä asti ihan valkotukkasia nii saa nyt sit nähä oisko tää tuleva sitten oikeesti tummempi kun on eri isä o_O:grin
 
Mäkin näin vastikään unta että meillä oli kaksi poikaa! Yksi löytyy siis jo ennestään ja tästä kuopuksesta on ollut vahva tunne alusta asti että poika on :dummy:

Tänään ensimmäiselle äitiysneuvolakäynnille!
 
Mä oon aloittanut perinteiset raskausajan unet; nään unia et erotaan miehen kanssa:wideyed: esikoisen kohdalla oli sama :D
 
Pitääkö muuten ekalla neuvolakäynnillä antaa virtsakoe? Mulla on aika keskellä päivää. Ja viikon päästä muuten, sillon on 8+5.
 
Pitääkö muuten ekalla neuvolakäynnillä antaa virtsakoe? Mulla on aika keskellä päivää. Ja viikon päästä muuten, sillon on 8+5.

Mulla on esikoisesta sellainen mielikuva, että joka käynnillä piti pissiä purkkiin.
 
Joka käynnillä joo. Oon kyllä satavarma et unohan ennen ku hoitaja kutsuu sisään :grin
 
Siis mulle hoitaja sano et pitää pidättää 4h!!!! Ihan kauheeta kun aika on aamupäivällä ja sit yleensä aamulla käyn tosi usein pissillä. Pakko laittaa kello soimaan 4h ennen kun aika on :D
 
Aijaa ei mua oo käsketty pidättää. Kun siitä katotaan vaan ne sokeri ja valkosolut. Jotku sellaset...mul on taas hankala saada pissattua mut kun pari tippaa saa niin jonkun vastauksen saa sentää.
 
Oon nähny monta kuukautta kaksospoika unia. Nyt ne on jo tosi vahvoja. En sit tiiä esikoisestakin luulin et tulee kaks kun oli niin hirvee pahoinvointi, mut yks siel oli. Saa nähä. Sillon kyl näin unta vaan yhdestä poika vauvasta. Nyt oon nähny ihan selkeitä mis esikoinen leikkii kaksospoikien kaa ja vauvat arviolta 5kk ikäsiä siinä.
 
Näin sellaista unta, että synnytin mun vanhassa huoneessa lapsuudenkodissa. No vauva oli ihana :Heartred mutta vaikka kuinka yritin, en nähnyt että onko tyttö vai poika. Sain siinä unessa sit haukut mun äidiltä että ootpas huono äiti kun et tiedä ees oman lapsen sukupuolta :D :D mitäs lie patoutumia alan käsittelemään alitajuisesti :D
 
Miulla taas painajaiset riesana. :sad001 Viime raskaudessa olin työpaikkakiusaamisen uhri osittain raskaudenkin takia.Kaikki ei kestä toisten onnea... Nyt ne vanhat jutut on tullu uniin. :sad001
 
Mie näin n. kaks viikkoa sitten unen et sain tytön, mutten osannut hoitaa sitä. Se oli jossain kellarityylisessä vauvalassa kaikkien muiden vauvojen kanssa enkä saanu sitä sieltä kotiin ku en tosiaan tajunnut kuin häntä hoitaa :sorry:
 
Haha mäkin näin semmosta unta missä sain lapsen mutten nähnyt sitä ja sitten se jäi johonkin ja miehen kanssa mietiskeltiin kotona että oliko se tyttö vai poika, ku ei huomattu katsoao_O
 
Mä en oo nähny viel mitään raskausunia. Joskus aiemmin näin useinkin :)
Siis mä oon niin väsynyt tähän kuumuuteen! Törkee jano ja väsymys koko ajan kropassa!
 
Oon nähny monta kuukautta kaksospoika unia. Nyt ne on jo tosi vahvoja. En sit tiiä esikoisestakin luulin et tulee kaks kun oli niin hirvee pahoinvointi, mut yks siel oli. Saa nähä. Sillon kyl näin unta vaan yhdestä poika vauvasta. Nyt oon nähny ihan selkeitä mis esikoinen leikkii kaksospoikien kaa ja vauvat arviolta 5kk ikäsiä siinä.

Apua! En ole edes ajatellut, että mitä jos tulee kaksoset!!
 
Takaisin
Top