Mystis: Mulla on ollut todella pahoja migreenikohtauksia, olen oksentanut monta päivää ja meinannut kolmesti lähteä tippaan. Siinä ei paljon enää mietitytä, että pahentaako Panacod tilannetta, on vaan pakko saada särky lakkaamaan, kun pää hajoaa ja sitten pitää vielä pinnistellä oksentamassa vähän väliä pää ämpärissä tai pöntössä.
Mä olen siis syönyt Panacodia. Joskus vuosia sitten mulla oli määrätty sitä sormivammaan, eikä silloin tullut sivuvaikutuksia, mutta nyt raskauden aikana se kyllä huimaa, pistää sängynkin pyörimään. Kivun se kyllä vie, mutta ei lopeta migreenikohtausta, vaan kun vaikutus lakkaa, kipu alkaa uudelleen. Silti on helpottavaa, että saa joitakin tunteja olla ilman sitä kamalaa pääkipua.
Mutta hei, kaverit! Meikäläinen on nyt puolessa välissä, eikä ole kahteen viikkoon enää oksentanut! Loppuilotulitus oli silloin juhannuksena ja siihen se päättyi. Se olikin aikamoinen lopetus! Melkein sairaalan kautta piti tääkin homma hoitaa. Mutta nyt 12 viikon pahoinvoinnin jälkeen elämä hymyilee![:)]
Mulla on paino noin 500g vähemmän, kuin maaliskuinen aloituspaino. Mahaa kyllä on tullut, joten massa on siis vain vaihtanut paikkaa. [8D]