Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä sain jo radi diagnoosin.. olivat kovin huolissaan koska paastot on koholla ja äitipolille seurantaan.. ruokavaliolla ei vaikutusta pahemmin ole.
Kauanko noissa labratuloksissa menee? Vein viime torstaina pissinäytteen ja ottivat kaksi putkea verta.
Kauanko noissa labratuloksissa menee? Vein viime torstaina pissinäytteen ja ottivat kaksi putkea verta.
Oon käynyt kurkkimassa, mutta ei siellä ole mitään.Jos on omakanta käytössä niin useimmat tulokset on siellä jo seuraavana päivänä.
Mitä verinäytteitä tarkoitat? Osallistuitko alkuraskauden yhdistelmäseulaan? Niiden tulokset valmistuvat vasta ultran jälkeen.Oon käynyt kurkkimassa, mutta ei siellä ole mitään.
Tää oli vaan se mistä määritetään veriryhmä ja testataan hiv ja kuppa, en muista oliko muita.Mitä verinäytteitä tarkoitat? Osallistuitko alkuraskauden yhdistelmäseulaan? Niiden tulokset valmistuvat vasta ultran jälkeen.
Mulla näkyi tulokset omakannassa pe kun olin maanantaina käynyt labrassa. Lausuntohan tulee kun nt-ultra tehty. Mutta nyt siellä näkyy tosiaan noi sukupuolitaudit, Hcgb, S-pappa arvot.. Ja virtsa.Tää oli vaan se mistä määritetään veriryhmä ja testataan hiv ja kuppa, en muista oliko muita.
Voi kai olla kuntakohtaisia eroja, kaikki ei heti näy välttämättä asiakkaalle.Mulla näkyi tulokset omakannassa pe kun olin maanantaina käynyt labrassa. Lausuntohan tulee kun nt-ultra tehty. Mutta nyt siellä näkyy tosiaan noi sukupuolitaudit, Hcgb, S-pappa arvot.. Ja virtsa.
Onko muilla ottanut helle kovemmalle ku yleensä? Mulla on toi kuumuuden sietokyky ihan nollissa ja tuntuu hiki valuu norona ja tukehdun omaan ihoon...
Onko muilla ottanut helle kovemmalle ku yleensä? Mulla on toi kuumuuden sietokyky ihan nollissa ja tuntuu hiki valuu norona ja tukehdun omaan ihoon...