Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kettutyttö, joo se on aika stressaavaa, vaikka kuin yrittää olla juomatta illalla ja käyä just nukkumaan mennessä vessassa. :D mutta muute tää mökkeily on niin rentouttavaa.
Soita neuvolaan ihan ensin, vaadi päästä ultraan tai verikokeisiin!Eilen illalla alko menkkamaiset kivut ja alaselän polte. Ja vuoto tietty mutta vuotaa vaan sillai nihkeesti. Että meniköhän kesken vai ei. Ärsyttävää kun ei tiiä enkä tiiä mihkä soittais vai soittaisko? Ja onko enää mitää mahista että oliskin jotain elävää mahassa. Masentavaa.
Miulla on myös siskolta saatu doppleri :D En ole ite saanut mitään kuuluviin, tänään 8+6. Sisko oli jo tässä vaiheessa saanut. Mutta en ole vielä huolestunut, jos ei parin viikon päästä kuulu niin sitten saatan olla.Sain siskolta lainaan doblerin, sen ohjeen mukaan sillä voi kuulla sydänääniä viikosta 14 lähtien. Siskoni oli kuitenkin kuullut oman lapsensa kohdalla jo viikolla 10, joten pakkohan sitä oli tänään testata. En itse kyllä vielä saanut kuulumaan kuin omat sydänääneni, sen verran rauhallinen tahti ettei se voinut olla vauvan sydän onko muilla kokemuksia aikaisemmista kerroista, mistä kohtaa äänet löytyi ja kuinka aikaisin?
Lara88, vaadi lisää tutkimuksia. Epätietoisuudessa olo on ihan hirveää. Mä kävin eilen neuvolalääkärillä ihan muista syistä mut mainitsin sit samalla monta päivää jatkuneesta tiputtelusta et ois kiva tietää mistä johtuu. Neuvolalääkärinä oli tosi kujalla oleva nuori poika, joka itsekin myönsi ettei oikein tiedä mistään mitään. Sanoin sit et no tällä kertaa en tyydy vastaukseen ”en tiiä” niin lupasi konsultoida ja soittikin sit perään et laitto lähetteen labroihin ja äitiysultraan. Sitähän en sit tiiä et kauanko kestää päästä sinne ultraan mut mut... ainakin napakalla vaatimisella sai asiaa eteenpäin. Nt-ultraan on vielä nelisen viikkoa, katsotaan pääseekö lähetteellä ennen sitä.
Onko sulla tullu sitä vuotoa siteeseen asti ja onko menkkamaisia kipuja? Mulla on ja sillä epäilenkin että kesken on menny. Sain huomiselle lääkäri neuvolaan ja ultraan ajan niin näkee ehkä sitten menikö kesken.
Ei oo tullu ku pyyhkiessä ja noista kivuista on vaikee sanoo mikä kuuluu asiaan ja mikä ei. Mulla tiputtelee muutenkin paljon niin en sit tiiä mikä johtuu mistä mutta onneksi tutkitaan. Ja kipuja ollu joitakin kertoja niin et hetkellisesti viiltää tai pistää tosi paljon mut menee nopee ohi. Viime viikolla oli yksi päivä ettei kärsinyt oikein kävellä kun koko ajan jomotteli mutta onneksi jäi siihen yhteen päivään. Pelkään kaikkea mahdollista tällä hetkellä mutta yritän aatella niin että todennäköisyydet on jo tässä kohtaa meidän puolella ja raskaana oon niin kauan kunnes toisin todistetaan :) toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia! Mun tarttee huomenna soitella sinne ultraan että koskahan mahdollisesti pääsis...