Heinäkuun höpinät

Minulla olis ens viikon maanantaina taas ultra. Pelottaa kyllä nyt vähän, koska pahoinvointi on loppunut eikä oikein muitakaan oireita enää ole.. Karotaan vaan niin tuun kertoo sit surullisia uutisia.

No älä nyt vielä pelkää pahinta ❤️ Kyllä ne oireet monesti loppuu yhtäkkiä vaikka kaikki oliskin hyvin! Voimia! ❤️
 
ViidesVauva. Juurikin tuon manauksen jälkeen oireet palasi. :D Äsken alko ällötys uudelleen. Lisäksi kohdussa on alkanut olemaan paineen tunnetta ja kovempia menkkajomoja.
 
ViidesVauva. Juurikin tuon manauksen jälkeen oireet palasi. :D Äsken alko ällötys uudelleen. Lisäksi kohdussa on alkanut olemaan paineen tunnetta ja kovempia menkkajomoja.

Onneks olkoon, nauti! :grin
 
Vieläkö nukutte vatsallanne?

Mulla helpottaa vatsallaan nukkuminen vähän huonoon oloon ja kun pyörii sängyssä niin uni tulee parhaiten vatsallaan.. mutta mietin vaan kuinka kauan tässä enää viitsii vatsallaan maata..

En muista parhaalla tahdollanikaan missä vaiheessa lakkasin nukkumasta vatsallani edellisissä raskauksissa.. Tai oikeastaan siinä ensimmäisessä, sen jälkeenhän olin 8v. vuorotellen raskaana tai vauva nukkui rinnalla yöt.. Moni ihmetteleekin miksi halutaan taas vauva kun nämä neljä olis just kasvanut järjelliseen ikään :happy3


Kiva että joku muukin oottaa viidettä
 
Takaisin
Top