Jonsku87
Näppärä viestien naputtelija
Niin se vaan aika vierii... Ja itse kasvaa, no taitaa sitä joku pienikin koko ajan kasvaa ja vahvistua :) justiinsa laskeskeltiin että se olisi lauantaina tasan 4kk h-hetkeen. Tänään alkoi hyllyjen ja kaappien tyhjennys/ raivaus/ siivous, että tulokin tavaroita pääsis sitten hommaamaan ja säilömään. Kirppari, huomenna tullaan romujen kanssa :)
En tiedä miten muilla, mutta vinkkaanpa kuitenkin jos joku hyötyy... Eli olen löytänyt ihan uuden suosikkivaatteen rintojani ajatellen. Saumattomat urheiluliivit. Ostin kokeiluun Citymarketin alerekistä parit kappaleet ja I am in love. Ei kiristä, purista eikä hierrä. Nyt bongasin Prismasta että niiden valikoimaan oli tullut kans. Enää en "normi" liivejä laita kun pakon edessä, juhliin jne.
Kauhun sekaisin tuntein odotellaan heinäkuun helteitä, mutta eiköhän niistäkin selvitä, varsinkin jos sairasloma jatkuu ja saa kotona olla. Mutta sen aika näyttää.
Tulipas siihen sekalaisia tarinoita :D
En tiedä miten muilla, mutta vinkkaanpa kuitenkin jos joku hyötyy... Eli olen löytänyt ihan uuden suosikkivaatteen rintojani ajatellen. Saumattomat urheiluliivit. Ostin kokeiluun Citymarketin alerekistä parit kappaleet ja I am in love. Ei kiristä, purista eikä hierrä. Nyt bongasin Prismasta että niiden valikoimaan oli tullut kans. Enää en "normi" liivejä laita kun pakon edessä, juhliin jne.
Kauhun sekaisin tuntein odotellaan heinäkuun helteitä, mutta eiköhän niistäkin selvitä, varsinkin jos sairasloma jatkuu ja saa kotona olla. Mutta sen aika näyttää.
Tulipas siihen sekalaisia tarinoita :D
Oon koittanu tehä kaikki inhottavat hommat ennen helteiden paluuta.. mm. ikkunoiden ja verhojen pesun. Toki ikkunat joutuu vielä syksyllä peseen uusiks, mutta eipähän tarvi ainakaan helteillä rehkiä