Voisko joku siivousintoilija tulla meillekin siivoamaan? Ei nimittäin nappaa siivoilu sitten pätkääkään. Siivoan vain pakon sanelemana.

Onneksi mies siivoaa mielellään, koska muuten meillä olisi varmasti ihan järkyttävän näköistä.. :D
Jenni-Julia: Olen positiivisesti yllättynyt miten hyvin olen jaksanut näitä helteitä. Töistäkään en ole joutunut pois jättäytymään.

Mulla siis tänään rv 30+2. Kyllähän sitä tuntee selässään/jaloissaan kun on kävellyt enempi/raskaan työpäivän jälkeen, mutta ei mitään sietämätöntä ole ollut. +31,6C näyttää tällä hetkellä meidän takapihalle lämmöksi.
Kestovaippailusta: Tsemppiä teille jotka sille tielle lähdette. :)
Itse totesin, että se kakkaharsojen liottelu ja erikseen peseminen ei ole minua varten. Meidän pienehkössä kylppärissä vielä liotella niitä haisevia harsoja: No thanks, keksin muitakin harrastuksia itselleni. :D
Omaa: Olot ovat olleet suht ok. Turvotusta huomaan työpäivän jälkeen jaloissa jonkin verran. Niin ja sormuksia välillä hankala irrottaa.

Toki se ongelma taitaa olla helteillä kaikilla, eikä vain meillä raskaina olevilla. Häpyliitos kipuilee myös ajoittain muikeasti. Tänään heräsin siihen, että esikoisen jalka osui vatsaani (ei kovin kovaa mutta kuitenkin), niin tämä vauveli alkoi sellaisen potku-shown, että äitillekään ei jäänyt epäselväksi, että hereillä ollaan.

En malta odottaa minkälaiset veljekset näistä tulee. :) ♡
Sent from my iPhone using Vau Foorumi