mmmustikka
Puuhakas puhuja
27+0 Täällä Berliini on mennyt ihan sekaisin jalkapallon maailmanmestaruudesta. Raketit räiskyi ja tunnelma oli katossa. Viime yönä naapurit alkoi juhlimaan ja biitti soi vielä pitkään naapureista. Nyt todellakin mietin sitä että onko pienille vauvoille olemassa korvalappuja tai kuulosuojaimia jotka voi laittaa niille nukkuessa? Aion googlata niitä netistä. Täytyy olla jonkun jo keksinyt tämä koska on niin monia meluisia suurkaupunkeja tässä maailmassa jonne syntyy lapsia. Jos me tässä talossa joudutaan asumaan vielä lapsen synnyttyö ja saksalaiset saa syytä juhlia lisää niin mun lapsesta tulee aikamoinen dj näillä desibeleillä. Olen lukenut artikkeleita ainakin festarivanhemmista jotka näin ottavat esim Ibizalle bileisiin piltin mukaan kun kuulosuojaimet on babyllä päässä :) itse nyt en lähtisi sentään juhlimaan lapsen kanssa. Tietty olen täälläkin vappuna nähnyt vaunuja kauheassa ihmismeressä, melussa ja tungoksessa. Tietty täällä ihmiset ei ole yleensä niin kännissä julkisesti kuin Suomessa.
No se on ainakin selvä nyt että hankin Saksan jalkapallotiimin julisteen lapselleni. He ovat hyviä idoleita pikku pojalle ja seuraavissa kisoissa 2018 osaa minun piltti varmaan jo pelata jalkapalloakin jonkin verran. Sitä ennen on tietty Euroopan kisat Ranskassa 2016 ja isukki saa silloin varmaan seuraa kisakatsomoon jo pikku piltistä. Osaa luultavasti jo puhuakin jotain :)
No se on ainakin selvä nyt että hankin Saksan jalkapallotiimin julisteen lapselleni. He ovat hyviä idoleita pikku pojalle ja seuraavissa kisoissa 2018 osaa minun piltti varmaan jo pelata jalkapalloakin jonkin verran. Sitä ennen on tietty Euroopan kisat Ranskassa 2016 ja isukki saa silloin varmaan seuraa kisakatsomoon jo pikku piltistä. Osaa luultavasti jo puhuakin jotain :)
just mies ajo ja mä fiilsitelen tätä tuoksua.
kun nyt ei enään pyörähdä. hyvin tasaisesti kasvavat molemmat :) ei juuri ole kyllä painossa eroa, vaikka onkin noin arvioita niin kuitenkin. voin vain kuvitella miten sun mahassa myörytään kun tuntuu, että tämä yksin riehuu aikalaila ja tuntuu jo mojovilta noi potkut.