Asun kuumassa kerrostalossa, aurinko paistaa aamusta iltapäivään olkkariin, iltapäivästä iltaan makkareihin ja keittiöön. Helvetin kuumaa, 30 astetta, eikä ilma kierrä juuri ollenkaan.. Kissan takia parvekelasit ja tuuletusikkunat voi olla vaan rakosellaan
Juon kuin kameli, suurimmaksiosaksi jääkaappikylmää vissyä, käyn ainakin pari kertaa päivässä jääkylmässä suihkussa, käsipesut niin kylmällä vedellä kun tulee, päivällä ikkunat ja verhot kiinni, illalla läpiveto, muttei se enää auta kun yötkin niin lämpimiä. Meillä on kattotuulettimet makkarissa ja olkkarissa, jotka on päällä sen mukaan, missä huoneessa on. JÄÄTELÖÄ syön pari tikkua päivässä.
Sillon kun oli kuumuuden lisäksi kuumia aaltoja, ni laitoin kylmäkallen pyyhkeen sisään ja laitoin iholle.. Tarpeenvaatiessa oon aatellut että liottelen jalkoja kylmässä vedessä, muttei oo viel tarvinnut. Nykysin noi kuumat aallot tulee vaan nukkuessa, jonka takia sitten heräänkin.. Juon lasillisen kylmää vettä ja hetken oon hereillä ja yleensä sitten menee ohi ja palaan sänkyyn.
Mutta kyllä se kärsimystä silti on, eipä auta muuta kun odotella että pääsee ilmastoituun sairaalaan pariksi päiväksi
ps. tekis mieli tirvasta niitä apinoita, jotka hehkuttaa kuinka ihana keli on. Mulla on niiiin kurjaa näiden kelien kanssa, että en todellakaan jaksa kuunnella kuinka ihanan lämmintä on. MUR.