Heinäkuun höpötykset

Itsellä on niin huippu olo ku vihdoin viimein alkaa huomenna kesäloma niin pääse rauhassa olemaan raskaana eikä tarvi ressata mistään.
sot ku sitä menee takas töihon niin alkaa viikkojakin oleen melkein 10 kasassa :)
 
Tää on hyvä juttu.
Mulla on just teehetki menossa.. käytiin hakeen mustaa trikooota kun ompelut meni eilen kangasvalinnan vuoski pieleen.. piti hakee korvaavat kankaat. Nyt ku sais pienet nukkuun niin vois alkaa ompeluhommiin.

Tällä viikolla tein jo tunikan.. osallistuin sellaseen salaiseen ompeluavaihtoon jossa osallistujien kesken arvottiin kuka ompelee kellekin.. ja kaikki tietty salaista että kukaan ei tiedä keltä saa.. ja voi että onnistin aikusen vaatteessa hyvin.. se on kertakaikkisen upee.. ei ehkä mun tyylinen ja ois väärää kokoakin, mutta olen tyytyväinen siihen.. vielä lasten paketti kesken.. tänää on siis ompeluhommia luvassa.
 
Jes, tää ketju kuulosta hyvältä. :)

Mami-83, loma kuulostaa ihanalta. :happy: On tosiaan jo aika hyvät viikot kun palaat töihin!

Täällä iltavuorossa on suht hiljaista niin vähän kerkeää kirjoittelemaankin. Mutta aika raju väsykohtaus on päällä. Ei saa mitään ylimääräistä aikaiseksi... No ei mee kauaa kun pääsee kotiin nukkumaan ja huomenna onkin vapaa. :happy:

5+5
 
Laskeskelin tuossa, että hedelmöittymispäivän mukaan mulla saattaa olla viikkoja 5+4, ei 6+0, ultrassa sen näkee sitten jos on jotain näkyäkseen. :) onkos palelu raskausoire? :woot: aattelin vaa ku on keskikesä ja mua on palellu pari kolme päivää, en vaan oo ajatellu sitä r-oireeksi. :rolleyes:

:dance011tää banaani on muute ihan huippu mun mielestä :grin
 
Ninni: Mua palelee kans välillä tosi paljon. Piti käydä laittaa sauna äsken päälle nii pääsee lämmittelemään. Ja kyllä se ihan oire taitaa olla :) nii ei sulla ihan oireetpnta nyt ole kuitenkaan :)

Junibea: Ompeletko paljonkin?
Mä ennen ompelin mut nykyään on jäänyt kyllä niin vähälle.
Tuo vaihtojuttu kuulostaa kyl tosi kivalta.

Tuli tuosta vaihtojutusta mieleen et ois kiva tehdä vaikka tän ryhmän sisällä joskus myöhemmin tuollainen samantapainen niiden kesken ketkä haluis osallistuu :)
 
mami-83: satunnaisesti tulee ommeltua. Nyt lomalla on ollut enemmän aikaa, sitten kun koulut alkaa niin ei meinaa ehtiä tehdä oikein mitään. Vuosia sitten tuli ommeltua paljon enemmän. :happy:
 
Jee höpöttelyketju !

Täälä kans niin väsy että vois mennä nukkumaan samantien..

Söin tossa äsken savustettua lohta ja rupesin sitten miettimään että olikohan ihan ok ? Lohtahan saa siis vissiin kerran/pari kuukaudes syödä mutta se että oli savustettua ja söin kylmänä jäi mietityttämään :eek:
 
Poika viety mummolaan, huomenna siis aamuvuoroon. Viikon päästä alkais ihan oikea kesälomakin vaikkei tuolla töissä nyt muutenkaan paljoa tuu oltua. :)

Nyt vähän omaa aikaa ja hyvä sarja pyörimään. :)

Toi vaihto juttu ois kyllä tosi kiva. Pikkuvaatteita on niin mukava tehdä. :) Mullakin käsityöt välillä jää joksikin aikaa ja sitten taas tulee samaan aikaan monta ihanaa ideaa mitä haluis tehdä. Kankaitakin vinopino mutta monista oon jo ajatellut pikkuisia vauvanvaatteita :Heartred

Ja muutaman viikon kuluttua ois ystäväpariskunnan häät joihin aion mekon ommella joten kangaskauppaan pitäisi mennä.
 
Ninni22, toihan vois selittää myös hyvin sen toisessa ketjussa mietityn digin tuloksen ja vähäiset oireet.. kohta ne oireet rynnii sun päälle puskan takaa! :wink (toivottavasti ei sentään hirveällä volyymillä). Hihi, bansku :D

Oih, kuulostaa ihanilta teidän ompeluprojektit! Itellä nurkista löytyy ompelukone ja saumuri, mutta ompelukset ovat jääneet vähiin kun tuli joku ihmeen käsityölakko edeltävien opintojen jälkeen (ilmeisesti yliannos silloisista opinnoista) :D. Nyt oon herätellyt taitoja ruosteesta ompelemalla yhen koetunikan.. mallista tuli ihan kiva, ni voisin kivemmasta kankaasta pyöräyttää myös toisen tunikan ja mekonkin :).
 
Mua niin väsyttäis.. Miksi 2v ja 4v ei voi sitä ymmärtää Lisäksi 15 maissa tulee vieraita ja kämppä on kun pommin jäljiltä. Keskuspölynimurin letku meni poikki, eikä voi edes imuroida

Lisäksi tyttö juuri leikkasi riekaleiksi lumikki leikkimekkonsa
 
Ootteko muuten miettiny vauvamasun kuvausta?

Me juteltin miehen kanssa että aloitettais vk7 alkaen kuvata masua kerran viikossa :D Sit kun vauva on syntynyt niin on kiva teettää pieni niistä pieni albumi :Heartred
 
Rsusanna, kyllä mä alan kuvaamaan masua, en siis varmasti mihinkää valokuvaamoon mutta kännykällä vaan. :)
 
Määkin oon ajatellu kuvaavani masun kasvua, mukava sitten muistella ja seurata niistä sitä kasvua. :)
 
Ekassa raskaudessa mun tuli kuvattua tosi vähän sitä mahaa, jäi vähän harmittamaan. Muutama kuva kyllä on tallessa ja ihan muutamaa päivää ennen synnytystäkin, joka tuli yllättäen kuus viikkoa ennen laskettua aikaa. Jos ottais vaikka aina uuden rv:n käynnistyttyä, niin hyvin näkis kasvun!
 
Miekin ajattelin kuvata masua säännöllisesti, että näkis vähän sitä kasvua. On kuitenkin eka raskaus ja uutta kaikki, niin pitäähän se ikuistaa. Instagramiinkin varmaan tulee jonkun verran napsittua ja haaveissa olis vielä pyytää siskoa ottamaan "hienompia" mahakuvia, kun se muutenkin tykkää kuvailla järkkärillä :)
 
Tänään tuli mukavaa postia :)
Pakko laittaa kuva kun täällä niitä pöllöfaneja oli enemmänkin :)
2bc3c467f757dd8731ad3b5f5fc1fa22
 
Takaisin
Top