Heinäkuun hölinät

Mä istun tässä silloin, kun poitsu on päikyillä. Nytkin se nukkuu tossa vieressä sitterissä ja isot pojat leikkii omassa huoneessa legoillaan. Se hyvä puoli on näin isossa ikäerossa, että nuo isommat huolehtii aika pitkälti itse pukemiset ja syömiset. Ja leikkivät todella hyvin keskenään.

Yks suht helppohoitoinen vauva, mies iltaisin kotona apuna, kännykkä sovellus ja multitasking takaa et ehdin tännekin :grin Kerran kyl mietin et josko vois keskittyä vaan yhteen asiaan kun vauva oli tissillä, toisella kädellä söin aamupalaa ja toisessa kädessä oli kännykkä ja foorumi auki...:oops:

Pikkasen jännittää vkonlopun ajomatka pohjanmaalle,miten tyttö jaksaa autossa olla ja jos on viel kuumakin. Ei ole ilmastointia. Ja lauantain juhlatkin jänskättää. :confused:

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Mä siedätän itteeni tähän et paikat on vähä hujan hajan enkä oo koko ajan siivoomassa. ;) joten aikaaki jää täällä notkumiseen. Eiköhän sitä jonku ajan päästä ala olla leluja siellä sun täällä.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Pakko tänne on ehtiä. Ainakin viim. Illalla kun sängyssä imetän tyttöä uneen. Ja nytkin tyttö syö sylissä ja samalla puhelimella täällä. Vkonloppuna ei ehdi ku lähetään reissuun.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Kylläpäs jännittää yö, täällä on tänään nukuttu melkein koko päivä. Mitenhän sitä unta riittää yöksi asti?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on paljonkin perheellisiä kavereita, mut ei niitä kerkee ikinä näkemään, eikä itekään jaksa raahautua koko porukan kans kylissä. Jotenki kai liian työlästä ja kaikilla omat menot ja systeemit.. Tai sit joku on aina kipeenä, et viimistään siihen tyssää kyläilyt.

Tosiaan tossa on kaikki pienet vaatteet!

Tosin mukavana yllätyksenä posti toi juuri H&M:ltä kaks 20% alennuskuponkia vauvanvaatteisiin ja Kappahlilta tuli 50% alennuskuponki bodiin ja 25% alennuskuponki vapaavalintaiseen vauvanvaatteeseen.

Liitteet

• WP_20140711_001.jpg
    WP_20140711_001.jpg
    380.9 KB · Katsottu: 35
Takaisin