Heinäkuun hölinät

Just eilen maalta soitti yks nainen ja kysy onko nykyään vielä sellasta neuvoa, että vettä annettais vauvalle. Hän mainitsi kans sen sammaksen. Ei mullekaan neuvolassa vedenjuonnin tarpeellisuudesta ole mitään puhuttu. Tänään kun oli niin kuuma, annoin tuttipullosta pikkasen vettä(vauvalla oli kovin paha mieli tänään kaikesta ni kokeilin). Eka maistiainen oli ok, mut toka ei uponnukaan enää.

haluuks joku yrittää kertoo mulle, miten ton lilypie hommelin saa näkyviin? nyt onnistuin sentäs tekeen ton aikajanan, mut ku yritin nappaa sitä koodia ja liittää tonne omiin tietoihin niin se näyttää vaan sen koodin eikä tota tollasta hienoo janaa :angry2

...välillä mua ihan ärsyttää tää mun nerokkuuteni....

...jaaaaaaaaa näin yön hämärinä ja yksinäisinä tunteina tilasin sitten netistä 30€:lla kondomeita (42kpl) :confused:

....mitäköhän ihmettä mä niillä teen...?! 1pkt on kyllä makukondoleita, joten ehkä mä karkkipäivinä imeskelen niitä sitten issekseni peiton alla............

...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pitäisköhän sitä mennä vaikka nukkumaan, kun kerta VIHDOINKIN kaikki muutkin tässä torpassa tuntuu väsähtäneen.....

Olisit hetken ollu pidempää ni olisin tullu seuraks. No, hyvä ku menit nukkui. :)

Muokattu viimeksi:
Tulin just sanomaan samaa spiraali! :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Olis kyllä kiva kun osais nukkua vaikka vauva kiemurtelee unissaan. Se ei ole edes heräämässä.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mun vauva kuulostaa ihan pikkupossulta kun se röhkii unissaan!

Kyfixfix tuolta yleisen puolen FAQ-osiosta löytyy ketju otsikolla "näin lisäät laskurin allekirjoitukseesi!", siellä on selkeet kuvalliset ohjeet :)

Mä näin ekaa kertaa unta, jossa hukkasin vauvan! Sitten jouduin neuvottelemaan Bandidoksen kanssa vauvan palauttamisesta. Lopulta palautus tehtiin Näsinneulassa, minne vauva tuotiin helikopterilla ja jätettin ikkunan ulkopuolelle pikku tasanteelle odottamaan mua.

Tyhmeleitä kysymyksiä: Jos tulee joku extempore emergency ja pitää turvautua äidinmaitokorvikkeeseen, niin miks se pitää lämmittää, jos se on huoneenlämpöistä? Eikö se vauva voi tosiaan juoda sitä ihan tsilleesti? Miks julkisissa liikkuessa(esim. bussi) pitää seistä niiden vaunujen takana koko matka, jos vaunujen painopiste on sillee, et tietää ettei ne kaadu, ni onks huono äiti jos menee istumaan? Vai onks siihen joku määräys??

Emergency niinku mahatauti (älätuuälätuu) ? Mietin nimittäin just samaa ku mahaa koskee. Tosin ei tajuttu ottaa mukaan sitä, mut laitoin miehelle viestiä et tuo sitä kun palaa Tampereelta (katso marinat)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon alkanu antaa pullomaidot huoneenlämpöisenä. Jääkaapista otetut sit mikron kautta. Hyvin maistuu, eikä näil keleil oo pieni viilennys pahitteeks. Noi kertaannoksetkin on kyllä vaan 30 ml.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Vauvan elimistössä ei kai toimi noi lämmönsäätelyt ihan niin helposti kun aikuisella niin kaikki mitä suuhun menee pitäis olla ruumiinlämpöstä näin aluks...

Parin kuukauden ikäiselle voi antaa huoneenlämpöistä ja puolvuotiaalle jo jääkaappikylmää jos haluaa. Mut ihan pienelle kehonlämpöistä juuri ton huonon lämmönsäätelyn takia. Ite aloin antaa huoneenlämpöistä ku alkoi viihtyä alasti eikä enää morottanu/pelästynyt kylmää ku paita lähti pois.

Eipäs huvita viijä vauvaa eikä ittiään ulos tämmösellä helteellä ja vieläpä flunssassa! Luvan kanssa möllötetään sisällä.

Takaisin