Heinäkuun hölinät

Apua, mulla on vauva tissillä ja nyt tajusin että mun kädet on ihan chilissä. Toivottavasti en ehtinyt lääppiä muksun naamaa tai omaa nänniäni ennen kuin otin sen tähän. Oonpa tyhmä.

Meillä oli tänään päinvastoin. Kersa huusi kaupassa ja mun piti kantaa sitä, et pysyis hiljasena. Autossa nukkui tyytyväisenä. On kyl huippua tehdä ostoksia yhdellä kädellä :confused:

Annatteko vauvalle vettä näillä helteillä?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä annan vettä aina välil ja jokasen ruuan jälkeen annan pari hörppyy vettä ku pitäs kuulemma vähentää sammaksen tulemisen riskiä

Mä annan teelusikallisen vettä vain silloin jos syönnin päälle tulee hikka. Muuten riittää rintamaito.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie annan kans vettä, sammaksen takia. Mut antasin kyllä varmaan tälleen helteellä muutenkin.

Minkä verran te annatte? Ja minkä lämpöstä sen pitää olla? Sen verran tiijän että keittää se pitää.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tyttö ei hirveesti juo, joitakin imasuja ja sit irvistelee :grin Mie annan jäähtyä sellaseks kädenlämpöseks ennenkun tarjoan, ja ilmeisesti vuorokauden ajan saa tarjota samaa vettä. Tuohon vois joku viisaampi kommentoida et onko se vuorokausi ok? Ei mulla kyllä oo tainnu sama vesi olla niinkään pitkään, kun ei sitä nyt hirveesti tuu ees tarjoteltuu, huikka silloin tällöin kun muistaa, yleensä maidon perään.

Kyl toi 1vrk on ok, mut mun ymmärryksen mukaan se pitäs säilyttää sit kylmässä.

Ihan oon kyllä kraanavettä antanu. Yleensä viileää ja en tiedä auttaako se vesi hikkaan vai se, että poika hiukan säikähtää sitä, että vettä tulee suuhun. Mutta aina on hikka loppunut siihen :)

Mäki oon kraanavettä antanut ku se on hyvin puhdistettua ja neuvolassa toiset sanoo et voi juottaa keittämättä ja toiset sanoo et pitää keittää. Ota näistäkin selvää.

Tuoskin on montaa koulukuntaa.. vesi pitäs keittää siihen asti kun alkaa saamaan kiinteitä. Itse en luota kunnallistekniikan veteen oikeastaan ollenkaan sen suhteen, et sieltä tulis aina puhdasta vettä. Oma kaivovesi on tutkittu hiljattain ja erittäin hyväksi todettu, joten sitä uskaltaisin antaa.

Jännä, meille on neuvolassa sanottu että vettä ei pidä antaa, kunhan äiti juo tarpeeksi jotta maito riittää.

Joo ei meilläkään ole vedestä mitään höpisty että pitäisi antaa. Maidon pitäisi riittää nesteytykseen siinä missä ruuaksikin :) Sitten kun soseita alan työstämään niin siihen sitten keitettyä vettä

Takaisin