Tuntuu hassulta miten paljon negatiivista rfsu testeistä sanotaan. Itse olen käyttänyt niitä enemmän kuin muita enkä ole itse kokenut niitä mitenkään erityisen huonoiksi. Olen kokeillut jotain muuta testiä välissä ja aina palannut takaisin. Kesällä testi näytti tasan samanlaista viivaa viikon verran ja mietitytti kyllä kun se ei vahvistunut, mutta sekin selittyi keskenmenolla ainakin sillä kertaa.
Tässä nyt vielä tämän raskauden testit ihan päivien mukaan kun menin laskemaan milloin ne onkaan tehty.
Tarkoitus ei ole nyt kritisoida ketään tai masentaa jos testit eivät vahvistu toivotulla tavalla, olen vain foorumilla yleisesti huomannut paljon negatiivista puhetta näistä testeistä enkä ole itse kokenut samanlaista, niin halusin tuoda esille, että ainakin minulla ovat tuntuneet luotettavilta. Sitähän en tiedä, olisinko saanut selvästi erilaiset tulokset jollakin muulla testillä.
3+6 aamu
4+0 aamu
4+1 aamu
4+2 aamu
4+3 iltapäivä
4+5 aamu
Tässä nyt vielä tämän raskauden testit ihan päivien mukaan kun menin laskemaan milloin ne onkaan tehty.
Tarkoitus ei ole nyt kritisoida ketään tai masentaa jos testit eivät vahvistu toivotulla tavalla, olen vain foorumilla yleisesti huomannut paljon negatiivista puhetta näistä testeistä enkä ole itse kokenut samanlaista, niin halusin tuoda esille, että ainakin minulla ovat tuntuneet luotettavilta. Sitähän en tiedä, olisinko saanut selvästi erilaiset tulokset jollakin muulla testillä.
3+6 aamu
4+0 aamu
4+1 aamu
4+2 aamu
4+3 iltapäivä
4+5 aamu