Heinäkuisten plussakuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuu hassulta miten paljon negatiivista rfsu testeistä sanotaan. Itse olen käyttänyt niitä enemmän kuin muita enkä ole itse kokenut niitä mitenkään erityisen huonoiksi. Olen kokeillut jotain muuta testiä välissä ja aina palannut takaisin. Kesällä testi näytti tasan samanlaista viivaa viikon verran ja mietitytti kyllä kun se ei vahvistunut, mutta sekin selittyi keskenmenolla ainakin sillä kertaa.

Tässä nyt vielä tämän raskauden testit ihan päivien mukaan kun menin laskemaan milloin ne onkaan tehty.
Tarkoitus ei ole nyt kritisoida ketään tai masentaa jos testit eivät vahvistu toivotulla tavalla, olen vain foorumilla yleisesti huomannut paljon negatiivista puhetta näistä testeistä enkä ole itse kokenut samanlaista, niin halusin tuoda esille, että ainakin minulla ovat tuntuneet luotettavilta. Sitähän en tiedä, olisinko saanut selvästi erilaiset tulokset jollakin muulla testillä. :confused005

IMG_20201029_083645~2.jpg 3+6 aamu
IMG_20201030_104553~2.jpg 4+0 aamu
IMG_20201031_094927~2.jpg 4+1 aamu
IMG_20201101_064209~2.jpg 4+2 aamu
IMG_20201102_172458~2.jpg 4+3 iltapäivä
IMG_20201104_062649~2.jpg 4+5 aamu

Tuntuu hassulta miten paljon negatiivista rfsu testeistä sanotaan. Itse olen käyttänyt niitä enemmän kuin muita enkä ole itse kokenut niitä mitenkään erityisen huonoiksi. Olen kokeillut jotain muuta testiä välissä ja aina palannut takaisin. Kesällä testi näytti tasan samanlaista viivaa viikon verran ja mietitytti kyllä kun se ei vahvistunut, mutta sekin selittyi keskenmenolla ainakin sillä kertaa.

Tässä nyt vielä tämän raskauden testit ihan päivien mukaan kun menin laskemaan milloin ne onkaan tehty.
Tarkoitus ei ole nyt kritisoida ketään tai masentaa jos testit eivät vahvistu toivotulla tavalla, olen vain foorumilla yleisesti huomannut paljon negatiivista puhetta näistä testeistä enkä ole itse kokenut samanlaista, niin halusin tuoda esille, että ainakin minulla ovat tuntuneet luotettavilta. Sitähän en tiedä, olisinko saanut selvästi erilaiset tulokset jollakin muulla testillä. :confused005

View attachment 95615 3+6 aamu
View attachment 95614 4+0 aamu
View attachment 95616 4+1 aamu
View attachment 95617 4+2 aamu
View attachment 95618 4+3 iltapäivä
View attachment 95619 4+5 aamu
Vaihtelua on näköjään paljon. Huikee ero tossa 3+6 ja 4+3 välillä kyllä. Yksilöllisiä varmasti mitkä testit sopii kellekin.

View attachment 95615 3+6 aamu
View attachment 95614 4+0 aamu
View attachment 95616 4+1 aamu
View attachment 95617 4+2 aamu
View attachment 95618 4+3 iltapäivä
View attachment 95619 4+5 aamu

dpo kertoisi enemmän kuin viikot, vai oletko mistä laskenut nuo viikot? :happy:

Laskettu alkionsiirron ajankohdan mukaan, eli noi olisi dpo 13 alkaen testattu.

vahvuuksien mukaan näin olisin veikannutkin :happy: hyvin samanlaista kuin munkin ja muidenkin rfsun tikuissa mitä olen noilla päivillä nähnyt. Periaatteessahan rfsu näyttää ihan oikein, yleisesti dpo 13-14 on se, joilloin menkkojen pitäisi alkaa ja normi rfsu taisi ollakin, että sopii testaukseen aikaisintaan päivänä, kun pitäisi alkaa. Mutta, osa meistä on hätähousuja ja haluaa testata jo dpo9 sillä :hilarious: kyllä ne minustakin toimii, mutta väriero on valtava toiseen merkkiin :happy: liian aikaisin testaamisella on toisille tullu vääriä positiivisia ja viivanpaikkoja, ehkä se negailu on pitkälti siitä johtuvaa, rfsu kun antaa herkästi hailurahaamua.

Mutta, osa meistä on hätähousuja ja haluaa testata jo dpo9 sillä :hilarious: kyllä ne minustakin toimii, mutta väriero on valtava toiseen merkkiin :happy: liian aikaisin testaamisella on toisille tullu vääriä positiivisia ja viivanpaikkoja, ehkä se negailu on pitkälti siitä johtuvaa, rfsu kun antaa herkästi hailurahaamua.

Mulla näkyi jotain pientä jo dpo 9 ja 10, mutta ei tarpeeksi, että olisi saanut valokuvaan näkymään mun kameralla niin en sitten niitä kuvannut. Se oli kyllä vähän turhan aikaista noilla testeillä, mutta selkeä ero negoihin(joita on tullut testattua hyvin paljon) joissa on viivanpaikka välillä näkynyt harmahtavana.

Moii! Varovaisesti liityn tänne myöskin.. ensin vähän opettelen käyttämään. Tänää 4+4 (melko varmasti ja digiin sain 2-3

Mä oon tehny niiin paljon testejä, lisäilen kuvia vähän myöhemmin :)

Jännittää... takana on jo 4 peräkkäistä alkuraskauden keskenmenoa. Jospa tämä pysyis kyydissä

Liitteet

• 20201108_090336.jpg
    20201108_090336.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 12
Moii! Varovaisesti liityn tänne myöskin.. ensin vähän opettelen käyttämään. Tänää 4+4 (melko varmasti ja digiin sain 2-3

Mä oon tehny niiin paljon testejä, lisäilen kuvia vähän myöhemmin :)

Jännittää... takana on jo 4 peräkkäistä alkuraskauden keskenmenoa. Jospa tämä pysyis kyydissä

Hei tsemppiä paljon! Täälläkin ollaan kahden keskenmenon takia tosi peloissaan oltu. Onko teillä tutkittu jo keskenmenojen syytä?

Hei tsemppiä paljon! Täälläkin ollaan kahden keskenmenon takia tosi peloissaan oltu. Onko teillä tutkittu jo keskenmenojen syytä?
Ei. Ei suostuta tutkiin, koska alkuraskauden km:t on niin yleisiä mulla on keskeytynyt km 07 viikoilla 11 ja yks ihana lapsi, 08. Nyt sit vielä ois toiveissa kuitenkin yks pienokainen. Ikää mulla on jo 36..

Tsemppiä myös sulle :) mulla on tosi vaikee olla olematta koko ajan huolissaan :(

Äh, mulla ei nouse yhtään ja digi näyttää 1-2 viime ti ja sama tänään, 4+2. Eli nousua ei. Lopetan pregesteronin nyt ja eiköhän menkat sit ala. No, uusi yritys kohta, parempi onni silloin. Raskaudun periaatteessa aina, joten vähän tuuripeliä koska sattuisi sit hyvä munasolu. Toiv pian pääsen taas pidemmälle, eikun loppuun asti, raskaudessa, tässä keskenmenojakin takana ja vain yksi lapsi.

Jee täällä nousua! Perjantaina 3+6 testasin 1-2 ha tänään 4+2 pärähti 2-3:angelic: viikon päästä sit vika digi ja hope so 3+ silloin. Torstaina ajattelin vikan pc liuskan tehdä jos näkyis leffaviivat sillo.

Liitteet

• EC2E8752-AFD9-4A60-88A7-C3D5075E35C3.jpeg
    EC2E8752-AFD9-4A60-88A7-C3D5075E35C3.jpeg
    12.4 KB · Katsottu: 12
Äh, mulla ei nouse yhtään ja digi näyttää 1-2 viime ti ja sama tänään, 4+2. Eli nousua ei. Lopetan pregesteronin nyt ja eiköhän menkat sit ala. No, uusi yritys kohta, parempi onni silloin. Raskaudun periaatteessa aina, joten vähän tuuripeliä koska sattuisi sit hyvä munasolu. Toiv pian pääsen taas pidemmälle, eikun loppuun asti, raskaudessa, tässä keskenmenojakin takana ja vain yksi lapsi.

Voi ei :sad001 onko teillä hoitoalkuinen raskaus vai pelkkä luteaalivaiheen keltarauhastuki? Kannattaako sitä lopettaa vielä? Hcg nousu voi olla niin yksilöllistä että en uskaltaisi tuon perusteella vielä lopettaa jos testi näyttää kuitenkin plussaa :smiley-angelic001 meillä on klinikka super tarkka milloin tukilääkkeet saa lopettaa. Tsempit täältä!

Takaisin