Heinäkuisten plussakuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kyllä:hilarious: kaikki ei tosiaan ymmärrä tätä päivittäistä testausta, mutta meitä on onneksi moneen junaan. On siis valmiina niitä rfsu. Mut paremman vertailun vuoks täytys ostaa niit pc

Voisin kyllä itsekin käydä ostamassa... :smiley-angelic006

Halpa tapa saada hyvä mieli :grin RFSU:n testejä on moitittu monessa ketjussa, en tiiä kannattaako niitä ostaa ainakaan.

rfsu ei aikaisilla päivillä ilmeisesti kovin hurjaa vauhtia vahvistu, huomasin tämän itsekin, mutta vahvistuu kuitenkin pikkuhiljaa. Jokaisella testillä on ne tietyt rajat milloin viivakaan ei olennaisesti muutu enää mutta onhan noissa liuskoissa ero myös kasteluajassa. pc 3 sekuntia ja rfsu 15 :grin

Tänään testattu pc:llä. Ehkä ihan pientä tummentumista? Mut ei vissiin yhdessä päivässä niin paljoo vahvistu? Huomenna jos digiä uittas. Ylempi eilinen ja alempi tän päivä.

Edit. Muokkasin noi samaan kuvaan. Ylempi tuoreempi ja musta vähän vahvempi.

ei mullakaan esim aamutikkujen välissä ollu hurjaa eroa parina päivänä, mutta se ilta sitte oliki, ja varsinkin seuraava päivä. Olin että apua ja sit muistin, että niin joo, se hormonihan ei tässä vaiheessa joka päivä ota harppausta :smiley-angelic006

testailu on mukavaa, näkee että joku pysyy kyydissä ja hcg nousee, ja se oma mielenrauha pysyy.. siksi minäkin niitä uittelin ja nyt ku ei oo testejä ni tiedä mitä vessassa tekis:grin vkonloppuna digin kasto sitten :smug:

ei mullakaan esim aamutikkujen välissä ollu hurjaa eroa parina päivänä, mutta se ilta sitte oliki, ja varsinkin seuraava päivä. Olin että apua ja sit muistin, että niin joo, se hormonihan ei tässä vaiheessa joka päivä ota harppausta :smiley-angelic006

testailu on mukavaa, näkee että joku pysyy kyydissä ja hcg nousee, ja se oma mielenrauha pysyy.. siksi minäkin niitä uittelin ja nyt ku ei oo testejä ni tiedä mitä vessassa tekis:grin vkonloppuna digin kasto sitten :smug:
Mieskin naureskellu jo ovistikkujen kanssa, et toi pissatikkuje uittaminen on mun joku harrastus:hilarious: itse tuun varmaa testailee kans siihen digin 3+ asti ja haluisin nähdä ne kuuluisat leffviivat.

Joo ymmärtäny et joillain vahvistuis paremmin jostain muista kun aamupissasta tehdyistä. Voiskin kotona huvin vuoks kattel yks semmonen rfsu mitä näyttää. Ei toki vertailukelponen pc:n kanssa.
Digiä kehiin vaan siel sit ens viikol. Kyl varmaa iskee sul orpo olo kans kun testailut loppuu:grin

Mulla oli käytössä Clearbluen dual hormone ovulaatiotesti ja niitä tikkuja jäi muutama yli. Kokeilin sitten senkin dipata kun ovulaatiotestikin kuulemma näyttää. Ja pysyvä hymynaama heti pätkähti, kp 28 tai 29, en muista mikä ilta se oli kun tein. Kai tämä jo harrastuksen määritelmän täyttää :grin

Digiin tuli aamulla oletettavat 1-2 rv 3+6 arvion mukaan. Noi liuskat mua vähän huolestuttaa. Ei hirveesti oo vahvistumista tapahtunu. Ylimmästä alimpaan on uusimmasta vanhimpaan.

Liitteet

• 396A3D44-53E3-41FB-AEDE-8BE82448CB5C.jpeg
    396A3D44-53E3-41FB-AEDE-8BE82448CB5C.jpeg
    29.5 KB · Katsottu: 40
  • DDAD2B72-D574-4747-B9CF-F198987D5BEC.jpeg
    DDAD2B72-D574-4747-B9CF-F198987D5BEC.jpeg
    17.6 KB · Katsottu: 37
Pidän peukkuja että siitä että viivat vielä vahvistuu!!

Hyvin noilla päivillä voi näyttää viiva vielä tuolta. Joillain on näyttänyt illemmalla paremmin?
Digi antaa selkeän vastauksen kuitenkin tähän hetkeen :Heartred

Täällä yksi joka tosiaan jaksoikin odottaa sunnuntaihin asti :hilarious: Tänään rv5+2 :love7

:Heartred

9488FBA7-0E8E-4366-B0B7-EB0F917C5720.jpeg

Lopetan nyt testaamisen, toivottavasti jatkuisi yhtä hyvänä tämä nousu ja kaveri olisi oikeassa paikassa :Heartred
Seuraava jännityksen aihe on sitten varhaisultra.

Äh, mulla näytti ma ip 3+2 digi 1-2 vkoa, ke 3+4 ip näytti kaksi digiä (hirveetä tuhlausta) ja perustesti että ei raskaana. Olin et kiva, kemiallinen, mut nyt sit aamulla 3+6 testasin vielä ja tulikin 30min sisään haalea viiva, kävin hakemassa perus coearbluen jolla tuli nega (no ehkä tosi paljon kääntelemällä joku haamu) ja digin joka näytti 1-2 vkoa. Ja nyt illasta tämä perustesti eli sain siis plussan ma, negan ke, ja taas plussat pe. En oikein tiedä enää mitä ajatella, paitsi jos joskus vielä raskaana en tod testaa ennen kuin menkat myöhässä. Oon sit tuhlannut urakalla testeihin kun en mitään halpistikkuja jaksanut odotella.

Liitteet

• ECE47990-3FA0-47F1-96A0-19331DB64397.jpeg
    ECE47990-3FA0-47F1-96A0-19331DB64397.jpeg
    35.6 KB · Katsottu: 35
Ja olin tietenkin ihan maissa, pelottaa nyttenkin et tää menee kesken kun niitä on takana mutta LA olis mun syntymäpäivä ja sehän tarkoittaa jo jotain :)

Ja olin tietenkin ihan maissa, pelottaa nyttenkin et tää menee kesken kun niitä on takana mutta LA olis mun syntymäpäivä ja sehän tarkoittaa jo jotain :)

Selkeästi viiva näkyy!!:grin Tsemppiä!! Toivottavasti raskaus sujuu hyvin tästä loppuun asti:happy:

Äh, mulla näytti ma ip 3+2 digi 1-2 vkoa, ke 3+4 ip näytti kaksi digiä (hirveetä tuhlausta) ja perustesti että ei raskaana. Olin et kiva, kemiallinen, mut nyt sit aamulla 3+6 testasin vielä ja tulikin 30min sisään haalea viiva, kävin hakemassa perus coearbluen jolla tuli nega (no ehkä tosi paljon kääntelemällä joku haamu) ja digin joka näytti 1-2 vkoa. Ja nyt illasta tämä perustesti eli sain siis plussan ma, negan ke, ja taas plussat pe. En oikein tiedä enää mitä ajatella, paitsi jos joskus vielä raskaana en tod testaa ennen kuin menkat myöhässä. Oon sit tuhlannut urakalla testeihin kun en mitään halpistikkuja jaksanut odotella.

Varhaisilla päivillä kannattaa testata aamupissasta ja ja kannattaa käyttää saman merkin testejä niin ovat vertauskelpoisia, myös eri päivinä voi olla eri vahvuinen virtsa ja pidätysaika. Toivotaan et lähtee viiva vahvistuun :)

Mulla vähän sama tilanne, sillo 2 viikoa sitten pe sain mielestäni haamut testiin minkä kuvan tänneki linkkasin. La oli kuitenkin negat testissä, maanantaina testasin uusiks ja sillon selkeät haaleat plussat ja siittä ne viivat on vahvistunu ja tänää iltapissasta digi antoi "raskaana 3+" :angelic:
Tsemppiä siis ja toivotaan viivoille vahvistumista ja tarrasukkia pienelle :)

Iltaa!
Tässä tämän iltainen n 4h pidätyksellä, joten mun testailut päättyy tähän ja jään odottamaan 2,5viikkoa että pääsee varhaisultraan näkemään onko masussa elämää :angelic:
Viimeviikon keskiviikkona siis digi antoi 1-2, perjantaina 2-3 ja tänään 3+ :)
IMG_20201106_214352.jpg

Takaisin