Heinäkuisten plussakuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 14 ylempi ja dpo 16 pc puikko tänään sekä digi 1-2, toivoin vähän että ois ollu 2-3, niinku edellisessä plussassa, joka meni kesken elokuussa. Mutta nähtäväksi jää vahvistuuko vai hiipuuko. Viivat kuitenkin jo aika vahvoja :rolleyes:

Mutta taustalla 3 km nii ei oikein osaa luottaa, ennenkuin vauva on sylissä :sorry:
Hyvin jo toi puikko näyttää! Toivotaan, että mukana pysyy! Ihanaa kun säkin tänne heinäkuisiin pääsit! Pysytään me kaikki täällä!

Hyvin jo toi puikko näyttää! Toivotaan, että mukana pysyy! Ihanaa kun säkin tänne heinäkuisiin pääsit! Pysytään me kaikki täällä!

Puikko kyllä näytti hyvin, sen viivan perusteella olinkin varma, että digikin näyttäs 2-3 :hilarious: mutta toivoa on niin kauan kuin vuoto ei ala ja toivon niin kovin että kans vihdoin pysyisin täälä plussanneissa. (vuosi sitten olin kans heinäkuisissa, mut meni joulun alla kesken)

Toivottavasti kaikki me plussanneet pysyttäis plussanneissa ihan loppuun asti ja kaikki sais ainakin yhden vauvan syliin asti :rolleyes:

IMG_20201117_062216.jpg Laitan vielä tänne, että ylempi testi 11 tunnin pidätyksellä ja alempi kahvikuppi+tunnin pidätys ja alempi on paljon vahvempi. Tää on mulle ihan uutta että toka pissa antaa vahvempaa viivaa. Molemmat testit tänään aamusta. :eek:

Mä tein saman huomion tässä ja edellisessä raskaudessa. Joka kerta viiva oli tummempi vasta aamun toisesta pissasta. Yritin siitä etsiä tietoa miksi näin on mut totesin sit vaan, että mun kroppa toimii niin et aamun eka pissa ei ole se mihin hormonia erittyy eniten. :)

Hei! Piti kysyä, että ootteko huomanneet että hcg vaihtelee päivän mittaa aika paljon,vaikka suht sama pidätys. Uitin sitten vielä kuiteskin vikan liuskan ja haaleempi on kuin aamulla, mutta selkeesti vahvempi kuin 2 päivää sitten. Nyt oli ehkä 45min pidätys, kun aamulla oli tunnin. o_O ylempi siis 2 päivää sitten ja alempi äsken. Sori kun viestittelen näitä kuvia. Kaipaan kai jotain vertaistukea, kun pelottaa. :smiley-ashamed008IMG_20201117_143534.jpg IMG_20201117_141647.jpg

Täällä dpo18, ja viiva alkaa olla lähellä tasavahva, mutta ei aivan. Näyttäisi vahvistuneen siis myös. Laitan tähän kuvan myös kaikista noista testeistä tähän mennessä, ylhäältä alaspäin dpo13, dpo15, dpo16 ja dpo18. Kaikki aamun ekasta, 25 herkkyyksinen testi. Dpo16 Digi näytti myös 2-3 viikkoa. Testailen vielä tän viikon joka toinen päivä ja sunnuntaina (5+2) teen vielä toisen digin, toivottavasti olisi 3+ sitten...

Vahvistumista kaikkien viivoille! :love7

Liitteet

• IMG_20201117_051216.jpg
    IMG_20201117_051216.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 31
  • IMG_20201117_050935.jpg
    IMG_20201117_050935.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 33
View attachment 95978 Laitan vielä tänne, että ylempi testi 11 tunnin pidätyksellä ja alempi kahvikuppi+tunnin pidätys ja alempi on paljon vahvempi. Tää on mulle ihan uutta että toka pissa antaa vahvempaa viivaa. Molemmat testit tänään aamusta. :eek:
Mulla kävi kans pregcheck liuskojen kans tollai, et aamun tokasta pissasta tuli vahvempi kun oli varhaset päivät. Digit kyl aamupissasta ja samoin ku 4+5 leffaviivat.

Täällä dpo18, ja viiva alkaa olla lähellä tasavahva, mutta ei aivan. Näyttäisi vahvistuneen siis myös. Laitan tähän kuvan myös kaikista noista testeistä tähän mennessä, ylhäältä alaspäin dpo13, dpo15, dpo16 ja dpo18. Kaikki aamun ekasta, 25 herkkyyksinen testi. Dpo16 Digi näytti myös 2-3 viikkoa. Testailen vielä tän viikon joka toinen päivä ja sunnuntaina (5+2) teen vielä toisen digin, toivottavasti olisi 3+ sitten...

Vahvistumista kaikkien viivoille! :love7

Super ihanaa Aloy!:Heartbigred

Täälläkin tuli äsken yllättäen Apteq testiin räikee viiva. Kai se riippuu testistäkin, että millainen viiva tulee. :happy:

Super ihanaa Aloy!:Heartbigred

Täälläkin tuli äsken yllättäen Apteq testiin räikee viiva. Kai se riippuu testistäkin, että millainen viiva tulee. :happy:
Haluamme nähdä kuvan:hilarious: kiva kyylätä muiden testejä, ku ite lopettanu testailun. Kai tuokin jonkin sortin perversio on joko itse uittaa testejä tai ihastel muiden:laughing025

IMG_20201117_155350.jpg

Tässä! Dpo 10 viivaksi on ihan jees. :grin
Mulla on mielialat heitelleet koko päivän, kun joka toinen testi hailu ja nyt sitten tulikin tämmönen. :hilarious:

Haluamme nähdä kuvan:hilarious: kiva kyylätä muiden testejä, ku ite lopettanu testailun. Kai tuokin jonkin sortin perversio on joko itse uittaa testejä tai ihastel muiden:laughing025

Ihana, kun joku jaksaa munkin testejä vielä kyylätä. Hävettää ihan tää pommitus. :smiley-ashamed008:laughing001

Hei! Piti kysyä, että ootteko huomanneet että hcg vaihtelee päivän mittaa aika paljon,vaikka suht sama pidätys. Uitin sitten vielä kuiteskin vikan liuskan ja haaleempi on kuin aamulla, mutta selkeesti vahvempi kuin 2 päivää sitten. Nyt oli ehkä 45min pidätys, kun aamulla oli tunnin. o_O ylempi siis 2 päivää sitten ja alempi äsken. Sori kun viestittelen näitä kuvia. Kaipaan kai jotain vertaistukea, kun pelottaa. :smiley-ashamed008View attachment 96011 View attachment 96012

Siis tarkoitat et samalla pidätysajalla saman päivän aikana tulee erivahvuiset viivat? Täysin normaalia, sillä hormonia erittyy virtsaan eniten aamulla. Samasta syystä päivän tokasta pissasta saattaakin saada vahvemman viiva, koska aamun eka virtsa on osittain erittynyt rakkoon jo yöllä. :)

Siis tarkoitat et samalla pidätysajalla saman päivän aikana tulee erivahvuiset viivat? Täysin normaalia, sillä hormonia erittyy virtsaan eniten aamulla. Samasta syystä päivän tokasta pissasta saattaakin saada vahvemman viiva, koska aamun eka virtsa on osittain erittynyt rakkoon jo yöllä. :)

Kiitos ihanaa. Tää helpotti suunnattomasti. :Heartbigred

Ihana, kun joku jaksaa munkin testejä vielä kyylätä. Hävettää ihan tää pommitus. :smiley-ashamed008:laughing001
Älä häpee! Tuli sitä iteki muutamat testit tehtyy. Mullekin pari kaveria naureskeli, et rahantuhlausta useet testit, mut kukin tyylillään! Itsekin halusin seurata viivojen vahvistumista!

Hei wau miten tumma dpo10! Itse en todellakaa saanu tolla dpo noin tummaa.

Kiitos ihanaa. Tää helpotti suunnattomasti. :Heartbigred

Lisäksi vaikka virtsa oisi ollut yhtä kauan rakossa, se ei kuitenkaan takaa sitä että virtsa olisi yhtä vahvaa, kun se riippuu siitä mitä olet myös syönyt ja juonut :) kontrolliviivan vahvuudesta ja virtsan väristä toki voi jotain päätellä.

Takaisin