Heinäkuisten plussakuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille uusille plussanneille ❤️

Täällä hitaasti mutta varmasti vahvistunut viivat, tähän saakka ollut hyvin hidasta vahvistumista. Mutta nyt tässä kuvassa 4+0 ylin kuivunut testi ja nyt alla kaksi tänään 4+2 tehtyä ❤️ ehkä ainakin nyt voi luottaa ettei ollut vain kiinnittymiayritys jännittäväisin mielin silti edelleen

Kai se hidas viivojen vahvistuminen voi alussa olla ihan normaalia, kun hcg on vielä suht alhainen ja tuplaantuu noin parin vuorokauden välein. Kuitenkin selvästi vahvistunut tuossa parin päivän aikana. :happy:

Tässä tältä aamulta dpo 18 eli rv 4+4. Yksi liuska vielä jäljellä, jospa sillä otan varmistuksen vielä 5+0 ja sitten varailen ekan neuvolan :joyful: Viikkonäytölliset digitkin houkuttaa mutta en taida raaskia tuhlata niihin..

Liitteet

• IMG_20201101_063535.jpg
    IMG_20201101_063535.jpg
    22 KB · Katsottu: 35
Mä oon kokoajan tehnyt kanssa rfsu:n testejä rinnalla. Ne näyttää ihan eritavalla kun noi pregcheck testit.

Liitteet

• IMG_20201101_111633.jpg
    IMG_20201101_111633.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 28
View attachment 95431
Näyttäisi vahvistuneen :Heartred
Vielä olisi yksi Digi, jonka teen luultavasti perjantaina.
Voi olla, että tässä välissä silti ehtii kaupasta yksi testi tarttua vielä mukaan ennen sitä :hilarious: vielä vahvempi viiva toisi varmuutta epätodellisen oloon.

Tiedän tunteen, varmaan useimmat meistä :grin:love7

Tahtoisin kysyä noin yleisesti, missä vaiheessa ootte malttaneet lopettaa testaamisen? laughing7

Minä en ole enää testannut enkä aio ostaa enää. 4 testiä tein yhteensä. Ei se kuitenkaan loppujen lopuksi kerro mitään vaikka viivat vahvistuisi ns. leffaviivoiksi ja olisi vahvat tai jättäisi vahvistumatta.. Pitää vaan jaksaa uskoa et kaikki on OK.

Ekassa raskaudessa tein siis vaan 2 testiä. Yhden minkä ostin kun menkat oli myöhässä ja sit yhden digin jonka mun silloinen ihana pomo mulle kävi kun jouduin lähtee töistä oksentelun takia useampana päivänä (tiesin jo sillon itse et oon raskaana mut yritin salailla:D) piti sit paljastaa hälle kun testinkin osti :joyful:

Tämä on mun vika liuska, ihanan punaista :joyful:
dpo 17 (ehkä ennemmin dpo 16 kun ovis on todennäköisesti seuraavan vrk aamuyönä). Digillä katon loppuviikosta tuleeko 3+.

Liitteet

• IMG_20201102_102345.jpg
    IMG_20201102_102345.jpg
    23.7 KB · Katsottu: 33
Huomenna tai keskiviikona ajattelin tehdä vielä vikan digitestin mikä kaapista löytyy, toivon saavani siihen "raskaana 3+", sen jälkeen vois lopetella nämä testailut ja jäädä odottaan ultra-aikaa :angelic:
Tässä tämän aamuiset tulokset:
IMG_20201102_082310.jpg

Heidi ja j3nni, nyt on molemmilla upeat viivat. Ei tarvi tihrustella näkyykö toista viivaa :smiley-bounce013

Kolmas kerta toden sanoo? Tämä on kolmas positiivinen testi tänä vuonna, tai enemmän on tehty mutta ne kaksi edellistä plussaa tänä vuonna valitettavasti päätyi kkm (molemmilla kerroilla sydän jo löi :sad001 ). Nyt vasta 3+2 (!) mutta pari pvä jatkunut etova olo tuntui kovin tutulta ja kaapissa sattui olemaan testi.. Ihan, ihan liian aikaista mutta testi kutsui vastustamattomasti kun oireet alkoi puskea. Lisäksi historiallisesti olen aina raskautunut kaikista yrityksistä, joten tuntui että niin nytkin, lapsia tosin vain yksi.
Toivottavasti nyt pysyisi loppuun saakka, nyt apuna ennen hedelmöittymistä akupunktio monta kertaa, ja sen jälkeen Lutenolit, joita varmaan jatkan kyllä vkolle 12 asti. Sormet ristiin :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Takaisin