Gem
Oman äänensä löytänyt
Pahoittelut jos aiheesta on jo täällä keskusteltu mutta oon niin huonossa kunnossa tällähetkellä ettei riitä energiaa lukea koko aiempaa ketjua.
Mun ongelma on siis pahoinvointi!
Mulla on ihan kauheaa lamaannuttavaa pahoinvointia. En oksentele mutta olo on todella kauhea ja pala on kurkussa kokoajan. En pysty tekemään juurimitään päivisin kun olo ei anna periksi muuta kuin maata sängyssä tai sohvalla.
Onko kellään mitään vinkkejä miten tän kans pärjäis?
Oon nyt rv10 ja itkettää et joulukin menee maatessa tän olon takia
Odotan esikoista niin aiempaa kokemusta raskaudesta ei ole.
Mun ongelma on siis pahoinvointi!
Mulla on ihan kauheaa lamaannuttavaa pahoinvointia. En oksentele mutta olo on todella kauhea ja pala on kurkussa kokoajan. En pysty tekemään juurimitään päivisin kun olo ei anna periksi muuta kuin maata sängyssä tai sohvalla.
Onko kellään mitään vinkkejä miten tän kans pärjäis?
Oon nyt rv10 ja itkettää et joulukin menee maatessa tän olon takia
Odotan esikoista niin aiempaa kokemusta raskaudesta ei ole.
ja sit th suositteli myös 30min kevyttä ulkoilua joka päivä. Lepo on ollu kyl kans todella hyvä juttu ja kun nyt ei tarvii stressata sitä työtä ollenkaan. toivottavasti mein olot helpottais pian. Oon ollu ihan itkun partaalla monta kertaa täällä.
Voin vaan kuvitella, miten inhottavaa jatkuva pahoinvointi on
. Mulla tilanne on aivan päinvastainen, koska olo on tähän saakka ollut niin hyvä, että ihan kuin ei raskaana olisikaan. Eikä sekään toisaalta ole kiva, vaikka toisaalta onkin. Mua stressaa, onko kaikki kunnossa, kun ei mitään oireita ole raskaudesta muistuttamassa (paitsi rinnat) ja ultria saisikin tän vuoksi olla mun puolesta useammin. Viimeksi varhaisultra 26.11. Ja seuraava np ultra 29.12, niin tuntuu toi kuukauden odottelu pitkältä. Toivottavasti kaikki on yhä kunnossa.
ja ikävä kuulla kokemuksestasi
Noin vuorokauden tuli kaikki ulos parintunninvälein. Kuume huiteli 38.5 ja olo oli ku jyrän alle jääneellä. Sunnuntaina siis alkoi ja eilen ei pysynyt vesikään sisällä. Lanssikin kävi tarkastaan tilanteen kun olin niin heikkona. Kaikki kuitenki sen verran ok et jättivät kotiin. Viimeyönä oli vielä kuume päälle 38 mutta pysyi jo neste sisällä eilis illasta alkaen. pari tuntia sitte ekaa kertaa sunnuntainjälkeen sain syötyä. Olo on edelleen kuin onkimadolla mutta jospa tämä tästä
Oli pakko vähän lieventää jännitystä ennen nt-ultraa.
esikoisesta kuulin viikolla 10+jotain, nyt odotin jopa viikon pidempään.