Heinäkuisten esittelyt

Olen pahoillani, Äiskä81! :sorry::Heartred
En tiedä, saako viestiä kokonaan poistettua, mutta ainakin voit muokata sitä niin, ettei siinä näy sun tekstiä? Vai osaisko joku muu auttaa?

Kaikesta huolimatta rauhallista joulunaikaa. :Heartbigred
 
En oo ikinä esittäynyt, mutta nyt aattelin.

Oon 27-vuotias äiti ja vaimo pohjois-karjalasta, jep. Oon ainut täältä päin ilmeisesti.

Perheeseen kuuluu myös 7-vuotias koira.

Oon aina ollut urheilullinen, raskausaikana se urheilu tahtoo aina jäädä olojen takia. Rakastan diy-juttuja ja leipomista. Sisustaminen on lähellä sydäntä myös.
 
Pilvilinna, meil on isän puolen suku sieltä ja joka vuosi käydään mökillä sielläpäin. Ihanaa seutua!! :joyful:
 
Heippa! Täällä Lappeenrantalainen toista lasta odottava ilmoittautuu.:greet025 Täytin alkuvuodesta 30 ja mies muutaman vuoden vanhempi. Ennestään on tosiaan yksi ekaluokkalainen ja miehellä samanikäinen lapsi.:) Nyt menossa 11.viikko, la heinäkuun alussa. Tarkentuu ensi viikon ultrassa. Aloitan opiskelut alkuvuodesta ja meinasin jaksaa käydä töissä koulun ohella äitiyslomaan asti, toivottavasti tämä väsymys siiheksi hiukan hellittää.:grin
 
Heippa!
Minä vähän tälleen myöhäisheränneenä liityn kans joukkoon!

Olen 35-vuotias kolmen lapsen äiti, isommat lapset ovat pian 11-v tyttö ja 9-v kaksoset, tyttö ja poika. Nämä muksut ovat edellisestä liitosta, nyt uuden puolison kanssa pidetty yhtä puolitoista vuotta ja vauvaa odotellaan saapuvaksi 16.7.2017. Eli mulle neljäs lapsi ja miehelle ensimmäinen.

Asutaan Keski-Pohjanmaalla, maaseudulla omakotitalossa. Molemmat kuljetaan vakityössä, minä sosiaalialalla ja mies kuljetushommissa. Ihan kakaroita ei enää itse olla, minä 35 ja mies 39 vuotta. Kauhean kauaa ei siksikään jääty miettimään lapsen "hankintaa" vaan otettiin ilolla ja suurella sydämellä vastaan tämä uusi elämä! ❤
 
Heippa! Heinäkuisia alusta alkaen seuraillut äiti liittyy mukaan ryhmään täältä rapakon takaa. Raskaus ei ole ensimmäinen meille, mutta ensimmäinen raskaus ulkomailla, joten kaikki tuntuu hieman erilaiselta. Edellisissä raskauksissa seurailin foorumeita, enkä liittynyt ja nyt ulkomailla yksin odottaessa tuntui hyvältä ajatukselta liittyä mukaan :)
 
Heips =) Löysinpä vihdoin esittelyketjunkin, jes.

Eli meikä, Milla 37v, oon jo kahden typykän (kohta 5v ja 4v 8kk) äiti ja naimisissa insinööri-isukin kanssa =)

Tyttöjä ennen koin kaksi keskenmenoa, joten sekin tunneskaala on valitettavasti tuttua =/

Nyt ootellaan sit iltatähteä (LA 12.7.) eli kyseessä viimeinen raskaus itselleni. Toisaalta hienoa, toisaalta haikeaa ajatella noin.

Asustellaan Veikkolassa Kirkkonummella rivarissa vuokralla.

Harrastelen mm. Kirjeenvaihtoa, kalenterituunausta (muita?) ja silloin tällöin myös retkeilyä, ulkoilua ja sukkien neulomista =)

Niin joo ja korttiaskartelua (eli multa ei valmiskortteja ikinä saa, heh).

Mitäs muuta... No, saapi kysellä. Yritän vastailla parhaani mukaan.

Tsemit kaikille odotukseen =)
 
Siis olin ihan varma et oon jo kirjottanut tähän esittelyn, mutta enpä ollutkaan :D

Olen 34-vuotias esikoista odottava nainen ja asun Ylöjärvellä :) Asun avomieheni ja 2-vuotiaan koiruuden kanssa omakotitalossa aika lailla haja-asutusalueella. Miehellä on oma yritys ja itse tee hoitoalalla töitä. Mun vapaa-aika menee taloa ja pihaa remontoidessa, passiivisesti yritän päästä jumpalle ja salille, koiran kanssa lenkillä, ystävien kanssa tapaillen sillon tällön kun kukakin perheiltään ja töiltään ehtii, elokuvia katsellen :)

Laskettu aika on 30.7. Jännittää hirveästi eka lapsi, synnytys ja kaikki :) Mutta hyvällä tavalla! Oon tosi onnellinen mutta samalla pelkään että jotain menee vikaan. Pyrin pysymään positiivisena ja uskon muutenkin elämässäni enemmän hyvään kuin pahaan. Kai tämä on ihan normaalia olla hieman epävarma .... Tuntuu, että jos annan itselleni luvan olla varma tästä, niin se ehkä helpommin otetaan multa pois. Tyhmää :/

Ihanaa odotusta kaikille :)
 
Mä en ole tainnut esittäytyä...

Olen 37 vuotias vaimo ja 5 vuotiaan pojan äiti. Mieskin löytyy ja yhteisiä vuosia takana 14.
Asumme Lohjalla omakotitalossa ja olen ammatiltani optikko.

Ensimmäinen lapsemme oli kovasti odotettu ja muutaman vuoden saimmekin odotella. Samoin tämä toinen lapsi on ollut erittäin toivottu. Olin jo tavallaan asennoitunutkin niin että meidän perheeseen kuuluu kolme tyyppiä. Silti tuntui että joku puuttuu... ja taisi oikeasti puuttua koska nyt ollaan tässä.

Odotamme onnokkaasti vauvaa koko perheen voimin vaikka minulla taitaa olla se rankin, ja paras duuni... :Heartred
 
Optikko hei.:angelic: Voiko kovasta fyysisestä rasituksesta käydä niin, että.. Kävin pojan hakee kävellen kotiin pitkästä aikaa ja en meinannut jaksaa enää kotia. Kotiin päästyä yritin ottaa pojan kanssa päiväunet, mutta silmissä rupes välkkyy silmät kiinni ollessa ja muutamien sekuntien avaamisen jälkeenki ja menee ohi? Ei oo ikinä ennen ollut. Kahdesti yritin nukkua. Kävin kesällä silmälääkärillä kaikki oli ok. Voiskoha johtua verenpaineesta ilman, että johtuu silmistä.
 
Iltaa,
sain vihdoin rekisteröidyttyä foorumille, hiukan "myöhässä" minäkin :D
30v pariskunta Kymenlaaksosta, ensimmäistä lasta odotetaan. Raskautumista hetki ehdittiin toivoa ja suunnitella ja aika pian tärppäsikin. Alkushokista ja järkytyksesta on nyt toivuttu ja mielenkiinnolla seurataan päivä kerrallaan mitä tuleman pitää :) Tänään rv 16+0.
 
Heippa! Täällä myös myöhään foorumeille herännyt esikoisen odottaja Uudeltamaalta :)

Perheeseen kuuluu avopuoliso ja kaksi pyhä birma kissaa. Olemme 27 ja 28 vuotiaita.

Kovasti kaipaisin vertaistukea muista odottajista, kun omassa ystäväpiirissäkään ei juuri nyt kukaan ole tässä tilanteessa. :)

Muoks. Ja tosiaan La 24.7. Viikot nyt 13+2.
 
Takaisin
Top