Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Ku puhuttiin täällä että vatsa ei oikeestaan laskeudu uudelleen synnyttäjillä, niin mulla on käynyt niin että tissit ei enää lepää vatsan päällä eli on mun vatsa jotenkin laskeutunut. Kuitenkin sojottaa eteenpäin eikä alaspäin, mut ihan ku koko vatsa ois tippunut vaan alemmas. Ymmärtääks joku:rolleyes:

Ymmärrän, täällä vähän samanlainen olotila ja siitä jo osasin päätellä että vauva on siirtynyt asemiin.

Kyllä toi maha on mulla ainakin tipahtanut lähempänä la:o tulee helpompi hengittää ja järkyttävä paine toosaan kun tämä tapahtuu;) ei ole vielä tapahtunut...

Huomenna tälle mammalle aloitetaan aamulla synnytyksen käynnistys korkean verenpaineen vuoksi. Tänään 38+1. Ristiriitaiset ajatukset. Esikoista odotellaan ja kaikki uutta. Jännittää ja pelottaa ja ja kääk

Minni89, jännittävää!! Nyt vaan lepäilet tämän päivän ja yrität nukkua mahdollisimman paljon, niin olet mahdollisimman virkeänä huomenna. Tsemppiä!

Tsemppiä Minni! Komppaan Immeä: lepää ja tee mukavia juttuja, vaikka jännittää. Hyvin se menee, tsemppiä!

Tsemppiä minni! Mulla leikataan huomenna, jännittää ja pelottaa.

Ahven: olenkin seurannut täällä palstalla sun tilannetta :Heartred Tosi paljon tsemppiä ja voimia sinne myös! Toivottavasti kaikki menee molemmilla hyvin ja pian saadaan vauvat syliin.

Ei pitäisi käyttää tota Googlea kun vaan enempi alkaa kaikki mietityttään.. Käynnistyksessä pelottaa kipu ja mahdollinen sektioon päätyminen. Olisin niin toivonut luonnollista synnytyksen käynnistymistä mutta mun ja vauvan hyvinvointi toki etusijalla.

Kyllä sä minni selviit, sattuu se synnyttäminen ihan helvetisti, mutta sä oot sairaalassa ja siellä on oikeesti ihania lääkkeitä :grin

Tsemppiä ahvenelle ja minnille huomiselle, jännittävä päivä teille tulossa, hyvin teille varmasti menee :happy: ja niinkuin Ahven sanoi että sairaalas on hyvä olla kipujen kanssa :cat: onneks kovin kipu loppuu heti kun vauva ulkona. :Heartred

Oho täälläkin synnyttämään lähtö uutisia:o ahven ja minni tsemppiä huomiseen:)
Mitenkäs kapris, joko käynnistys on tuottanut tulosta;)
Mä oon kyl hyvin kade teille jotka pääsette mahoistanne... itellä kun vielä hyvä tovi ton pömpön kantamista edessä:/ Huoh!

Täälläkin odotellaan uutisia Kapriksesta. Taempit tasapuolisesti kaikille huomisen jännittäjille!

Sairaalakamppeet päällä ja kohta käyrälle ja antavat ensimmäisen käynnistys lääkkeen. Ihme kyllä on ihan virkeä ja nukuin yön hyvin :happy119 kiitos kaikille tsempeistä!
Mä oon niin kateellinen, mä en oo nukkunut kahteen yöhön ja kauhee nälkä ja täällä ei tapahdu mitään.

Takaisin