Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Miiskunaksu, en voisi olla yhtään enempää sun kanssasi samaa mieltä. Perässä laahataan...

Niimpä. Yritän lohduttautua vielä siihen että yöt saa pyöriä ilman vauvaa ja kun taaperonappula on pv kodissa saa nukkua tai tehdä vaan yksin omia juttuja,yritän siis nauttia väkisin tästä vielä:rolleyes: vaikka vauvan kaipuu alkaa olemaan suuri jo.:dummy::Heartred

Mää taas olisin ihan mielellään odotellut vielä sen kuukauden laskettuun aikaan.. mut eipä näitä voi valita ja ikinä ei taida olla hyvä

Kapris tsempit käynnistelyyn:)
Mä ostin tänään vauvalle vaipat ja maidot... vielä olis se vaatetalkoot edessä, pitäis vaan se motivaatio jostain repäistä:/

Kapris, paljon tsemppiä käynnistykseen. Kohta on pikkuinen sylissä :love7

Äippä x5, pistät sitten viimehädässä miehen pyykkäys- ja viikkausvuoroon, kun itse olet vauvan kanssa sairaalassa :grin

Siis mitä, multa on mennyt ihan ohi eli kapriksella käynnistellään nyt synnytys? Tänäänkö vai milloin? Tsemppiä!

Kaprikselle tsemppiä käynnistykseen täältäkin :happy:

Mä sain siivottua oman vaatekaapin, tulipas sinne tilaa ku karsin aika paljon pois vaatteita ja kaivoin imetys vaatteet esille ja niitä nyt ei ihan kamalasti oo. Pari kolme imetystoppia pari lämmintä pitkähihasta imetys paitaa ja parisen t paitaa. Liivejä kyl löyty aika paljon ja yhet uudetkin tuli homattua aikasemmin. Zalandolta tilasin vielä vkloppuna yhden lämpimän imetyspaidan.

Ootko sairaalassa sisällä Kapris vai saatko olla kotona et alkaa tapahtumaa? Toivottavasti sujuu hyvin käynnistys :) niin todettiinko sulla raskausmyrkytys?

Ei mitään uutta ja osastolla olen. Tietääkseni ei ole todettu raskausmyrkytystä mutta sitä ei myöskään haluta jäädä odottamaan kun verenpaine nousi eilen aika rajusti lääkkeistä huolimatta. En todella usko että pääsisin enää kotiin.
Yö meni hyvin ja olo edelleen ihan normaali. Ihana oli kun sai nukuttua kun huone oli muuten tyhjä! Aiemmat yöt menneet aiemman huonekaverin hälytyksiä ja kipuja kuunnellen...

Takaisin