Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

EmiliaS, mulla ei ollut mitään seurantaa, ei ultria eikä verikokeita..
Eli en tiedä edes että kuinka monta munasolua on kehittynyt, ja kun mulla oli annostus heti kuitenkin 2tabl/vrk..

Tein tänään tosen digitestin viikkonäytöllä ja ihan oikein näytti ainakin miun laskujen mukaan. Tänään sis 5+2 ja testi näytti 3+

Silkille voimia <3 :(

Annnika onnea digin nousevista viikoista. :)
Oon miettiny, pitäiskö tehä vaikka viikon päästä uusi digi, ihan vaan varmistaakseen. Tuntuu niin pitkältä odottaa ekaa neuvolaakin yli 3vkoa.

Mä tein ekan digin 5+2 ja näytti 2-3, mut en oo huolissani kun tein esikoisesta haaleen plussan vielä 7 viikolla. Varmaan vaa nousee se hGc hitaammin. :)

Mukana myös :) Toinen vauva tulossa ja positiivisen raskaustestin tein toissapäivänä, pärähti heti raskaana 2-3 viikkoa. Oireena menkkamaiset kivut alavatsalla ja palelu, siinäpä ne. Ei sen kummempia kyllä tullut edellisessäkään raskaudessa :)

Lidis^ en minäkään ois sinuna huolissaan. Kun jos se digi näyttää viikot hedelmöittymisestä niin ~pari päivää ois vasta ollu mahdollisuutta siihen 3+ tulokseen. :)

Bartender eikö olla me naiset niin ihanan kärsimättömiä :D

Silkille voimia. <3

Omalla kohdalla hermostus kasvaa jokaisen vuotopäivän myötä. Vuoto on jatkunut puolitoista viikkoa samanlaisena ja varhaisultraan olisi vielä viikko. :/ Raskausoireet on aika vähäiset. Närästää, alamahaa turvottaa ja välillä käy ohimeneviä menkkamaisia tuntemuksia, rinnoissa käy välillä lieviä kipuja/polttelua, pari kertaa itkettänyt vaikka olen yleensä tosi rauhallinen. Pahoinvointi oli pahempi edellisellä kierrolla kun olin vasta lopettanut pillerit ja olin tunnistavinani kaikki mahdolliset oireet mitä löysin netistä... nyt on oikeastaan ollut pirteä ja iloinen olo, kunhan saisi vielä varmistuksen että kaikki on kunnossa.

Hei kaikille! Täällä ilmoittuu joukkoonne uusi odottaja. Vielä en uskalla kauheasti juhlia. Pelottaa vielä aivan kamalasti että kaikki ei pääty hyvin. Tällä hetkellä menen rv 5+4 ja la olisi näillä näkymin 1.7. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta kolmisen vuotta. Hedelmöitys hoidot ovat tulleet tutuksi. Meille tehtiin nyt toinen ivf hoito eli koeputkihedelmöitys. Tuloksena saatiin kahdeksan alkiota joista kuusi meni pakkaseen ja kaksi alkiota siirrettiin. Ensimmäisellä kerralla saatiin vain yksi siirtokelpoinen alkio. Viime viikolla meille kuitenkin tuli testiin kaksi viivaa ja verikokeen tuloskin vahvisti tuloksen. Nyt kahden viikon päästä olisi varhaisultra sairaalalla naisten polilla. Siihen asti jännätään että onko matkassa molemmat alkiot vai yksi vai onko siellä ollenkaan elämää. Oireita ei juurikaan. Mitä välillä nippaa masusta ja rinnat ovat hiukan arat.

22-vuotias ensimmäisen lapsen odottelija ilmoittautuu!
Jätin pillerit pois 27.8. ja tasan kaksi kuukautta meni plussaamiseen. Menkat oli 8 päivää myöhässä mutta en muuten oireillut oikeastaan mitenkään. Tein sitten testin miehen kehotuksesta ja oikein vahva viiva piirtyi ruutuun välittömästi.
Kierron perusteella nyt olisi menossa 5+3, mutta epäsäännöllisyyden vuoksi veikkaan lasketun ajan siirtyvän eteenpäin.
Nyt on rinnat tosi kipeinä ja sellaista menkkamaista kipua tuntunut melkein viikon. Ehkä sen takia en ollutkaan testiä tekemässä kun odotin että menkat alkaa :)

heippa! minä nyt pilkistän paniikissa tänne ja lupaan poistua paikalta jos olen väärässä. epäilen kuitenkin olevani taas raskaana, ehkäisystä (kondomi) huolimatta. ja miksi paniikissa? meille syntyi vauva vasta joitakin kuukausia sitten kesällä! apua, voiko näin edes tapahtua? en ole vielä testannut vaan haluan hetken sulatella muitakin mahdollisuuksia.

Moikka! Täällä 22v esikoisen odottelija. Miehellä on yksi lapsi ennestään ja päätettiin toukokuussa että lopetan pillerit ja nyt vihdoin plussasi :) 3 testiä tein kaks ennen menkkojen alkamispäivää ja yhen sen jälkee kun menkat ois pitäny alkaa, kaikki positiivisia. Oireita ihan sikana. Viikkoja 4+6, la netissä laskettuna 6.7. ja eka neuvola ois 28.11. :D

Moikka kaikille!

Täältä Turusta hyppää ketjuun mukaan ihka ensimmäistä lastaan odottava Pihlaja. Neljännestä kierrosta tärppäsi, sitä ennen ehkäisypilleireitä n. 13 vuotta. (Kääk!) Päätimme 1 v -hääpäivän kunniaksi pienessä viinipöhnässä "alkaa laittaa lasta tulille", niin kuin mieheni asian romanttisesti ilmaisi. :) Itse olisin ollut jo aiemmin valmis aloittamaan yrityksen, sillä seuraavana syntymäpäivänä tulee jo 30 mittariin.

Anyway, loppukesä ja alkusyksy harjoiteltiin, ja lokakuussa napsahti tähdet kohdilleen ja siittiö munasoluun (aika eroottista, eikö?), ja laskettu aika olisi 4.7. Tänään mennään siis viikolla 5+1.

Ensimmäistä neuvolaa ajattelin soitella huomenna, ja varhaisultrankin varasin jo yksityiseltä. Se olisi 14.11., onkohan viikoilla 6+6 realistisia haaveita havaita jo kunnon sykkeet ym.?

Kertokaa myös samalla te viisaammat, että miten tästä takaraivossa jyskyttävästä "Tää on hei eka raskaus, kesken se menee kumminki" -tunteesta pääsee eroon?

Tervetuloa kikkis ja Pihlaja! Tarrasukkia ja vauvaliimaa odotukseen että pieni pysyy kyydissä loppuun asti! :)

Helmimeri jos se rauhoittaa sun mieltä, niin tee ihmeessä. Mä ainakin viikon päästä teen. :D

juu :) nyt pitäs olla 5+2 :D haluisin vaaa varmuutta :D ja lisäää oireita varmuudeks :D vaikka ei kivaa ite oireet mut se että tuntuis raskaus

Helmimeri,
minä tein digin viime viikolla: tulos 1-2, ja aattelin huomenna tehä uuden. Oon niin pelokas ja vainoharhanen, kun ei ole oikein mitään oireita ja lun yksi km takana aikoinaan..

Takaisin