Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

ihanaa paljon uusia!! onnea vielä kerran kaikille plussanneille! muntekis moeli tehä vielä yks testi :D mut ei jaksa aptekkiin

Varovasti liityn joukkoonne, tänään vasta 4+1..

Vuoden päivät yritettiin raskautta, ei onnistunut, nyt ensimmäinen clomifenkierto ja eilen pärähti kaksi vahvaa viivaa tikkuun.

Niin alussa ollaan vielä etten osaa kunnolla edes iloita..

13.11 clomifenin aloittanut lääkäri suorittaa ultraäänitutkimuksen, niin tietää että onko masussa yksi kyytiläinen, vaiko enemmän :)

Paljon onnea plussasta Timbe ja tervetuloa ryhmään! Tarrasukkia vauvallesi, jotta pysyy matkassa mukana :Heartpink

Noonie, mähän tein kp26 aamuvirtsasta roskisplussan (testiajalla nega), kp28 iltavirtsasta hailukan plussan ja eilen kp 31 selkeän plussan, joka ei kyllä mikään elokuvaplussa ollut, mutta kuitenkin :Heartpink Vasta eilen uskalsin innostua toden teolla raskaudesta. :happy11 Tokihan digi täytyy vielä jossain vaiheessa tehdä laughing7

Millä viikoilla täällä muut odottajat ovat, varmaankin kaikki aikalailla samoilla?

Täältä kans yks iloinen ilmottautuu joukkoon! La 8.7 nettilaskurien mukaan :) Ja mulle siis toinen tulossa.

Hei ja Onnea kaikille plussista! :)

Toivon etten ole ite liian aikaisin innostunut, juuri äsken tehty Pregcheck testillä hailakka haamu. Kp26. kierrot vaihdellu pillereiden lopetuksen jälkeen 25-28päivää. Eli hyvin alussa olen. Toivottavasti pysyy vauvanalku mukana :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Oireina on ollut erityisesti välillä rajutkin menkkamaiset kivut, nyt tuntuu rinnat jo turvonneilta. Mutta! Kaikista huvittavinta on se, että epäilys raskautumisesta heräsi erityisesti sen jälkeen kun heräsin tiistai-aamuna viideltä erittäin huonoon oloon jonka jälkeen oksensin useamman kerran. Olin käynyt maanantai-iltana pitkällä kävelylenkillä ja mennyt nälkäisenä nukkumaan. Näin aikaisinhan ei pitäs olla mitään pahoinvointia! Kuvotusta on ollut tiistain jälkeenkin, mutta en ole enää oksentanut.

Entuudestaan mulla on 1 tyttö, häntä odottaessa ei kyllä ollut kertaakaan edes pahoinvointia. En muutenkaan ole herkkä millekään mahaongelmille, enkä ole lapsuuden jälkeen sairastunut mahatautia kertaakaan.

Onko muita joilla alkanut jo pahoinvointi?

Minulla on ollut nyt viikon verran illasta aamuyöhön kestävää etovaa oloa, menee syömisellä kuitenkin onneksi ohi, ja ei ole oksennusta sentään tullut.. Viikkoja nyt tosiaan vasta 4+1

Mä laskin oman lasketun ajan just tuolla laskurilla ja se antoi tulokseksi 7.7 mut neuvolatäti sano et 9.7, mulla kylläkin kierto ollut 23-26, ja edulliset menkat alkoi 2.10.

Mulla ainakin niin vähäiset oireet, että pelkään että onko koko raskautta edes olemassa.. iltaisin ja öisin on etova olo, mutta oksennusta ei onneksi ole tullut, hieman mahaa on viillellyt.. Onneksi kahden viikon päästä se ultra, tietää ainakin vähän että onko kaikki hyvin vai ei..

Ehkä tämä odotus on "liiankin toivottu" ja pitkään yritetty, että pelkää senkin takia enemmän..

Mitenkäs teidän muiden oireet? Tuntuuko siltä, että olisitte raskaana?

Tänään alkoi helv…liset alaselkä säryt ja ja se ei palvele tätä nyk. työtä joka ei vbalitestavasti liity mun nimimerkkiin. Kyllä ollaan raskaana ja saa nähdä millo alkaa eka sairasloma( edellisessä mulla meni selkä niin huonoks että makasin tammikuun 2 ekaa viikkoo kotona, esikoinen syntyi huhtikuun lopussa)

Viikot laskin ovulaatiosta minkä gyne totes ja tikutin. Eli mulla on 3 päivän haarukka ja käytän tota keskimmäistä niistä". Tänään siis 4+0

Miten voi päästä jo kahdessa viikossa ultraan? Itse pääsen neuvolaankin vasta viikolla 10, eli viiden viikon päästä, ultraan ehkä viikolla 12. :( Voiko yksityiselle gynekologille mennä aiemmin ja pyytää varmistamaan raskauden ja katsomaan onko se oikeassa paikassa? Pitääkö nämä toiveet kertoa jo aikaa varatessa? Pelkään niin kovasti jonkun menevän pieleen etten voi keskittyä mihinkään muuhun.

Ok eli 28pv:n kierron mukaan 4+2. En vain kierron pituutta voi täysin määrittää, kun se vaihdellut välillä.

Täällä viikot 4+3. Mulla meni melkein heti plussan jälkeen alaselkä jumiin ja säteili pohkeisiin asti :O nyt jalat ok kun oon venytelly mutta selkä kipeämpi. Näinköhän tää on oiretta et joku pielessä vai mistä lie johtuu. Itellä varhaisultra 6+4, yksityiseltä tosiaan ite varattu aika alkuraskauden ultraan :)

Lyydia voi mennä ja ihmettelen miten esikoista(?) odottavalla on neuvola vasta tulloin. Sinuna soittaisin sitä neukku aikaa ehottomasti uudestaan! Ja ihmeessä yksityisellä gynelle, mutta ei sinne kannata mennä ennen ku ideana 6+0 niin sykkeetkin saa varmemmin näkyviin :) <3

Itse olisin kuvitellt pääseväni sillo just 10 viikolla mutta kyllä 7-8 viikolla meilläkin on eka neuvola, vaikka toista odotan(okei ei ollu eka raskaus oppikirjan mukaista nähnytkään mutta…)

Takaisin