Hassut "kömmähdykset"

ai kamala naiset,mullon vatsalihakset aivan kipeinä tästä nauramisesta[:D][:D]

mullakin on lapsen syntymän jälkeen jatkunu tää lahopäisyys,ei tosiaan rajotu raskausaikaan.. mieheen en oo vielä tartuttanu,se vaan pääsee aina nauraan mun jutuille[>:][:D]
 
Mä en kyllä saa ikinä tarpeeksee näistä teijän jutuista [:D][:D][:D][:D] Vedet silmissä rätkättäny täällä ja ei voi ees äänee nauraa kun neiti nukkuu. Mutta tosiaan,mullakin on jotain tollasta vastaavaa ollu raskauden aikana,ennen sitä ja jälkeen. Oon heränny yöllä ja pöllytelly peittoja ja tyynyjä,ja kun mies heräs vieressä,että mitä teen ja taisin sanoa jotain,että "Missä se kaukosäädin on? mä en löydä sitä" Sit katoin miestä nii se virnuili jotain,että "selvä [:D]" ja sit käänsin katseen pois,pöllytin lakanoita,aloin herätä ja ajatttelin "voi miten noloo" ja painoin pään tyynyy [:D] Ja mieskin on välillä heränny jotain unissaan puhumaan,mutta en kyllä muista mitä..on meitä moneksi!! Mutta lisää näitä [:D]
 
Meillä viime yönä yösyötön jälkee mies normisti nosti vauvan takaisin omaan sänkyynsä ja tuli nukkumaan. Mies nukahti heti ja nukkuikin ihan sikeästi ja mää en saanu unta vaan makoilin siinä ja tuijottelin kattoa.

Joskus puolen tunnin päästä mies yhtäkkiä räväyttää silmät auki nousee vähän ja tempasee peiton mun päältä pois.
Oon että mitä sä oikein tuusaat.
Mies vastaa "Eiku mää vaan luulin että niinku se vauva siis ei oo niinku lähteny mihinkää tai siis että niinku söikö vaiko että ku siis mä en ois nostanukkaa sitä vielä pois"
Vedän oman peiton takasi itteni päälle ja vastaan "Joo tyttö nukkuu omassa sängyssään"

[:D][:D][:D][:D][:D]
 
Takaisin
Top