Hassut "kömmähdykset"

Siis ei herranjumala teijän juttuja.....[:D] en muuten ookaan nauranu näin aikoihin (ja vielä toisten kustannuksella[&:])
 
Hehee, mä kerran otin kädellä rinnan alta kiinni ja totesin et "ai että ku otti sydämestä". Mies tokaisi takas et: "kuule, se sydän on toisella puolella"
 
Kaupassa unohtuu usein punnita kasvikset ja hedelmät. Kiva siitä kassalta sitte lähtee lyllertää masun kanssa punnitsee kymmentä eri hedelmä- tai kasvispussia, kun kävelyvauhti ei oo enää mikään päätä huimaava :D
 
Tyhjäpäisyys voi tarttua myös mieheen. Oma kultani ajoi tänään kaksi kertaa väärään paikkaan. Ensimmäisellä kertaa mä ihmettelin vieressä, että miksi hitossa me ollaan tänne menemässä ja mies oli ihan huuli pyöreänä, että eiks me tänne oltu menossa. No ei ollut ollut edes puhettakaan, mutta tulipahan sitten käytyä :) Miestäkin sit jo nauratti, että mikähän ajatuskatko. Toisella kertaa väärä suunta saatiin onneksi korjattua "ajoissa" ilman pidempiä mutkia matkaan. Silloin oli jo pakko kuitenkin todeta, että lahopäisyys on tarttuvaa.
 
Minsu Joo meil on ilmenny ihan sama juttu[:)]

Ukko esim piti puhua kädesta, niin puhukin jalasta ja muita sellasia pikkuhassuja juttuja. kun sanon et käänny oikeelle, niin kääntyy vasemmalle tms .[:D]

Nyt itsestä alkaa tuntua et aivot ovat palanneet takaisin kehooni,
mikä on ihan kiva juttu.
ratin takana tulee kuitenkin helposti tarkistettua asioita monee kertaa.
 
Ei ois pitänyt lukea näitä teidän juttuja tällein aamuyöstä [:D][:D][:D][:D]
Järkyttävä kikatuskohtaushan tässä tuli, ja koko perhe hereillä! Onneks on vkl, ja lapset saa nukkua pitempää aamulla. Ois siinä koulussa selittettävää.. "Äiti oli TAAS vauva sivuilla yöllä, ja nauraa räkätti koko yön!"[:D]
 
Munkin ukko välil ihmettelee kun hihittelen näil sivuil iha kybäl :)
Nää keskustelupalstat on ollu hyvä "tukiverkosto" ja henkireikä
 
Tässä pari päivää sitten matka kotiin perhevalmennuksesta (mies ei päässyt mukaan) ei millään meinannut onnistua. Menin ensin väärään bussiin, joka ajoi väärään suuntaan. Huomasin hetken päästä ja vaihdoin bussia. Taas mentiin väärään suuntaan. Matka kotiin kesti tunnin, kun kävellen olisi mennyt 30 min.
 
Mun näköjää pitäis hankkia näköjää lasit. Täs taas pari juttuu mitä mulle sattui tänää..

Kun ajettiin kylpylään niin loppumatkasta tien varrel oli varasto ja luin sivusilmällä kenen varasto se on.. "Poronpimpsa" Ohhoh, katotaas uudestaa -> Poronlopsahan se oli.. [:)][:)]

Äsken katottii hotellilla pienest telkkarist uutisii ja uutisten jälkee tuli sää. Oikealla ylhäältä luen "Säälutka" Hhahaahahahaahahaahahahahaha... Repeen kyl iha totaalisesti, kun meteorologi on vielä nainen. Siinä luki säätutka, eikä -lutka..
[:D][:D][:D][:D] Pisteet taas kotii..
 
Oi että, aivan ihania, täällä pissat housuissa olen näitä lukenut. Marraskuisista tulin kurkkaamaan teidän sivuja [:)]
Tää sanojen sekoittaminen ja unohtelu on kyllä aivan pravuuria tässä vaiheessa [:D]
 
Luin jo jokin aika sitten yliopistomme tieteellistä lehteä. Takasivulla on juttusarja, jonka nimi on "Tutkijat kertovat aiheenvalinnoistaan". Luin varmaan kolme kertaa peräkkäin tekstin hölmistyneenä "tutkijat kertovat aineenvaihdunnoistaan" ennen kuin alkoi raksuttaa... [:D]

Yks yö näin unta, että olin synnyttänyt vauvan, ja ruvennut nukkumaan sen jälkeen. Sitten heräsin (unessani), ja vauva olikin nukkuessani mennyt takaisin vatsaan samaa reittiä, kuin oli tullutkin.
 
Meillä on keittiössä yhessä nurkassa kannellinen roskis, jossa on se että jalalla painetaan poljinta ja kansi nousee...

Ensin söin jukurttia olkkarin sohvalla kun katoin telkkaria ja mies täytti tiskikonetta ja oli laittamassa sitä päälle. Huusin että oota täällä on sinne kaks jukurttia. Eiku veistä. Eiku pussia. Eiku mitä vittuja nää on millä tätä jukurttia syyään.
Mies kattoo hetken ja sanoo että niin lusikkaa vai.

Vien lusikat koneeseen ja meen viemään jukurttipurkkia roskikseen. Polkasen jalalla kannen auki. Odotan. Suljen kannen. Heitän purkin kannen päälle.

[:D][:D][:D]
 
Joo ei nää kyllä lopu vaikka vauva syntyski :D

"Kulta, onko meillä pakastimessa jääpuikkoja, joit vois tehä makkaran kans?" (ranskalaisia)

Oivoi [:D][:D][:D]
 
Muistutin avokkia, että olin laittanut hänelle jo ruuat valmiiksi seuraavaa työpäivää varten.

"Kuivauskaapissa on sitten siinä rasiassa ketsuppia ja ne hampurilaiset."

Niin, ruoat oli siis jääkaapissa. Spagettia ja jauhelihakastiketta.

Toi kuulosti Ronkuli kyl ihan samalta mitä täällä tapahtuu..... Luetellaan kaikki mahdolliset asiaan liittyvät välineet [:D][:D]
 
Ai tziizus, sattuu ku naurattaa niiin paljon noi jutut!![:D]

Voi elämä.

Mul on alkanu vähentyy noi mut tänää tuli sanottua ukolle: " Kato, rekka, eiku, rokki, eiku traktori!" Minun piti vain oikeasti sanoa et kato ku toi traktori menee lujaa.. joo-o.. ehkä sitä oppii joskus viel puhumaan..

Maaru:Hyvä noi jääpuikot [:D]

Ronkuli:
Hyvä ku luin tota sun juttuu tost jogurttipurkin laittamisest roskixee, ni ei menny jakeluu.. Ajattelin vain et mitäs
ihmeellistä tuossa nyt on.. kunnes parin lukukerran tajusin! Voi elämä minua ja mun kutistuneita aivoja, huh huh..
Oon täs jo miettiny et raskaanaolevien kommelluksistahan sais tehtyä hyvin sellaisen hupi kirjan :)
 
Hehe :) hyvia :)

..ja Jihuu, tais olla mahiiwin jaapuikot menossa uuniin ;) hehe
 
ALKUPERÄINEN: maamukka

Muistutin avokkia, että olin laittanut hänelle jo ruuat valmiiksi seuraavaa työpäivää varten.

"Kuivauskaapissa on sitten siinä rasiassa ketsuppia ja ne hampurilaiset."

Niin, ruoat oli siis jääkaapissa. Spagettia ja jauhelihakastiketta.

Toi kuulosti Ronkuli kyl ihan samalta mitä täällä tapahtuu..... Luetellaan kaikki mahdolliset asiaan liittyvät välineet [:D][:D]



Mää en kestä!! :D :D :D
 
Iloisen tulin Ikeasta kotiin ja kerroin avokille:
Nyt sain meidän makkariin ihanan väriset katot....patjat.....lamput....lattiat.....noi voi perse... MATOT!
Kissatkin karkas huoneesta kun huusin niin lujaa...[:)]
Menee jo hermo. Mä olen kouluja käynyt ihminen; miksi en osaa PUHUA?
 
En muista, koska oisin viimeks nauranu ääneen nettiä selatessa. Nyt nauroin! :DD

Ootte ihania, edelleen! :D Onneks noi omat mokailut on jo aika kaukana takana ;)
 
Maaru: Hyvä minä.. Ihmettelin tätä sun kirjotust pitkää ja nyt vast tajusin. Tunnen itseni jo tosi tyhmäksi.[&:] Sooriii..

Hehe :) hyvia :)

..ja Jihuu, tais olla mahiiwin jaapuikot menossa uuniin ;) hehe
 
oli pakko tulla tännekin vähän jakamaan näitä, kun mulla on tässä viime aikoina ollut aikalailla kuulossa vikaa... puhunkin siis mitä sattuu, mutta kuulen vielä enemmän pieleen. [8|]

viime viikonloppuna oltiin mun isän ja hänen vaimon luona syömässä isolla porukalla, eli meidän pereh, ja mun kaikki kolme veljeä vaimokkeineen, sekä vielä äitipuoleni ystävä espanjalaisine lentokapteenimiesystävineen. mun mies meni sitten vessaan puuhailemaan jotain ovi auki, ja ihmettelin että mikä sillä kestää, kun sen piti mennä nukuttamaan meidän tyttöä päiväunille.
aloin huutelemaan miehelle: "mitä sä oikein teet siellä?" vastaus kuului kovaan ääneen: "korjaan esinahkaa!" [:-] "...siis mitä sä oikein teet siellä vessassa?!?" ja taas vastaus: "no korjaan mun esinahkaa!" kattelin vähän ympärille että ketkä kaikki mahto ton nyt kuulla ja kysyin vielä kerran, että "siis oikeesti, mitä sä oikein teet siellä vessassa?" ja vastaus kuului edelleen: "no korjaan mun esinahkaa, etkö sä nyt sitä kuullut!".
...mies tuli pois vessasta ja kysyin siltä et mitä se oikein teki siellä. se katteli mua kummissaan ja sanoi, että korjasin mun VESIKAMPAUSTA. kyllä siitä muut sai aikamoiset naurut, kun kerroin, että olin koko ajan kuullut (ja luullut), että siellä se nyt vaan korjaili esinahkaa ja vielä appiukon wc:ssä ovi auki, ja vieraita talo täynnä. [8|] [;)]

sen jälkeen en ookkaan enää uskaltanut toistaa ääneen kaikkea, mitä on tullut viime päivinä kuultua. [:D]
 
Takaisin
Top