oli pakko tulla tännekin vähän jakamaan näitä, kun mulla on tässä viime aikoina ollut aikalailla kuulossa vikaa... puhunkin siis mitä sattuu, mutta kuulen vielä enemmän pieleen. [8|]
viime viikonloppuna oltiin mun isän ja hänen vaimon luona syömässä isolla porukalla, eli meidän pereh, ja mun kaikki kolme veljeä vaimokkeineen, sekä vielä äitipuoleni ystävä espanjalaisine lentokapteenimiesystävineen. mun mies meni sitten vessaan puuhailemaan jotain ovi auki, ja ihmettelin että mikä sillä kestää, kun sen piti mennä nukuttamaan meidän tyttöä päiväunille.
aloin huutelemaan miehelle: "mitä sä oikein teet siellä?" vastaus kuului kovaan ääneen: "korjaan esinahkaa!" [:-] "...siis mitä sä oikein teet siellä vessassa?!?" ja taas vastaus: "no korjaan mun esinahkaa!" kattelin vähän ympärille että ketkä kaikki mahto ton nyt kuulla ja kysyin vielä kerran, että "siis oikeesti, mitä sä oikein teet siellä vessassa?" ja vastaus kuului edelleen: "no korjaan mun esinahkaa, etkö sä nyt sitä kuullut!".
...mies tuli pois vessasta ja kysyin siltä et mitä se oikein teki siellä. se katteli mua kummissaan ja sanoi, että korjasin mun VESIKAMPAUSTA. kyllä siitä muut sai aikamoiset naurut, kun kerroin, että olin koko ajan kuullut (ja luullut), että siellä se nyt vaan korjaili esinahkaa ja vielä appiukon wc:ssä ovi auki, ja vieraita talo täynnä. [8|] [;)]
sen jälkeen en ookkaan enää uskaltanut toistaa ääneen kaikkea, mitä on tullut viime päivinä kuultua. [:D]