Hassut "kömmähdykset"

Jihuu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Itselläni on sattunut mitä oudoimpia ja hassuja juttuja raskauden aikana.
Unohtelen asioita ja päästelen sammakoita suustani.

Onko muillekin sattunut tällaisia:

Tässä minun tämänhetkiset "herkut";

Kysyn kiireessä mieheltäni: "Missä minun kirsikat?" ja ukko kattoo hölmistyneenä..
Ja korjaan " siis rintsikat"

Laitoimme tikkataulun seinälle ja totesin muutaman päivän päästä että se näyttää ihan kellolta. Siitähän voisi tehä tikkataulun! Ukko vain vastaa.. " se ON tikkataulu" [:D]

Ajellaan autolla ja näen kaukaa että peltipoliisi on tien vieressä ja yritän varoittaa ukkoani ja huudan:
"POLI PAM PAM" Ukko ei voi taas muuta kuin nauraa..

Keskellä yötä ukko tulee viereeni nukkumaan ja hyppään istumaan unissani ja alan huitomaan kädellä patjaa ja hoen kuulema parin minuutin ajan:
TÖTÖTÖTÖTÖTTTÖTÖTÖÖTÖTÖTÖTÖTTÖTÖTÖTÖTÖTÖTÖTÖTTÖTÖTÖTÖTÖÖTÖTÖTÖTÖTTTÖÖTÖTÖT
ja lopuksi tokaisen: PINSETIT!!
Herään itse siihen kun ukko nauraa vierellä aivan hysteerisesti.

Halusin vipata kermavaahtoa ja aloin tunkemaan pistorasiaan toista metallivatkaimista. Mihinköhän taas oli aivot jääneet...

Meinasin heittää lakanat roskiin kunnes tajusin et pesukoneeseenhan ne pitää pistää..

Kehuin kaverini laukkua ja sanoin et mageen värinen, näyttää ihan liilalta, kaveri totesi: "se on liila"
Samana iltana luulin pöydällä olevaa kirjekuorta nenäliilaksi. Jep jep..

[:D][;)]
 
Siis noi oli kyllä niin hauskoja kömmähdyksiä, että vedet silmissä nauroin täällä! Itselläni sanat on myös ollut solmussa monta kertaa, mutta mitään mieleenpainuvaa ei ole suusta tupsahtanut.
 
Joo ja mul on viel näit lisääki:

Ukolt olin kysyny yx päivä et eix vuodessa ole 152 päivää..??? [:D][;)]

Jooo-o

Ukko neuvo vuolemaan pinnasänkyä puukolla niin minä tomerana:
Mä oon ollu partiossa, mä osaan vuolla puukkoo!!

Mulla kun näitä on tullu niin paljon niin ukko on alkanut kirjoittaa näitä ylös [8D][:)] Kyl mää olen taitava näin raskaana ollessani.

<3

Hyvä jos sain piristettyä heti aamusta, kerrankin  ;P
 
Mulla ei oo silleen mitään hassuja juttuja lipsunu, mut muisti pätkii ihan hemmetisti. Kuten eräänä päivänä oltiin kauppareissulla ja törmättiin kaveriin jonka muksu oli ollu meillä pari päivää aiemmin, enkä millään saanu mieleen lapsen nimeä... änkytin vaan, että no se teidän esikoinen...
 
Hihihihihiihihihihihihhhihiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[;)][:)][8D][:D]
 
No tänään mää menin pissalle, ja sit kun pyyhkäsin, niin huusin et "kulta, et sattunu kuulemaan pissasinko ollenkaan, ennenku pyyhkäsin?" [:D] Ei vaan muisti toiminut [:D]
 
[:)][:)]hassua,tosissaan mäkin oon huomannut tosi mont kertaa et muisti pätkii ihan yksinkertasis asioissa[:)]
 
Aivot on joo iha perunamuussii.. =) tekis mieli koht värjää tukka blondix [:D][:)]
hehehe

Mahiiw: Hassu juttu! Muutaman kerra iteki on pitäny tarkistaa et pissasixmä jo tai sit ku meen suraavan kerran ni toteen et olin unohtanu taas vetää vessan. Iha pöllöö!!! MItäkä täs viel matkan varrella tulee..
 
Jopas nousi suupielet korviin kun luin juttujanne [:D]

Itsellä on nimet ihan pahasti hukassa, välillä asiakaskäynnillä tunnen itseni ihan dementoituneeksi kun yksinkertaisetkaan nimet eivät tule mieleen (tai sit muistan ne vaan latinaksi, mut suomeksi en ollenkaan...). Mut täytyy vaan ottaa huumorilla.
 
[:D]Oltiin Torstaista-Sunnuntaihin kylpylälomalla Virossa, ja lähtöpaikkana siis Helsinki.Tultiin takaisin kotimaahan ,ihmettelin sitten kun katsoin ikkunasta,että missä Turun sataman lähellä on joku uimaranta?Mies katsoi vähän hitaasti,me ollaan Helsingissä.....
 
Tuntuu kyllä että ei tässä ihan täysillä käy.....[8|]
 
Tänään kävi kahdesti niin, että kun tulin vessasta, luulin, että en ollut laittanu housujen vetoketjua kiinni. No siis mulla ei ole vetoketjua missään housuissa, mää olen käyttänyt pelkkiä mammahousuja juhannuksesta asti!!! Varmasti sit kun ei tarvi enää mammahousuja, se vetoketju tosiaan jää auki!!![:D]
 
Ei mitään mielettömän outoa.. mutta kerran olin menossa postiin pakettia palauttamaan, ja bussipysäkillä tajusin yhtäkkiä ettei mulla olekaan mitään kassia kädessä... Tajusin, että olin heittänyt sen roskiin pysäkille kävellessä. Mies katsoi vähän oudosti siinä vaiheessa, kun mä sanoin, että täytyy mennä roskiksesta paketti hakemaan.. [8|]

Nyt ihan viime aikoina on tullut vähän sellainen poissaoleva olo- joskus mies sanoo jotain ja mä vaan nyökkäilen ilman hajuakaan mitä se itseasiassa sanoikaan. Sitten se ehkä kysyy, että kuulitko mitä mä sanoin, ja pakko joskus on ollut myöntää että vähän ohi meni. Se sanoo, että mulle tulee sellainen tuijottava katse, silloin se tajuaa, että mä olen ihan jossain muualla.
 
Keskustelin siskoni kanssa. Kerroin mieheni ja lankoni olevan laittamassa saunaa valmiiksi. "Juha ja Tero on laittaas saunaa." Mun mieheni nimi on kylläkin Toni ja lankoni Esa. [8|]

Miehelleni sanoin, että ottaa pyyhkeen siitä olohuoneen ylähyllyltä. Pyyhkeellä tarkoitin siis omaa takkiani ja ylähyllyllä tarkoitin keinutuolia.

Puhelin soi. Vastaan siihen "en oo muistanu." ????

[8|] Toivottavasti tämä loppuu pian.
 
Näin kamalaa painajaista ja heräsin siihen sydän pamppaillen.

Kerroin asiasta miehelleni näin:

" sydän hakkas vasten mun luurankoo" hetken päästä katottiin toisiamme autossa ja räjähdettiin nauramaan.
totesin korjataxeni et selkärankaa, jonka jälkeen tajusin et eihän sydän ole ihan selkärangan päällä.

Että näin taas tällä kertaa..

Näit on taas tullu muutama hyvä, mut ne unohtuu niiin nopee[8|]
mistäköhän lie..
 
Siis oikeasti auttakaa.

Aloin äske vaavin huoneessa etsimää sellasta lelua mikä tulee pinnasänkyyn kiinni.
Pengoin kaikki kaapit ja laatikot ja pussit ja kirosin että missä se on ku justhan se oli tässä lattialla.
Etsin ja etsin kunnes sitten tuhahin että joo käyn juomassa välissä.

Tuli vaan sitten siinä lasi kädessä seisoessa mieleen että minä näin viime yönä unta siitä lelusta, sitä EI ole tosielämässä!
 
Takaisin
Top