Hassut "kömmähdykset"

Sinnah:
Meikä nauranu hysteerisesti tääl vartin tolle jutulle. Toi on niiin paras!!![;)]

Luin ton myös ukolle ja lukemisest ei meinannu tulla mitää ku alko aina naurattaa niin hysteerisesi. näin mielessäni mielikuvan siit et ukollas on punasta villalankaa ja se parsii esinahkaansa siel vessas ovi auki. [:D]
 
Jihuu, ei se mitaan, musta tollanen kommahdys sopii oikein hyvin talle palstalle ;)
hehe
 
Maaru: joo, menee samaan kastiin. Luitko ton sinnahin jutun. Iha kipee!! ei vitsi. [:D] 
 
Nyt kyllä täytyy huudella vieraisiin pöytiin, kuumeilijoista tulin tänne kurkkimaan [:)]

Voi herran jumala mitkä naurut oon saanu täällä ! [:D][:D] Oon hekottanu ihan vääränä ja vesi vaan valui silmistä kun lueskelin näitä juttuja ! [:D][:D][:D] Kiitos siis näistä nauruista ! [:D][:D][:D][:D]
 
SinnaH:lla ihana kuulohärö[:D][:D]

Meikä jatkaa omituisia sepustuksia. Miehelleni kerroin eilen illalla nukkumaan mennessä, että on toi peräputki ruosteessa.....

Syvä hiljaisuus....[8|][8|][8|]


Siis sanomani piti, että peräpukamat ovat vaivanneet..... MELKEIN sama asia?!?! [&:]
 
Mietiskelin, että mitähän sitä on itse tullut hölmöiltyä ja tulikin sitten mieleen ainakin yksi tapaus joka sattui jo joskus kesällä.

Olin illalla valmistautumassa nukkumaan ja ihan normaalisti menin vessaan hammaspesulle. Siinä sitten hampaita harjatessa päätin istahtaa samalla myös pissalle. Avasin pöntön kannen ja olin istumassa, kun huomasin jotain outoa... Mitä hemmettiä...? Pöntössä lillui mun pikkupöksyt!? Olin sitten heittänyt ne saunaan mennessä epähuomiossa pönttöön vaikka vieressä olisi ollut myös tarkoitukseen paremmin soveltuva pyykkikori [;)] Oli siinä miehelläkin naurussa pitelemistä [:D] Onni onnettomuudessa, en sentään ehtinyt tehdä tarpeitani vielä sekaan.......
 
ja näköjään tää jatkuu vielä synnytyksen jälkeenkin...

mies oli menossa kauppaan. Muistutin, että osta sitten kissoille IHMISPAPERIA?!?!

siis kissan napuja...

[&:]
 
Apua nauroin tolle ihmispaperijutulle niin että leikkaushaavaan sattuu!!!
Joo ei tosiaan jääny toilailut synnärille!
Meillä on 2 kissaa ja ne nukkuu meidän sängyssä. Mieheni on öisin nostanut tyttöä sänkyyn ruokailemaan ja sitten pois. No sitten saatan unissani koskea kissan turkkia ja ihan paniikissa sopertaa, että mitä ihmettä tyttö tekee sängyn reunalla!!!! Ja vielä kun meillä on semmoinen pehmo Nalle Puh -yövalo, jota pidän myös sängyssä että että näen imettää, niin sitten olen ollut ihan varma että se on toinen vauva!! Unissani käsken miestä: "vie se pois. Eikun tuo se tänne. Eikun se toinen...."
 
Eilen aamuna soi mun puhelin. Vastaan. " City-lehdestä hyvää päivää, olisiko aikaa.." Ja keskeytän: " Minulla on suoramarkkinointikielto et turha markkinoida mitään. kiitos ja näkemiin".

Herään siihenkun ukko sanoo et sun puhelin soi ja vastaan napakkan tietävästi et vastasin siihe, soittivat City-lehdestä.
Mieheni sanoo: "Nii.. tää soi.. edelleen"

Tajuun et olin nähnyt unta.. Hyvä minä. Joo ei tää toilailu näköjää lopu raskautee..
 
Mutta onneksi meillä sählää näköjään mun lisäksi myös mies...

Mies heräsi yöllä, käveli mun puolelle sänkyä ja sanoi "Mulla on kauhee pissahätä. Mitä mä teen?"

Hieman nauratti [:D] Yritin sitten mahdollisimman asiallisesti vastata, että meet ihan normisti vessaan[:D][:D]
 
ihana tuo maamukan mies! [:D]

ja oliko se tuolla fb:n puolella kun jonkun mies oli silitellyt/lohdutellut yöllä tyynyä vauvan sijaan...

meilläkin mies on pitkästä aikaa alkanut taas puhumaan unissaan keskellä yötä (aikoinaan pyyteli multa mm. pistoolia että voisi ampua lenita airiston [;)] ). yks yö kun kävin vauvan syöttämisen jälkeen vessassa, mies rupesi mulle selittämään nassu tärkeenä kun tulin takaisin (ja siis ihan silmät auki): "miks sä heitit mulle tohon tyynyn viereen kassillisen pakastettuja siankorvia?!?" ihmettelin hetken aikaa, mutta en ensin tajunnut et puhu unissaan ku ei oo sitä pitkään aikaan harrastanut... "kuin niin, mitä ihme korvia?" "no sellaisia siankorvia mitä syötetään koirille..." no just. [8|]

meillä on tapana, että mies öisin nostaa mulle vauvan syömään, ja sit  herätän sen nostamaan vauvan takas sen sänkyyn... yhtenä yönä potkin sitä oikein kunnolla ja koitin herättää sitä nostamaan vauvaa takansin sänkyynsä... mies ensin "asetteli" paitaansa ihan ku ois koko ajan ollu hereillä, ja sit kun tiuskaisin sille et voisit sit toimia etkä näpräilis sitä paitaas vaan ni se siihen taas ihan tärkeenä: "tuunko mä vaihtaa sen toiselle tissille?" [:-] "eiku nostat sen tonne sänkyyn ihan niinku nää edellisetkin kolme ja puol viikkoa!" [:D]

vaatii se vissiin isältäkin taas vähän tottumista näihin säännöllisiin yöheräilyihin! [;)] ekat viikot mies oli "ihan skarppina" kun sille öisin sanoi että herää, lapsi huutaa, niin vastaus oli aina et "kuka niistä?" yleensä on vaan kävellyt suoraan esikoisen ja toisen lapsen huoneeseen lohduttamaan tyttöä.
 
Meilläkin mies on yöllä välillä vähän sekaisin. Viime yönä kiipesin miehen yli sängystä ja hain vauvan ja istuin sitten sängyn laidalle syöttämään sen. Sitten syötyä nostin takasi sänkyy ja olin menossa omalle paikalle könyämällä miehen yli niin tämä nousee yhtäkkiä istumaan ja tuijottaa "missä välissä te kiipesitte mun yli"
vasasin "no minä nousin ylös ku vauva itki"
-"no mutta sähä syötit äske vauvan"
-"joo syötin ja nyt se nukkuu"
-"sä makasit äske tässä ja muka et oo menny mun yli"
-"eiku istuin sängyn reunalla ja syötin"
-"et sää voi syöttää sitä muute ku tässä" (ja osotti sänkyä)
Mies oli ihan takuu varma siitä että syötin vauvaa siinä hänen vieressä ja hän oli mukamas silittäny samalla vauvaa [:D]

Se oli niin hellyyttävä ku se yritti vakuuttaa että mä oon väärässä vaikka minähän se hereillä olin koko ajan [;)]
 
Meillä se olen minä, joka yöllä sekoilee..

Olen siis aina ollut kova unissakävelijä, tehnyt (ihan fyysisesti) esim. hampurilaisia ja palvellut asiakkaita (oon hesellä ollut töissä), vaihtanut petivaatteita, käynyt suihkussa ym. normaalia.

Nyt sitten yöllä olen "herännyt" nostamaan tytön vierestä omaan sänkyyn. Yritän saada otetta, mutta tyttö vaan häviää käsistä.. Pengon ja möyrin peittoja ja etsin ja etsin, mutta en löydä. Alkaa tulla pakokauhu.. Lopulta mies herää mun pyörimiseen ja kysyy mitä teen. "Etsin tyttöä, että voin nostaa sen sänkyyn!" "Kulta... Katsopas sinne pinnasänkyyn..." Katson, ja siellähän toinen tyytyväisenä tuhisee täydessä unessa. Tässä vaiheessa alan kunnolla heräillä ja tulee hieman tyhmä olo.... Ja kaiken lisäksi tämä tapahtuu vähintään kerran yössä joka ikinen yö..

Ja kaiken huippu.. Yhtenä yönä taas tuttuun tapaan etsin neitiä ja kappas, löytyihän se! Ei muuta kuin ote niskasta ja pepusta ja nosto. Liikahtaa vain hieman, häh? Yritän uudestaan, mutta tyttö tuntuu tosi raskaalta.. Yhtäkkiä käsistä kuuluu: "Kulta, mitä ihmettä sä teet?!" Säikähdän ja oon samantien hereillä. Miehen päähän se siinä käsien varassa köllöttää! Toinen käsi niskassa ja toinen pään takana. Siinä vaiheessa oli jo hieman hullu olo.. Totesin sitten vaan, että tässä taas tein tämän yön sekoilut.

Sitä ihminen pystyy kyllä unissaan vaikka mihin! [:D]

Ja mikä mielenkiintoista, tyttö ei edes nuku meidän välissä koskaan, vaan aina omassa sängyssään. Tissillä ainoastaan käy meidän sängyssä. Taidan aikalailla kantaa huolta myös unissani tuosta ihmeestä.. [:)]
 
meillä on makuuhuoneessa ton pötkylän pinnasänky. Pinnasängyn päällä on semmonen hoitotaso.
Yöllä unenpöppyrässä sanoin miehelleni, joka oli just saanu syötettyä pötkylän, että "laita se vauva nyt sinne uuniin. 200 astetta."
Mies kysyi "laitanko kinkkumittarin?"


Oon siis suunnitellut joulua jo jonkin verran....
ja toi pinnasänky näyttää joltain uunilta klo 3:00 yöllä, pimeessä... [&:]
 
Tulin tuolta toukokuisista kurkkailee teidän hassutuksia, kyllä ei voi muuta kuin nauraa [:D][:D]

Itsekin muistan raskausaikana että olin tosi hajamielinen, ja sekosin sanoissani tuon tuosta.
Mut noi hassutukset ja hölmöilyt ei todellakaan lopu kun lapsi syntyy, eikä ne oo todellakaan pelkästään
äidin heiniä..
Kun vauva syntyi, mies heräsi ensimmäisinä viikkoina joka yö etsimään vauvaa sängystä. Yleensä kävi niin, että mies oli kiinni mun jalassa, ja repi sitä että laittais "vauvan takaisin sänkyyn". Monesti myös nosteli peittoja ja tyynyjä, ja oli ihan paniikissa, että missä se vauva on?!?! Nyttemmin on yöt rauhallisempia, ei tartte enää vauvaa etsiä [;)][:D]
 
Takaisin
Top