Tänään kävin aamupäivästä salilla pitkän ajan jälkee tekeen kevyen reenin. Maha vaan tyhjeni nopeasti ja piti lähteä kesken kotia kun alko niin etoon. Ens kerralla kunnon eväät mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vinkistä, otan eväät mukaan. Just lähdössä salille ja uimaan. Lienee viisasta syödä ennen uimista ni jaksaaTänään kävin aamupäivästä salilla pitkän ajan jälkee tekeen kevyen reenin. Maha vaan tyhjeni nopeasti ja piti lähteä kesken kotia kun alko niin etoon. Ens kerralla kunnon eväät mukaan.
Mä olen nyt viikolla 5+5 ja tuumailen ratsastamisen kanssa. Eilen kävin rauhallisen käppäilylenkin hepan selässä metsässä, mutta vähän mietityttää miten pitkään uskallan käydä ollenkaan.
Osa tutuista sanoo että älä käy lainkaan ja osa taas sanoo, ettei näin alussa ole vielä juurikaan riskiä, kun alkio on turvassa syvällä kohdussa. Onko muita heppaihmisiä? Oletteko lopettaneet heti alkuunsa vai käyneet vielä jonkin aikaa?/QUOTE]
Itse miettinyt samaa, taidan palata hevosen selkään vasta raskauden jälkeen. Lähinnä mietin jos sieltä tippuu ja murtaa vaikka kätensä niin miten on kipulääkityksen laita varsinkin raskauden alussa
Ihana poni❤Oon aloitteleva ratsastaja enkä uskalla ratsastaa nyt raskauden aikana.. Kyllähän se harmittaa ja kovasti mieli tekisi.. Mutta en halua ottaa tämmöisessä mitään riskejä.. Kyllä sitä sitten ehtii taas..
Onneksi tässä kotona saa sentään touhuta ponin kanssa. Poni onkin hyvin kiinnostunut vauvasta, painaa turvan kiinni vatsaan ja haistelee, tönii varovasti. On varsonut tamma.. On meillä aasiruunakin, se ei ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota..