Hankittua...

Oon mä huuto.netistäkin niitä katellu ja varmaan sieltä tilailenki tässä ens viikon aikana :)

Noni. Meillekin sitten tulee kantoreppu, sellanen Manduca. Kaveri tarjos ostettavaks käytettynä ja ollaan noita kyl mietitty, just sienimetsään (siel on jotain vaunuja vaikee ryskyttää)...ja oon aatellu tietty, et mies tota käyttäs, ku on vahvempi :D ni ei halua mitään liukuvärjättyä hippiliinaa kuulemma. No tänään sit ostan sen. Toi onkin meidän toinen (tai kolmas jos se yks body lasketaan kans) oma ostos. Itkuhälyttimet ja tää kantoreppu.

Mites sitte, onko joku jo jotain syöttötuolia meinannut? Katottiin Ikeastakin, mut olivat jotenkin muovisia, haluisin ehkä puisen, ni sitä vois sit pintakäsitellä mielensä/tarpeen mukaan. Mun mielestä syöttötuoli saa maksaa enintään 50€, mut mitä hittoa, eihän sillä rahalla saa mitään?! Käytettynä lienee järkevin (tämäkin) hankkia...eikä tota onneks ihan vielä tarvi. :)

Meille tulee melkeen 20v vanha stokken syöttötuoli joka on edelleen hyvässä kunnossa ja tosi tukeva. Eikä tarvinnu maksaa siitä mitään kun on kulkenu perheessä!

Joo hyviä puisia/metallisia syöttötuoleja saa edullisesti oikeestaan vaan kirppikseltä tai sukulaisilta. Kaupasta ostettuna uudet on ihan järkyttävän hintaisia yleensä. Tai sit noita muovihärpäkkeitä.

Mun äiti oli ostanu meille ison kasan pinnasängyn perivaatteita! Melkeen kaikki oli kivoja omastakin mielestä, ehkä vähän räikeempiä kun olisin ite valinnu mutta kyllä niille käyttöä tulee. Kivoimpia oli ruudulliset lakanat ja finlaysonin muumilakanat :) Kiitti äiti <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

meinasin kutoa vauvalle jonkunlaisen turvakaukalopussukan, osaisko joku sanoa mistä löytäisin hyvän ohjeen...?
en mikään taitava kutoja ole, lähinnä oon kutonut villasukkia ja lapasia. ja miehelle kudoin toissa isäinpäivänä villapaidan, mistä ei nyt aivan täydellinen tullut, mutta on kuitenkin ollut käytössä. :)

Mä en oo kauheesti jakanu aikasemmin kuvia mun hankinnoista mutta järjestelin noita pikkuvaatteita tänään niin otin pari kuvaa omista lemppareista samalla :)
ImageUploadedByVau Foorumi1394463990.882440.jpg
pienistä pienimmät 50 senttiset
ImageUploadedByVau Foorumi1394464066.515869.jpg
lemppariyökkäreitä
ImageUploadedByVau Foorumi1394464333.426523.jpg
62 senttisiä aarteita
ImageUploadedByVau Foorumi1394464390.776836.jpg
vastustamattoman ihanat nallepökät, jotka oli pakko saada tänään :)

Pakko vielä lisätä että tyttö tulee varmaan kärsimään siitä että mun lempiväri on sininen, tai ainakin sukupuolesta voi olla helppo erehtyä. Mä en vaan voi sille mitään että siniset ja turkoosit vaatteet vetää mua automaattisesti puoleensa!
ImageUploadedByVau Foorumi1394465134.928492.jpg
...niinkun kuvasta näkyy :D

Oi että, ihania! Mie kävin tänään kans pikkuvaatteita läpi ku pakkasin sairaalakassin pienelle valmiiksi. Tajusin ettei miulla oo yhtäkään pitkähihaista bodyä kokoa 56. Oiskohan tässä tekosyy ostaa vielä pari lisää, eihän pientä voi paleltumaan päästää :grin

Mä huomasin itseasiassa ihan saman! Mulla on muutama hihaton ja sit t-paitahihasia loput mut yhtään pitkähihasta ei oo 56 senttisenä!

Sama, t-paitahihaisia kaikki, en tiiä miten on osunu ku oon setteinä noita ostanu! No, 50-senttisenä on useampikin pitkähihainen joista yks on ainakin aika reilun kokoinen. Sit pitää alkaa penkomaan 62-senttisiä läpi kun auttamatta näyttää ettei mahdu. Tai pukea tyttö vaan pyjamiin jos ei t-paidassa tarkene :p

Oikeesti noilla vaatteilla pitäis oikein hyvin pärjätä vaikka kuinka puuttuu jotain noinkin olennaista. Sitä sairaalakassia pakatessa vaan mietin et jos ne ei päästä minuu lapsen kanssa sairaalasta lähtemään ku en oo osannu ees pitkähihaisella varautua ja jäädytän sen raasun jo matkalle (50-senttinen pitkähihainen siis on mutku 56-senttistä ei ole niin ei ole - takki ja teddyhaalari kyllä).

Apua, mistä toi kissapuku on? :) Ihana! Ois nii kova ottaa yhteiskuva meiä kissoista ja vauvasta kissapuvussa :) Vauvakin varmaan osais arvostaa tätä vähän vanhempana...;)

MammaMaria se on h&m:n alesta ostettu ihan muutamalla eurolla! Se oli niin söpö että oli pakko saada heti :)

Mytty mä ainakin myönnän kärsiväni just samasta vaivasta! Nykyään yritän kulkea silmät kiinni ettei ois enää PAKKO saada mitään :D

Mulla on niiin tota samaa "raskausoiretta". Nyt viikonloppuna päätin että tyttö ei tarvi vaatteen vaatetta enää, etenki ku monet varmaan tuo vauvalahjaksi.. Ja tietty piti käydä tänään ruokaostoksilla vauvanvaateosaston kautta ihan vaan "kattelemassa". Joopajoo :D! Tällä hetkellä himoitsen semmosta ihanaa muumibodya joita on tullu cittariin.. ois alle kympin nii ostasin mutta 15 e, argh!

Takaisin