Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla taas on lievästi taaksepäin kallistunut kohtu, mut kai nuo tuplat kasvattaa mahaa niin, et se siksi jo näkyy. Samankokoinen maha on nyt 7+5, kun kuopuksesta oli 13 viikolla... äitiysvaatteille on käyttöä..Luin eilen mun vuoden takaista gynelausuntoa josta selvisi että mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, johtunee siitä tämä aikaisilla viikoilla ilmestynyt pömppis ja vaatteiden kiristys![]()
Manduca on tosi hyvä, mutta ainakaan millään ergonomisella kantovälineellä (kantoreput, kantoliinat, neliöliinat jne.) ei suositella kannettavan sellasissa tilanteissa, joissa et voisi kantaa lasta myös ilman kantovälinettä. Esim luistellessa ja hiihtäessä on kuitenkin se riski, että saattaa kaatua, jolloin vauva on hyvin suojattomana kantovälineessä. Metsäretkelle jalkasin sopii oikein hyvin, ja toki jotkut uhkarohkeat kantaa myös esim hiihtäessä, mutta ei sitä voi oikein suositella. :)Onko kenelläkään kokemusta Manduca kantorepusta? Haaveilen, että vauvan voisi ottaa mukaan jo ihan pienenä esimerkiksi luistelemaan, hiihtämään ja metsäretkille. Olisiko tämä kantoreppu mahdollisesti siihen tarkoitukseen sopiva? Onko reppu helposti säädettävissä eri kokoisille kantajille?