Hankintoja

Kun sain toisen lapsen niin esikoinen siirtyi markasänkyyn joksikin aikaa. :) halusin odotella junnusänkyyn siirtoa kun esikoinen oli vasta 1v3kk kun pikkusisko syntyi. 2v täytettyään siirrettiin isoveli junnusänkyyn.

Meil oli esikoisella sellainen Brion pinnis, joka oli vähän normipinnistä isompi (muistaakseni 130*70). Siinä tuli ongelmaksi kuopusta odottaessa, että en ylettynyt laskemaan lasta sängyn pohjalle - meillä molemmat olleet vauvoina syliin nukahtavaa lajia. Niinpä mies irrotti etureunan ja kiinnitti sen uudelleen saranoilla ja laittoi toiseen reunaan salpalukon. Pienempi nukkui melkein vuosikkaaksi meidän huoneessa alkuyön matkasängyssä ja yösyöttöjen välit meidän välissä. Nyt toivon, että ei opetettais vauvaa nukkumaan välissä, koska mun oma unenlaatu ja fysiikka ei kauheen hyvin kestä sitä alitajuistakaan varomista. Lisäksi näistä kahdesta olemassa olevasta tää vauvana välissä nukkunut hakeutuu edelleen meidän sänkyyn... ei toki joka yö ja välillä menee viikkojakin niin, että ei tuu, mutta esim. nyt joululomalla ok lähes joka yö kömpinyt viereen. Ja sit se "silittää" mua eli repii ja riipii puoliunessa mun hiuksia ja naamaa, jonka seurauksena mä käännän selän siihen päin ja jumitan loppuyön toisella kyljellä polvet sängynreunan yli. Ja meillä kuitenkin on 180 leveä sänky :/

Meidän pojalla on pinnasänky mallia Ikea. Menee 0-3 vuotiaille. Ensin pinnasänkynä ja sitten pohja laskettuna ja etureuna irroitettuna taaperosänkynä. Tuo ei oo ikinä ollu mitenkään hanakka vieressä nukkuja, äitin poika ku tykkää omasta rauhasta ja tilasta :joyful:
Nyt saa tosissaan tulla vauhtia siihen remonttiin niin saa esikoinen sen oman huoneen ja sinne lasten sängyn (on hankittu jo aikaa sitten mutta se ei mahdu meidän makkariin), niin pääsee tulokas sitten pinnasänkyyn :smug:

Äitiysalushousuja... H&M:ltä isot koot Loppu, samoin Lindex ja Kappahl. Mitään 15€/pari pöksyjä ei huvittais hommata :shifty:

Ja nimenomaan nettikauppa sais olla ku en tiedä milloin on mahdollisuus lähteä täältä tuppukylästä maitokauppaa kauemmas...

Mä kävin tänään ostamassa mammafarkut, herranjumala ne on mukavat! Kaikki omistamani farkut kiristää istuessa vaikka olisi vetskarikin auki. Myös jos takin taskuissa on paljon tavaraa (töissä parhaimmillaan kolme puhelinta ja 17 kpl avaimia) niin alkaa niiden tuoma paino kivistää alavatsassa. Herkkä tyyppi näin alkututustumisen jälkeen. Viikkoja tällähetkellä 8+3 kuitenkin vasta...

Mä käytän vielä ihan normeja housuja tosin tiukimmat farkut oon joutunut jättämään kaappiin. Pitkälti housut ovat nyt joustavia kangashousuja, stretch-farkut alkaa kiristää vatsaa viimeistään illalla. Pitäis varmaan marssia ostoksille, mutta menen sitten kun tulee tarve.

Minä pyysin jo töissä että tilaavat mulle äitiyshousuja tavallisten työhousujen tilalle.

Mä oon käyttäny mammafarkkuja koko vuoden vaiks en oo ollu ees raskaana :D

Mäkin innoissani kaivoin mammafarkut eilen kaapista. Ne vaan on niiin super mukavat <3 Olinkin jo odottanut koska ne saa taas vetää jalkaan, enkä taida koskaan enää muita käyttääkään :)

Mukavat, mutta valuu koko ajan alas ja saa olla kiskomassa ylös. :p Mä en oo vielä ottanu esiin, mutta eiköhän tarve tuu tällä kertaa aiemmin jo.

Mulla oli viime raskaudessa h&m farkut. Tietääkö joku kenen ne on missä on ne joustot sivuissa eli ei mahaläppää?

Mistä ootte hommannut mammafarkkunne?tai minkä merkkisiä ovat?
Parhaat äitiyshousuni ovat Mamalicios:in, henkkamaukalta on kans muutamat, mutta en ole niin tyytyväinen materiaaleihin ja istuvuuteen. Kotona kuljen mukavissa neulehousuissa.

Eiks ne after birth-housut oo sellaiset korkeavyötäröiset (tukee vatsaa ja "kaventaa")? Äitiysmallin housuissa on matalampi vyötärö.

Ei ainakaan ne mulla olevat ole korkealla vyötäröllä, vaan suht matala ja ne kumpparit sivuilla :) En siis ole varma nimestä, mutta Mamalicious ne ainakin on

Takaisin